Centraal baaltopic.
dinsdag 20 januari 2015 om 10:23
Ik baal omdat ik mezelf er niet toe kan zetten om iets te gaan doen
Ik baal omdat mij iets is beloofd op werk maar het erop lijkt dat alle anderen eerst dan de beurt zijn
Ik baal dat er een grote wasmand met strijkwas staat te wachten.
Ik baal dat ik baal want mag niet klagen wat betreft m'n leven
*klagen uit
Ik baal omdat mij iets is beloofd op werk maar het erop lijkt dat alle anderen eerst dan de beurt zijn
Ik baal dat er een grote wasmand met strijkwas staat te wachten.
Ik baal dat ik baal want mag niet klagen wat betreft m'n leven
*klagen uit
dinsdag 27 januari 2015 om 22:34
Ik baal omdat mijn partner al jaren depressief is, en sinds 1.5 jaar thuis zit met een burn-out, op de crisis heeft gezeten en zijn baan kwijt is, , ik baal omdat ik heel leuk werk had, maar door een reorganisatie verplaatst ben, en nu opgezadeld zit met veel reistijd, en heel veel mensen in een ruimte, ik niet kan weigeren omdat ik anders geen ww krijg. Ik baal omdat mijn vader en schoonvader aan dementie lijden en zorg en aandacht nodig hebben, ik baal dat ik kribbig ben tegen mijn puberkinderen, ik baal omdat mijn rug zeer doet, er een naaste in mijn omgeving overleden is, en ik na een lange dag gewerkt te hebben, thuis met een ruzie zoekende partner zat, en ik eigenlijk gewoon het liefst RUST wil, ik baal van de mensen die zeggen dat ik tijd voor mijn eigen moet nemen en leuke dingen doen, Waar ik nog het meest van baal, dat ik met lastige klanten met tact moet omgaan, ik mij tactisch moet opstellen op onze grote afdeling, en ook nog steeds rekening moet houden met de stemmingen van mijn partner, en eigenlijk kan ik het nooit goed doen.. Ik ben 18 uur per dag de aardige begripvolle collega/leverancier/partner/mama, en ik kan het woord mantelzorg, participatie, bezuinigingen en wachtlijsten niet meer horen... p.s. en nee geen zin meer om met mijn partner te praten ik ben moe.. Sorry voor mijn geklaag..