Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 januari 2015 om 20:26
vrijdag 23 januari 2015 om 20:30
quote:Fangtasia schreef op 23 januari 2015 @ 20:29:
Ik geef het door! Thanks, ik kijk er en naar uit (want leuk) en ik zie ertegenop (want laatste seizoen ever). Snik...
Oh, die TO daar reageer ik niet op. Het ligt toch altijd aan de ander.
Haha, ja als ik de naam zie weet ik al waar het over zal gaan.
Ik heb nog nooit True Blood gezien.
Veel plezier met kijken.
Ik geef het door! Thanks, ik kijk er en naar uit (want leuk) en ik zie ertegenop (want laatste seizoen ever). Snik...
Oh, die TO daar reageer ik niet op. Het ligt toch altijd aan de ander.
Haha, ja als ik de naam zie weet ik al waar het over zal gaan.
Ik heb nog nooit True Blood gezien.
Veel plezier met kijken.
vrijdag 23 januari 2015 om 20:34
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 20:31:
Wie heeft toch ooit bedacht dat meerdaagse schoolreisjes leuk zijn?
Nee, geen topic, maar een persoonlijk frustratiedingetje.
Och heden, is het weer zo ver?
Die van mij zijn er trouwens dol op. Maar de vanzelfsprekendheid waarmee onderwijsmensen aannemen dat Alle Kinderen een gat in de lucht (zouden moeten) springen als ze op kamp mogen vind ik wel wat kortzichtig ja.
Wie heeft toch ooit bedacht dat meerdaagse schoolreisjes leuk zijn?
Nee, geen topic, maar een persoonlijk frustratiedingetje.
Die van mij zijn er trouwens dol op. Maar de vanzelfsprekendheid waarmee onderwijsmensen aannemen dat Alle Kinderen een gat in de lucht (zouden moeten) springen als ze op kamp mogen vind ik wel wat kortzichtig ja.
vrijdag 23 januari 2015 om 20:36
quote:Fangtasia schreef op 23 januari 2015 @ 20:31:
Dus Stora opletten, het is weer bijna zover! Zet je post klaar, stuur deze naar de mods en vraag of zij deze voor jou kunnen plakken.;-)Ik moet weg!! Zal ik afzeggen? Is het een legitieme reden? "Ik kan helaas niet komen, ik zit in de race voor een olympische plak op de napraat, waar ik al 21 delen voor aan het trainen ben".
Dus Stora opletten, het is weer bijna zover! Zet je post klaar, stuur deze naar de mods en vraag of zij deze voor jou kunnen plakken.;-)Ik moet weg!! Zal ik afzeggen? Is het een legitieme reden? "Ik kan helaas niet komen, ik zit in de race voor een olympische plak op de napraat, waar ik al 21 delen voor aan het trainen ben".
vrijdag 23 januari 2015 om 20:36
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 20:34:
[...]
En meteen in de aankondiging al de vermelding dat het om officiële lestijd gaat, dus dat er alleen wegens heel zwaarwegende redenen eventueel overwogen kan worden dat kind niet meegaat.
Mijn kind windt zich er niet eens over op, die vertrouwt volledig op zijn moeder, die het wel weer gaat regelen.
Maar man-o-man wat heb ik daar een hekel aan.
[...]
En meteen in de aankondiging al de vermelding dat het om officiële lestijd gaat, dus dat er alleen wegens heel zwaarwegende redenen eventueel overwogen kan worden dat kind niet meegaat.
Mijn kind windt zich er niet eens over op, die vertrouwt volledig op zijn moeder, die het wel weer gaat regelen.
Maar man-o-man wat heb ik daar een hekel aan.
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar