De goed oude tijd

15-01-2015 11:09 19 berichten
Toen ik nog tiener was en de break out, fancy, yes etc las.

We hadden geen forum voor vragen over liefde en seks, dus moesten we het met de ingezonden brieven doen.

Hi-la-risch

http://www.upcoming.nl/di ... 4-andere-break-out-vragen
Alle reacties Link kopieren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
die vragen worden nu nog gesteld in de Girlz, ook zo`n meidenblad. ik las dat een keer want zat in zo`n tijdschriftenpakket.
Hilarisch! Sommigen zijn best wel zielig, vind ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 15 januari 2015 @ 11:14:

Hilarisch! Sommigen zijn best wel zielig, vind ik.Nou, intens zielig!
Die frikandelvraag heb ik al té vaak gelezen!
Die frikandel was de ene keer een braadworst, dan weer iets anders.

En toen ik 13 was dacht ik ook nog dat dat kon, iets kwijtraken in je poort van jade.
Haha, geweldig. De break out vond ik zo'n tof tijdschrift vroeger.

Vroeg me altijd wel af... dan geef je aan dat er een worst verdwenen is in je vagina en dan ga je wachten tot het antwoord komt, wanneer dat tijdschrift uitgegeven wordt?
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Haha ja die frikandel. Heb hem ook een keer gehoord met een bifi-worstje.

We vroegen ons ook altijd af of die vragen wel echt waren, want kom op......als je ook maar een beetje gezond verstand had dan wist je toch wel dat je niet zwanger kunt worden van een douchekop? Het stond zowat elke week in die bladen uitgelegd hoe en wanneer je zwanger kunt worden en wat je moet doen om het te voorkomen.

Tja, toen waren er blijkbaar ook al trollen
Dan was er weer iemand de dop van de onzedelijk misbruikte deobus kwijt, dan was er weer iemand die dacht dat wanneer haar vriend haar zoende na het pijpen en haar daarna befte ze wel eens zwanger kon zijn....

Oh nee, die laatste was hier vorige week.
Frinkandelvraag heb ik ook al gelezen met een banaan, met een komkommer, met ...
Die blote mensen in de Break Out waren geen Nederlanders, maar tieners uit het voormalig Oostblok. Volgens mij Polen. Een paar redacteuren reden naar de grens om ze tegen betaling op de foto te zetten.

Dat las ik laatst in een interview met een oud-redacteur van de Break Out.

Ik had dat nooit kunnen verzinnen, maar vond wel altijd dat er iets anders was aan de gezichten van die jongens, ik kon het niet helemaal plaatsen. Nu wel dus.
Hilarisch.

De vraag van dino over vaginale scheten vind ik best valide. Voelt nu als algemene kennis, maar krijg je niet bij seksuele voorlichting. Of ik herinner me het niet meer dat het verteld werd.
Gevonden!

Naakt in de Break Out
quote:_lupine_ schreef op 15 januari 2015 @ 11:44:

Die blote mensen in de Break Out waren geen Nederlanders, maar tieners uit het voormalig Oostblok. Volgens mij Polen. Een paar redacteuren reden naar de grens om ze tegen betaling op de foto te zetten.

Dat las ik laatst in een interview met een oud-redacteur van de Break Out.

Ik had dat nooit kunnen verzinnen, maar vond wel altijd dat er iets anders was aan de gezichten van die jongens, ik kon het niet helemaal plaatsen. Nu wel dus.

Wauw. Ja daar zit wel wat in.

Kwaliteitsblad was het.

Net als de hitkrant, daar stond altijd zo'n rubriek ik dat iemand een droom of fantasie over hun idool mochten insturen. Zonder uitzondering meisjes die iemadn van take that, de backstreet boys of een ander tieneridool tegenkwamen op een concert/toevallig in de supermarkt/op school, en zonder uitzondering werd de jongen in kwestie dan hopeloos verliefd op het meisje en viel zei hem op in 10.000 mensen in hef publiek, enz.... En in de gedurfdere versies volgde er dan stomende seks op het toilet/de bezemkast/de keukentafel.
Hmmm, en wie waren dan die mensen in Viva's Anybody?
quote:Thordis2.0 schreef op 15 januari 2015 @ 11:49:

[...]

Wauw. Ja daar zit wel wat in.

Kwaliteitsblad was het.

Net als de hitkrant, daar stond altijd zo'n rubriek ik dat iemand een droom of fantasie over hun idool mochten insturen. Zonder uitzondering meisjes die iemadn van take that, de backstreet boys of een ander tieneridool tegenkwamen op een concert/toevallig in de supermarkt/op school, en zonder uitzondering werd de jongen in kwestie dan hopeloos verliefd op het meisje en viel zei hem op in 10.000 mensen in hef publiek, enz.... En in de gedurfdere versies volgde er dan stomende seks op het toilet/de bezemkast/de keukentafel.

Ach dat soort fantasieën is toch ook van alle tijden.

Dat van die oostblokhoertjes in de Break out wist ik niet (maar het verbaast me eerlijk gezegd ook niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven