trotse moeder

23-01-2015 13:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik wilde jullie even laten meedelen in het fijne gevoel van trots zijn op je kinderen.

Ik heb van de week in het ziekenhuis een oogoperatie gehad en dat is heel spannend geweest. Was er namelijk nogal bang voor maar achteraf heel erg meegevallen. Ik heb 2 lieve kinderen die me elke dag hebben gebeld en geappt en dat heeft me zo geholpen. Ik was 2 auto uren van ze vandaan en ze hebben het super gedaan. Gisteren ben ik weer thuis gekomen en we hebben wel een half uur op de bank gezeten te knuffelen. Toen liet mijn zoon ook nog zijn goede rapport zien. Hij heeft altijd op speciaal onderwijs gezeten en heeft geknokt als een beer daar. en nu op regulier een rapport met alleen maar voldoendes nou je kan mij niet trotser krijgen. Dit wilde ik even met jullie delen.
Wat leuk! Is je oog weer goed?
Wat leuk.

En wat knap van je zoon!

Lekker trots zijn en herstellen. Beterschap.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Goed zeg. Ik hoop op een snel herstel voor je en wat fijn dat je zulke lieve, leuke kinderen hebt!
quote:strikjemetstippels schreef op 23 januari 2015 @ 13:12:

Wat leuk! Is je oog weer goed?Hoi nou voor zover hij het moet doen gaat het goed. Ik heb een oogziekte met allerlei bijverschijnselen zoals bijvoorbeeld staar dat hebben ze proberen weg te halen door de lens te vervangen. Nu is het even afwachten hoe het verder gaat met het herstel maar het lijkt wel beter te gaan. Dank je voor je vraag hierover
Ja ik ben echt super trots en ik ben dol op mijn kinderen voor het idee. De ene is 5 en is een meisje en de andere is 12 en is een jongen. Beide prachtkids en ik was ook blij om hun weer in mijn armen te sluiten na drie dagen op afstand en ook al lijkt dat kort het is voor ee moeder en voor kinderen altijd wel raar zo'n afstand.
Wat fijn en wat lief! En super van je zoon! Op wat voor speciaal onderwijs (cluster) heeft hij gezeten?
Wat fijn! Beterschap gewenst voor je ogen.
quote:sushilala schreef op 23 januari 2015 @ 13:39:

Wat fijn en wat lief! En super van je zoon! Op wat voor speciaal onderwijs (cluster) heeft hij gezeten?Wat doet dat er nou weer toe?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Welke oogziekte heb je? Hier in de familie heerst glaucoom, als jij het hebt over staarvorming, moet ik daar ook aan denken.
Wat leuk TO! Wat fijn als je zo trots op je kinderen kan zijn.
quote:Nouschi schreef op 23 januari 2015 @ 14:00:

[...]

Wat doet dat er nou weer toe?Zomaar nieuwsgierig, mijn zoon gaat die overstap ook maken en vind het mooi om te lezen als dat goed gaat. Hoezo?
Niet erg hoor de vraag over welke school . mijn zoon zat op renn 4 waarschijnlijk zelfde als cluster 4

Wat mijn oogziekte betreft ik heb retinitis pigmentosa daarbij acuut glaucoom en staatsvorming.
Fijn zeg! Wat een leuk topic.

Sterkte met je herstel!
Volgens mij ben jij ook een super moeder, dus je mag jezelf ook wel een schouderklopje geven! Geweldig gedaan ook van je kinderen en je grote kleine man is een knokker zeg!

Beterschap verder en blijf genieten van je tweetal.
dank jullie wel voor de leuke reacties. Ehm een super moeder Haha nee hoor gewoon een moeder die blij is met haar kinderen. Gewoon een moeder zoals iedereen die moeder is en voor zijn kinderen moet zorgen. Ik ben gelukkig!!!!
Wat een positief stukje. En je mag terecht trots zijn op je kinderen. En op jezelf dat je je kinderen dit leert. Je noemt je een moeder zoals iedereen, was het maar waar dat er zoveel positieve moeders waren. Ik hoor vaak gezeur. Fijne tijd met veel liefde.
Wat een leuk topic, bedankt voor het delen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven