Geld & Recht alle pijlers

Dure hobby

17-10-2014 20:36 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n hobby die me maandelijks veel geld kost. Het is mij veel waard, ik ben er dan ook bijna dagelijks mee bezig. Anderen schrikken weleens als ze horen wat ik er aan kwijt ben en als ik het op jaarbasis uitreken, dan zie ik dat je er ook een hoop andere leuke dingen voor kunt doen

Zijn er meer mensen met kostbare hobby's en hoeveel heb jij er voor over om dit mogelijk te maken/houden? Hoe compenseer je het eventueel met andere maandelijkse lasten?
Boterhamzakjes is slim! Ik heb nu thermosokken gekocht en met enige worsteling pas ik met twee paar sokken aan nog net in mn laarzen; niet charmant wel warm
Zeg maar Spijker.
Daarom je laarzen ook altijd een maatje groter kopen en die boterhamzakjes vergemakkelijken ook het uittrekken van je laarzen.

Nog meer tips nodig?

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
heb zo'n hobby die me maandelijks veel geld kost. Het is mij veel waard, ik ben er dan ook bijna dagelijks mee bezig. Anderen schrikken weleens als ze horen wat ik er aan kwijt ben en als ik het op jaarbasis uitreken, dan zie ik dat je er ook een hoop andere leuke dingen voor kunt doen

Ja, en dat hoort bij het leven: keuzes maken. Je kunt er andere leuke dingen voor doen, maar zijn die leuker dan een paard? Ik voor mij zou denken van wel, maar ik vind paarden groot en wel een beetje eng .

En degenen die zeggen dat jij een dure hobby hebt, vergeten misschien hoe duur hun auto is, of hun maandelijkse uitjes.

Alles is relatief, en zolang je er niemand schade mee toebrengt (ook jezelf niet door andere rekeningen niet te betalen) gewoon lekker blij zijn met je paard
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:denachtzuster schreef op 23 januari 2015 @ 20:30:

Doet zo'n paard het niet met goedkope laarzen?Ik rijd vrijwel elke dag en heb gewoon laarzen van goed materiaal nodig (kwaliteitsleder dus), anders kan ik ze na een paar maanden weer weggooien. Dus daarom.
quote:zonn schreef op 11 november 2014 @ 09:27:

Crazycat, wel heel leuk dat je helemaal naar andere kant van de wereld gaat voor je scouthobby!

Ken je daar dan veel mensen ook enzo? En doe je dit soort dingen vaker?

Luna, duiken is ook gaaf. Snap helemaal dat je daar enorm gepassioneerd in kunt raken. Ben jij vooral bezig met sparen voor je duikvakanties, of valt het mee?Sorry LATE reactie: account issues en megaaaa druk gehad....nu wel weer druk aan't sparen, ik woon gelukkig heel goedkoop dus kan wel zo'n 400 euro per maand opzij zetten. Het duiken zelf kan ook duur zijn maar dat ligt aan het land. Zondag vertrekken naar Indonesië dus ben wel n 500 per week kwijt aan mn passie-tje! Maar dan ben ik vergeten als ik 'n Manta zie verschijnen of n leuk haaitje hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven