Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 januari 2015 om 21:09
Ah, dank. Met zes is normaal dus. Niet echt "al" te noemen dan.
Ik heb niet erg veel vergelijkingsmateriaal tot nog toe. Dochter gaat net naar school, gaat daar heel veel om met het groep twee deel van de klas, maar ik zie niet wat die doen/kunnen. Tot nu toe dan.
Ik weet alleen maar wat die van mij kan en doet.
Ik heb niet erg veel vergelijkingsmateriaal tot nog toe. Dochter gaat net naar school, gaat daar heel veel om met het groep twee deel van de klas, maar ik zie niet wat die doen/kunnen. Tot nu toe dan.
Ik weet alleen maar wat die van mij kan en doet.
vrijdag 23 januari 2015 om 21:10
vrijdag 23 januari 2015 om 21:16
Hahaha, ik zette op FB iets over dat stomme schoolkamp. Verwachtte ik dat er vooral reacties zouden komen van mensen die me op de vingers gingen tikken, want kamp is zoooooo leuk.
Eerste reactie van mijn tante van 82 (ik haar): Zelfs het schoolreisje vond jij niet leuk
Als kleuter vond ik het al vreselijk.
Eerste reactie van mijn tante van 82 (ik haar): Zelfs het schoolreisje vond jij niet leuk
Als kleuter vond ik het al vreselijk.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 23 januari 2015 om 21:17
vrijdag 23 januari 2015 om 21:20
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 21:17:
[...]
Mijn jongste was een verkorte kleuter, maar daar zie je nu niks meer van (bijna 1,90 m.).Mijn kleuters waren allebei verkort. Bij de oudste heb ik er aan het begin een jaartje van af gesnoept, de jongste is na een paar maanden groep 2 naar groep 3 gegaan.
[...]
Mijn jongste was een verkorte kleuter, maar daar zie je nu niks meer van (bijna 1,90 m.).Mijn kleuters waren allebei verkort. Bij de oudste heb ik er aan het begin een jaartje van af gesnoept, de jongste is na een paar maanden groep 2 naar groep 3 gegaan.
vrijdag 23 januari 2015 om 21:20
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 21:20:
[...]
Mijn kleuters waren allebei verkort. Bij de oudste heb ik er aan het begin een jaartje van af gesnoept, de jongste is na een paar maanden groep 2 naar groep 3 gegaan.Bij mijn oudste was ik nog niet zo alert.
[...]
Mijn kleuters waren allebei verkort. Bij de oudste heb ik er aan het begin een jaartje van af gesnoept, de jongste is na een paar maanden groep 2 naar groep 3 gegaan.Bij mijn oudste was ik nog niet zo alert.
Maybe success just isn't your thing.
vrijdag 23 januari 2015 om 21:24
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 21:22:
Ik eigenlijk geen idee of zoon lang of kort is. Hij kan wel met 2 jaar en 11 maanden bambino loco puzzelboekjes maken die voor kinderen vanaf 3 jaar zijn Loopt dus zeker een maand op voor. Volgens mij is zoon zo ongeveer een meter hoog.Mijn broertje heeft laatst voor mijn neefje een 1 meter feestje gegeven. Nu is hij zo groot dat hij geen luier meer aanhoeft
Ik eigenlijk geen idee of zoon lang of kort is. Hij kan wel met 2 jaar en 11 maanden bambino loco puzzelboekjes maken die voor kinderen vanaf 3 jaar zijn Loopt dus zeker een maand op voor. Volgens mij is zoon zo ongeveer een meter hoog.Mijn broertje heeft laatst voor mijn neefje een 1 meter feestje gegeven. Nu is hij zo groot dat hij geen luier meer aanhoeft