Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
+reageert+
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 januari 2015 @ 19:11:

[...]

Vooral bij het ene bedrijf is mijn gevoel goed, want dat is het bedrijf waar ik nu werk

Krom genoeg moeten er heel veel mensen uit, maar hebben ze ook een vacature uitgezet voor een soortgelijke functie als ik nu heb.

Je zou zeggen dat het kat in het bakkie is, maar deze is op het hoogste niveau binnen de organisatie en ik zat een paar 'verdiepingen' lager, dus het is nog even spannend. En er zijn meer kandidates.

Die andere, is een hele andere tak van sport. Meer solitair, heel internationaal. Daarbij zou ik zelfs 2x per jaar een week in het buitenland zitten. Beste zwaar ook omdat álles in het Engels is.Succes MissI, ik hoop dat er een mooie baan uitrolt!
quote:doornroosje9 schreef op 16 januari 2015 @ 19:00:

[...]

Vind ik mooi.Ken je Perfume Genius? Daar liep ik net toevallig tegenaan. Mooi!
quote:Steinbeck2 schreef op 16 januari 2015 @ 19:10:

[...]

Dank je! Ik zag hem al telkens voorbij komen, maar wist het nog niet.Mijn inzet krijgt geen bedankje?
quote:Amaqanda schreef op 16 januari 2015 @ 19:17:

[...]

Mijn inzet krijgt geen bedankje?
quote:Amaqanda schreef op 16 januari 2015 @ 19:17:

[...]

Mijn inzet krijgt geen bedankje?Wat zit jij te vissen sinds je een neppaard bent!
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 januari 2015 @ 18:56:

[...]

Is het de MRSA bacterie?

Mijn gesprekken gingen wel goed. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik mezelf goed heb kunnen neerzetten.

Nu maar afwachten. Maandag trouwens even bellen om bij een 3e bedrijf een sollicitatiegesprek in te plannen.

Nee, dat is slechts een lullige infectie al is dat voor de OK rete irritant.

Fijn dat je gesprekken goed gingen, thumbs up.

Weet je wanneer je iets hoort
Je bent zelf een theepot
quote:Istar_ schreef op 16 januari 2015 @ 19:15:

[...]

Ken je Perfume Genius? Daar liep ik net toevallig tegenaan. Mooi!Nee, ken ik niet, ik ga googlen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Istar_ schreef op 16 januari 2015 @ 19:21:

[...]

Wat zit jij te vissen sinds je een neppaard bent!Ik heb net ontdekt dat ik HSP ben, het lijstje klopte. Het was een feest van herkenning.
quote:Amaqanda schreef op 16 januari 2015 @ 19:22:

[...]

Ik heb net ontdekt dat ik HSP ben, het lijstje klopte. Het was een feest van herkenning.Schijt.
quote:doornroosje9 schreef op 16 januari 2015 @ 19:22:

[...]

Nee, ken ik niet, ik ga googlen.Ook mooi: Bart van der Lee, een Nederlandse singer songwriter.
quote:Steinbeck2 schreef op 16 januari 2015 @ 19:12:

[...]

Ga jij nou eerst maar eens zorgen dat je een keer als eerste reageert in een nieuwe napraat.

Staf!!

Mod wijzigde dit bericht ivm op de vrouw spelen
Je bent zelf een theepot
Hebben jullie ook wel eens last van studiekriebels?
quote:Amaqanda schreef op 16 januari 2015 @ 19:22:

[...]

Ik heb net ontdekt dat ik HSP ben, het lijstje klopte. Het was een feest van herkenning.Oh, maar dat wisten wij toch allang, ik dacht dat dat al eeuwen gediagnosticeerd was bij jou?
quote:Istar_ schreef op 16 januari 2015 @ 19:23:

[...]

Schijt.Mijn ava ja.
quote:Steinbeck2 schreef op 16 januari 2015 @ 19:24:

[...]

Oh, maar dat wisten wij toch allang, ik dacht dat dat al eeuwen gediagnosticeerd was bij jou?Klopt. Door de witchdoctor in Tanzania.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 januari 2015 @ 19:24:

[...]

Staf!!

Mod wijzigde dit bericht ivm op de vrouw spelenZeg Truus, wat is dat toch, dat jij mij constant zit te staffen? Zit je me te pesten ofzo? Ik voel me niet meer veilig zo, voel me achtervolgd!
Ik ga even een heeeeeel ernstig gesprek met puberdochter hebben
Je bent zelf een theepot
quote:Steinbeck2 schreef op 16 januari 2015 @ 19:23:

[...]

Ook mooi: Bart van der Lee, een Nederlandse singer songwriter.Ga ik ook googlen.
quote:Steinbeck2 schreef op 16 januari 2015 @ 19:26:

[...]

Zeg Truus, wat is dat toch, dat jij mij constant zit te staffen? Zit je me te pesten ofzo? Ik voel me niet meer veilig zo, voel me achtervolgd!

Moi?

Ik staf jou nooit.
Je bent zelf een theepot
Als je 3-jarige met een wasmand over zijn hoofd aan komt lopen, WHAAAA ik ben een monster roepend en dan keihard tegen de muur aan knalt, ga je je toch afvragen of hij straks op school wel mee kan komen.
quote:Steinbeck2 schreef op 16 januari 2015 @ 19:26:

[...]

Zeg Truus, wat is dat toch, dat jij mij constant zit te staffen? Zit je me te pesten ofzo? Ik voel me niet meer veilig zo, voel me achtervolgd! Steintje, ik zit in jouw teampje hoor. Gaan we samen gezelligjes huiltjes doen over al het onrecht wat andere mensjes ons aandoen.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 januari 2015 @ 19:26:

Ik ga even een heeeeeel ernstig gesprek met puberdochter hebbenOei dat klinkt ernstig.Succes.
Die Bart van der Lee heeft een mooie stem!

Perfume Genius is speciaal. Wel mooi, maar ik zou er geen heel album van kunnen luisteren.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 januari 2015 @ 19:22:

[...]

Fijn dat je gesprekken goed gingen, thumbs up.

Weet je wanneer je iets hoortIk verwacht van beide in de loop van volgende week iets te horen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven