Opmerkingen
vrijdag 16 januari 2015 om 10:41
Ik was eens benieuwd,als julie wel eens ergens zijn of gewoon buiten lopen of iemand wel eens een opmerking naar zijn hoofd krijgt?(ik bedoel dan gemene opmerkingen)Daar was ik gewoon eens benieuwd naar.Ik hoor het wel eens,als ik buiten loop.Dan denk ik kunnen we elkaar niet gewoon laten gaan/respecteren?
Maar nogmaals ik was gewoon benieuwd of iemand dit ook had.
Maar nogmaals ik was gewoon benieuwd of iemand dit ook had.
Wees gewoon jezelf
vrijdag 16 januari 2015 om 10:47
vrijdag 16 januari 2015 om 10:51
Alleen toen mijn kinderen jong waren. Er was altijd iemand die het beter wist. Maar tegen mij... Ja, ook een keer en ik werd er heel boos over. Maar dat was discriminatie, niet tegen mij als persoon. Ik merk niet dat mensen elkaar op die manier aanspreken, tenzij die persoon er last van heeft.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
vrijdag 16 januari 2015 om 11:07
vrijdag 16 januari 2015 om 11:14
yup!
Paar jaar gelden liep ik met mn partner door een winkelcentrum en we bespraken waar we ff snel wat zouden eten. Niet erg veel keuze daar dus ik somde op: 'broodjeszaak 1 of 2, hema of hier verder op een hapje uit de muur bij de friettent' 'maar daar heb ik niet zo'n zin in nu'.
Er kwam een vrouw voorbij, keek naar me van top tot teen en zei : 'Nee dat lijkt me ook slimmer van niet dat jij daar eet'
Normaal heb ik mn woordje echt wel klaar maar ik stond echt met een mond vol tanden!!! Na 5 minuten werd ik ook echt heel boos. Gelukkig was de vrouw ook nergens mee te zien.
Paar jaar gelden liep ik met mn partner door een winkelcentrum en we bespraken waar we ff snel wat zouden eten. Niet erg veel keuze daar dus ik somde op: 'broodjeszaak 1 of 2, hema of hier verder op een hapje uit de muur bij de friettent' 'maar daar heb ik niet zo'n zin in nu'.
Er kwam een vrouw voorbij, keek naar me van top tot teen en zei : 'Nee dat lijkt me ook slimmer van niet dat jij daar eet'
Normaal heb ik mn woordje echt wel klaar maar ik stond echt met een mond vol tanden!!! Na 5 minuten werd ik ook echt heel boos. Gelukkig was de vrouw ook nergens mee te zien.
vrijdag 16 januari 2015 om 11:56
quote:Jensy schreef op 16 januari 2015 @ 11:14:
yup!
nou jaa zeg!!
OT: kinderen kunnen heel eerlijk dingen hardop zeggen, maar dat is toch niet erg? Kindje dat ik ken zag eens een man lopen van tegen de 200 kilo en begon van een afstandje al te zeggen: "dat is een grote, grote, grote, grooote meneer". Tsja, dat is een puur eerlijke constatering van een kind. Ik heb zelf nooit een heel vervelende opmerking naar mijn hoofd gekregen, enkel fluitende bouwvakkers of een flauwe 'vleeskeuring-opmerking'.
yup!
nou jaa zeg!!
OT: kinderen kunnen heel eerlijk dingen hardop zeggen, maar dat is toch niet erg? Kindje dat ik ken zag eens een man lopen van tegen de 200 kilo en begon van een afstandje al te zeggen: "dat is een grote, grote, grote, grooote meneer". Tsja, dat is een puur eerlijke constatering van een kind. Ik heb zelf nooit een heel vervelende opmerking naar mijn hoofd gekregen, enkel fluitende bouwvakkers of een flauwe 'vleeskeuring-opmerking'.
vrijdag 16 januari 2015 om 12:26
Ik liep eens op een beurs waar een man zat van de leesmap. Hij vroeg of ik belangstelling had in de leesmap. Ik zei daarop dat ik wilde dat ik tijd had om 't ding te lezen. Hij: Nou je brengt je tijd anders ook niet door in de sportschool!
Voor het eerst in lange tijd met mn b*k vol tanden. Kan het lomper?
Voor het eerst in lange tijd met mn b*k vol tanden. Kan het lomper?
vrijdag 16 januari 2015 om 14:27
In de bus op een avond terwijl er kennelijk kermis was in de stad. We (vriend&ik met onze toen nog baby-zoon in de draagdoek) komen terug van een familiebezoek aan de andere kant van het land, het was redelijk laat inmiddels, uurtje of 22.30u.
Bus vol mensen waarvan een deel aangeschoten was. Zegt een man: "Lekkere ouders, zo laat nog met een baby over straat. En dan is ie nog bruin ook!"
Bus vol mensen waarvan een deel aangeschoten was. Zegt een man: "Lekkere ouders, zo laat nog met een baby over straat. En dan is ie nog bruin ook!"