Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 januari 2015 om 16:05
STOOR!!!!
Breaking news: ze hebben een HEEL modteam nodig om er achter te komen dat jij vals wilt spelen!
Ze hebben dus een heel hoge dunk van jou.
*juffenstem:* maak gebruik van je mogelijkheden talenten
Breaking news: ze hebben een HEEL modteam nodig om er achter te komen dat jij vals wilt spelen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 16 januari 2015 om 16:05
quote:Istar_ schreef op 16 januari 2015 @ 16:02:
Nee, ik ben thuis. Ik ben al doodmoe als ik de vaatwasser uitgeruimd heb. En mijn werk is wel iets zwaarder dan de vaatwasser uitruimen, dus nog maar even niet.
Verstandig. Wel balen, moet je weer forummen enzo.
Heb je Stoor's grapje gezien in het modtopic? Ik vind de mods wel leuk, lekkere droge humor.
Nee, ik ben thuis. Ik ben al doodmoe als ik de vaatwasser uitgeruimd heb. En mijn werk is wel iets zwaarder dan de vaatwasser uitruimen, dus nog maar even niet.
Verstandig. Wel balen, moet je weer forummen enzo.
Heb je Stoor's grapje gezien in het modtopic? Ik vind de mods wel leuk, lekkere droge humor.
vrijdag 16 januari 2015 om 16:32
quote:Steinbeck2 schreef op 16 januari 2015 @ 16:10:
Ja, het is wel saai de afgelopen dagen.Nou, zelfs hier ben ik zo weer bij met lezen. Ging vanmiddag om kwart voor één de deur uit, vier uur thuis en nauwelijks twee pagina's bij te lezen. Gelukkig heb ik veel RL de afgelopen dagen dus ik mis het niet zo!
Ja, het is wel saai de afgelopen dagen.Nou, zelfs hier ben ik zo weer bij met lezen. Ging vanmiddag om kwart voor één de deur uit, vier uur thuis en nauwelijks twee pagina's bij te lezen. Gelukkig heb ik veel RL de afgelopen dagen dus ik mis het niet zo!
vrijdag 16 januari 2015 om 16:51
quote:feow schreef op 16 januari 2015 @ 16:05:
STOOR!!!!
Ik snap niks van deze zin??
"Maar er is maar één queen hier. Daar is die zittenblijfster uit GB niets bij."
STOOR!!!!
"Maar er is maar één queen hier. Daar is die zittenblijfster uit GB niets bij."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 januari 2015 om 16:55
vrijdag 16 januari 2015 om 17:04
quote:Istar_ schreef op 16 januari 2015 @ 16:55:
[...]
Er is maar 1 koningin (wrs Yasmijn en daar is die koningin uit Engeland die maar blijft zitten niets bij U gaat door Naar de volgende ronde
[...]
Er is maar 1 koningin (wrs Yasmijn en daar is die koningin uit Engeland die maar blijft zitten niets bij U gaat door Naar de volgende ronde
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 16 januari 2015 om 17:06
vrijdag 16 januari 2015 om 17:07
quote:Nouschi schreef op 16 januari 2015 @ 16:51:
[...]
"Maar er is maar één queen hier. Daar is die zittenblijfster uit GB niets bij."Ahh zo. Nou lekker snugger van mij.
[...]
"Maar er is maar één queen hier. Daar is die zittenblijfster uit GB niets bij."Ahh zo. Nou lekker snugger van mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 januari 2015 om 17:08
quote:SuzanneSuus schreef op 16 januari 2015 @ 17:06:
Einde vorig topic gemist, vandaag gemist maar volgens mij heb ik niets gemist
MissI, hoe ging het sollicitatiegesprek?
Mijn zieke collega is nog zieker geworden maar dat schijnt niet gek te zijn. Zal wel. Ik ga er vanavond nog weer langs.Komt ze er wel bovenop? Is het een kwestie van uitzieken tot het onder controle is?
Einde vorig topic gemist, vandaag gemist maar volgens mij heb ik niets gemist
MissI, hoe ging het sollicitatiegesprek?
Mijn zieke collega is nog zieker geworden maar dat schijnt niet gek te zijn. Zal wel. Ik ga er vanavond nog weer langs.Komt ze er wel bovenop? Is het een kwestie van uitzieken tot het onder controle is?
vrijdag 16 januari 2015 om 17:11
quote:Nouschi schreef op 16 januari 2015 @ 17:07:
[...]
Ahh zo. Nou lekker snugger van mij. Nou ja, ik wist niet hoe je apdiekaatsie schrijft, dus heb er maar zittenblijfster van gemaakt
[...]
Ahh zo. Nou lekker snugger van mij. Nou ja, ik wist niet hoe je apdiekaatsie schrijft, dus heb er maar zittenblijfster van gemaakt
vrijdag 16 januari 2015 om 17:23
quote:Steinbeck2 schreef op 16 januari 2015 @ 17:08:
[...]
Komt ze er wel bovenop? Is het een kwestie van uitzieken tot het onder controle is?
Er gaan best wel mensen dood hieraan maar volgens mij dan als er pas laat met de behandeling wordt begonnen. Onderliggend lijden hebben zal wel ook meespelen dan.
Zij is verder gezond en was er vroeg bij. Ik ga er vanuit dat ze wel beter wordt gezien dat maar ze is dus wel echt al flink beschadigd.
Heb vanmiddag haar man gesproken om te vragen of ik langs kon komen, ach arme man!
[...]
Komt ze er wel bovenop? Is het een kwestie van uitzieken tot het onder controle is?
Er gaan best wel mensen dood hieraan maar volgens mij dan als er pas laat met de behandeling wordt begonnen. Onderliggend lijden hebben zal wel ook meespelen dan.
Zij is verder gezond en was er vroeg bij. Ik ga er vanuit dat ze wel beter wordt gezien dat maar ze is dus wel echt al flink beschadigd.
Heb vanmiddag haar man gesproken om te vragen of ik langs kon komen, ach arme man!
Je bent zelf een theepot