Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 januari 2015 om 11:34
quote:Phoolan schreef op 16 januari 2015 @ 11:30:
@Ama, wb spoed bij de huisarts; veel oudere mensen bellen nog steeds eerst de huisarts ipv 112. Misschien daarom?Inderdaad en ik heb ook wel eens een geval gehoord van de huisarts die naar de patient toeging (hartproblemen geloof ik) en daar met patient wachtte op de ambulance.
@Ama, wb spoed bij de huisarts; veel oudere mensen bellen nog steeds eerst de huisarts ipv 112. Misschien daarom?Inderdaad en ik heb ook wel eens een geval gehoord van de huisarts die naar de patient toeging (hartproblemen geloof ik) en daar met patient wachtte op de ambulance.
vrijdag 16 januari 2015 om 11:36
quote:Phoolan schreef op 16 januari 2015 @ 11:33:
Ei, ben je nu een Broney geworden?
Jazeker! Na de docu op netflix te hebben gezien ben ik om!
Het zal wat lastig worden om naar meetings te gaan, ik moet namelijk eerst als man verkleed en dan als eenhoorn. Maar ik ga de uitdaging aan, ik stuur jullie de foto's!
Ei, ben je nu een Broney geworden?
Jazeker! Na de docu op netflix te hebben gezien ben ik om!
Het zal wat lastig worden om naar meetings te gaan, ik moet namelijk eerst als man verkleed en dan als eenhoorn. Maar ik ga de uitdaging aan, ik stuur jullie de foto's!