Retraire
woensdag 28 januari 2015 om 15:54
Er zijn diverse topics over retraite, zie google:
https://www.google.nl/sea ... r&ei=_vfIVMORN8-wOpCygJAG
https://www.google.nl/sea ... r&ei=_vfIVMORN8-wOpCygJAG
woensdag 28 januari 2015 om 16:48
quote:Bieb2.0 schreef op 28 januari 2015 @ 16:26:
Zo raar vind ik dat altijd. Een topic openen en je dan niet meer laten zien.
Dan blijf je toch even bij je computer om te kunnen reageren op de mensen die de moeite nemen op je vraag/verhaal te reageren.
Je weet dat het forum er de hele tijd uitligt vandaag..? Voordeel van de twijfel dus, wat mij betreft.
En retraiRe is wel een stomme spelfout!
Zo raar vind ik dat altijd. Een topic openen en je dan niet meer laten zien.
Dan blijf je toch even bij je computer om te kunnen reageren op de mensen die de moeite nemen op je vraag/verhaal te reageren.
Je weet dat het forum er de hele tijd uitligt vandaag..? Voordeel van de twijfel dus, wat mij betreft.
En retraiRe is wel een stomme spelfout!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
woensdag 28 januari 2015 om 17:13
De meesten mét ervaring komen nooit meer op internet.
Vorig jaar was er in België nogal wat te doen ivm een piepjong vogeltje "Giel Foubert" die, in opdracht van zijn dolgedraaide ma, monnik is geworden ergens in Verweggistan. Schijnt het toch aardig overleefd te hebben. Tot ie iets voelt kriebelen allicht.
Vorig jaar was er in België nogal wat te doen ivm een piepjong vogeltje "Giel Foubert" die, in opdracht van zijn dolgedraaide ma, monnik is geworden ergens in Verweggistan. Schijnt het toch aardig overleefd te hebben. Tot ie iets voelt kriebelen allicht.
woensdag 28 januari 2015 om 22:37
woensdag 28 januari 2015 om 22:41
Afgezien van mijn ''stomme spelfout'' (ojee wat erg)
Ik ben bijna mijn zoon verloren aan zijn ziekte.Heb hem gereanimeerd zien worden, ook mijn dochter heeft veel meegekregen. Ik ben toen in de automatische piloot gegaan en uiteindelijk mijzelf tegengekomen.
Gelukkig gaat het nu goed
Ik ging flink op mijn bek. Zat huilend elke dag thuis, kon niet eens de was opvouwen. Ik ben toen EMDR gaan doen, ben in de ziektewet beland en krabbel nu op. Maar toch vind ik geen rust en ben dus bij dat ene moeilijke woord aangekomen.
Geen opwelling. Geen raar iets.
Gewoon een vraag van iemand die uit een diep dal is gekomen.
Ik ben bijna mijn zoon verloren aan zijn ziekte.Heb hem gereanimeerd zien worden, ook mijn dochter heeft veel meegekregen. Ik ben toen in de automatische piloot gegaan en uiteindelijk mijzelf tegengekomen.
Gelukkig gaat het nu goed
Ik ging flink op mijn bek. Zat huilend elke dag thuis, kon niet eens de was opvouwen. Ik ben toen EMDR gaan doen, ben in de ziektewet beland en krabbel nu op. Maar toch vind ik geen rust en ben dus bij dat ene moeilijke woord aangekomen.
Geen opwelling. Geen raar iets.
Gewoon een vraag van iemand die uit een diep dal is gekomen.