Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 januari 2015 om 18:42
vrijdag 16 januari 2015 om 18:56
quote:SuzanneSuus schreef op 16 januari 2015 @ 17:06:
Einde vorig topic gemist, vandaag gemist maar volgens mij heb ik niets gemist
MissI, hoe ging het sollicitatiegesprek?
Mijn zieke collega is nog zieker geworden maar dat schijnt niet gek te zijn. Zal wel. Ik ga er vanavond nog weer langs.
Is het de MRSA bacterie?
Mijn gesprekken gingen wel goed. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik mezelf goed heb kunnen neerzetten.
Nu maar afwachten. Maandag trouwens even bellen om bij een 3e bedrijf een sollicitatiegesprek in te plannen.
Einde vorig topic gemist, vandaag gemist maar volgens mij heb ik niets gemist
MissI, hoe ging het sollicitatiegesprek?
Mijn zieke collega is nog zieker geworden maar dat schijnt niet gek te zijn. Zal wel. Ik ga er vanavond nog weer langs.
Is het de MRSA bacterie?
Mijn gesprekken gingen wel goed. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik mezelf goed heb kunnen neerzetten.
Nu maar afwachten. Maandag trouwens even bellen om bij een 3e bedrijf een sollicitatiegesprek in te plannen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 16 januari 2015 om 18:58
vrijdag 16 januari 2015 om 19:10
quote:lemoos2 schreef op 16 januari 2015 @ 18:58:
[...]
Een theorie die uitgaat van het gegeven dat hoe langer een discussie duurt, alle argumenten worden herhaald totdat iemand de discussie helemaal doodslaat door een vergelijking te maken met het nazismeDank je! Ik zag hem al telkens voorbij komen, maar wist het nog niet.
[...]
Een theorie die uitgaat van het gegeven dat hoe langer een discussie duurt, alle argumenten worden herhaald totdat iemand de discussie helemaal doodslaat door een vergelijking te maken met het nazismeDank je! Ik zag hem al telkens voorbij komen, maar wist het nog niet.