Hallo!

19-01-2015 15:32 18 berichten
Hallo allemaal,

ik weet nog niet wat hier gebruikelijk is, maar juist daarom zal ik mezelf toch even snel voorstellen :-)

Ik ben Jett, 25 jaar oud en lijk wel een eeuwige student (maar hopelijk ben ik na de zomervakantie toch eindelijk genoeg opgeleid om aan het werk te gaan)

Ik sport wekelijks een keer of 3 en vermaak me daarnaast ook regelmatig met een boekje en een glas wijn.

Mocht je heeeeeel graag nog wat meer over mij weten, dan moet je je vraag maar stellen

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Altijd leuk, voorsteltopics. Zelf durfde ik het niet (of vond mezelf niet interessant genoeg) toen ik net lid was, een half jaar geleden ofzo.

Welkom.

Eeuwige student valt wel mee toch op je 25e?

En vooruit; een vraag. Welke sport?
.
Welkom!
Dankjewel :-D

Het kan natuurlijk ook gewoon dat ik über beleefd ben opgevoed en dit de naweeën zijn he

Ik doe aan fitness overigens, lekker tussen de mannen in de krachthoek van de sportschool mezelf vermaken.

Het voelt wel als een eeuwige student hoor! (als je bedenkt dat je al vanaf je 4e op school zit)
Helleuw!

Voorstellen hoeft niet, als je weet dat TO topicopener is, OP openingspost en iemand van Noorwegen een trol, dan ben je klaar voor het Vivaforum.

Slotje dan maar?
Als dat alles is, prima, gooi maar op slot
Tsssk, nog geen uur aan het posten en nu al om slotjes aan het roepen. Treurig.
Ik riep niet! Ik gaf toestemming
Ow, nog een klein detail: "mezelf vermaken" heet hier gewoon masturberen, en als je dàt niet bedoelt komen je postings misschien vaker dan gewenst in het EAUSMS topic (op Overige pijler), een groot blundertopic zeg maar...

En de aller-allerlaatste tip: als je bij Het Groepje wil horen dan moet je vaker dan normaal woorden laten eindigen op T (zoals in pijlerT, of zeikerT).
Ik had al wel verwacht dat iemand erover zou beginnen

Maar soms mag je best expres een foute opmerking maken toch?

Ik hou alleen niet van een verheven T
en een baby maken, doe je door te neuken, niet door te klussen

En NOOOOOOOOOOT vragen of je zwanger kan zijn
En nooit, ik herhaal: nooit, je OP wissen. Met het wissen van je OP haal je je de eeuwigdurende toorn van de voltallige forumbevolking op je hals.

Vragen of je zwanger bent mag wel, maar die vraag dient vergezeld te gaan van een foto van je zwangerschapstest, zodat de belangstellenden gezellig kunnen bakkeleien over wel of geen streepje en zo wel of het al dan niet een indroogstreep betreft. Vragen of je zwanger bent zonder foto (maar met uitgebreide beschrijvingen van vaginale secreties en vage lichamelijke gewaarwordingen) levert je slechts hoon op, en vaak een zeer korte forumcarriere.
Lol, aangezien ikzelf niet zo goed ben in glazen bollen lezen, zal ik dat zeker niet van jullie verwachten xD logisch nadenken lukt me gelukkig nog wel!

Maar flinke eisenlijst waar je aan moet voldoen wil je een ideaal lid worden
quote:geve schreef op 19 januari 2015 @ 16:12:

Helleuw!

Voorstellen hoeft niet, als je weet dat TO topicopener is, OP openingspost en iemand van Noorwegen een trol, dan ben je klaar voor het Vivaforum.

Slotje dan maar? TO topicopener is, OP openingspost Ik vroeg me steeds af wat de afkortingen hiervan waren maaaar nu weet ik dat eindelijk

Welkom Jett veel forum plezier hier
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Vergeet de andijvie en de mosterd niet!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
En noooit "hihi" gebruiken als je iets grappig vindt.
Speechless
Hallo

Kleine toevoeging op LV: Zwanger worden mag, maar liever niet door de pil heen. Dat is wat afgezaagd aan het worden.

Oh en als het kan geen verkleinwoorden. Stel je bent afgestudeerd (met 25 en daadwerkelijk bijna afgestudeerd mag ik je een lightweight noemen ) en je wil ZZP-er worden, noem het dan geen bedrijfJE, of je vindt werk voor 28 uur, noem het geen baanTJE. Hihi.
Al die eisen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven