Centraal baaltopic.

23-07-2009 21:01 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dit niet veel handiger?

Al die aparte topics...
Ik baal dat ik me duizelig voel en ik de oorzaak niet weet. Dus dat ik daarom nu al op bed lig met mn laptopje....
Ik baal omdat ik even niet weet wat ik met mijn huidige werk moet,wil een andere baan maar ben afgewezen voor een baan die ik heeeeel graag wilde,dus vandaar dat ik baal..
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik dacht ook al...hangt er iets in de lucht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is het forum trouwens weer retesloom! * baalbaalbaal*
Ik dacht dat het aan mij lag!!
Ik baal enorm van de achterlijke & extreme traagheid.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik baal mee... momenteel gewoon over alles! Werk, mezelf en zeker het trage forum (de foutmeldingen worden wel steeds exotischer)
Ik baal ervan dat mijn ex-huurbaas mijn borgsom niet terugbetaalt en ik niet eens iets kan ondernemen omdat ik het protocol van de overdracht kwijt ben.
gossie, topic komt als geroepen!

Ik baal van mijn borsten

Ik baal van mijn buik (dat hoort eigenlijk op mijn borsten te zitten!

Ik baal dat ik baal
quote:lolalila schreef op 23 juli 2009 @ 21:41:

Ik baal ervan dat mijn ex-huurbaas mijn borgsom niet terugbetaalt en ik niet eens iets kan ondernemen omdat ik het protocol van de overdracht kwijt ben. Ik ben zooooo stom!Jij bent niet stom,je huurbaas is een eikel.
O, ik voel met iedereen mee....Esra, jij zit toch ook in het onderwijs of vergis ik me nu?
Nee,zit niet in het onderwijs maar ben wel een soort manager,dus ze zuigen mijn energie wel leeg!!!
ik baal even mee.

Ik baal dat ik het vertrouwen kwijt ben in een goeie vriendin

Ik baal dat het paardrijden niet lukt de laatste tijd

Ik baal dat ik mijn baan zo saai vind ( )

En ook ik baal dat ik baal,

want ik woon sindskort op het mooiste plekje van nederland

Dus reden genoeg om helemaal heppiedepeppie te zijn
Ik baal dat ik vakantie heb, dat het slecht weer is en dat mijn vriendinnen allemaal wel moeten werken.
Na weken in het gips te hebben gezeten, vandaag gipsvrij! Juist goed natuurlijk, maar auwww wat doet mijn pootje nog pijn!
quote:summerxx schreef op 23 juli 2009 @ 22:36:

Ik baal dat ik vakantie heb, dat het slecht weer is en dat mijn vriendinnen allemaal wel moeten werken.Ga lekker weg dan! Weekje Parijs ofzo?
Zamirah|! Balen is juist bedoeld om het balen, zeker bij vrouwmensen, en niet voor de oplossing, al is het natuurlijk wel hardstikke lief bedacht!

Ik baal omdat ik ook in bed lig zonder duidelijke reden van duizeligheid...........
Jee...iedereen duizelig hier. Dat had ik vorig jaar.
quote:Zamirah schreef op 23 juli 2009 @ 22:40:

[...]

Ga lekker weg dan! Weekje Parijs ofzo? Klinkt goed, maar money money money. Ik baal van een van de grootste nadelen van het onderwijs; ik heb altijd vrij als het hoogseizoen is en ben altijd vrij als anderen moeten werken. (soms wel lekker, maar vandaag baal ik ervan). Vanaf volgende week ga ik zorgen voor een nuttige dagbesteding, dan ga ik vrijwilligerswerk doen.
- Ik baal van de schilders om ons huis

- ik baal van het slome forum

- ik baal ervan dat ik die vreselijke hoofdpijn blijf hebben
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Even kijken of het lukt om een baaltopic dat nooit erg levendig is geweest leven in te blazen.

Ik wilde wat baalgevoelens kwijt, maar hier voel ik me wat alleen.

Nog iemand iets te balen?
Ik baal dat ik ongesteld ben.....

Ik baal dat ik morgen geen vrije dag heb....
En nu jij.....
Ik baal dat ik ongesteld moet worden en dat ik daardoor heul erg zin heb in eten.

En ik baal ook dat mijn man de bank horizontaal dus helemaal bezet houdt terwijl hij vrij heeft gehad en ik me een slag in de rondte heb gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven