Smart tv

29-01-2015 15:52 6 berichten
Ik wil een Smart tv kopen. Budget is ongeveer 500 euro. Voorkeur gaat uit naar Samsung. Nou zijn er best veel tussen de 400 en 500 euro en ik kan er niet zo goed verschil in ontdekken. Ik zou het handig vinden als er wifi in de tv zit, maar dat is geloof ik niet standaard?

Ik zoek dus gebruikservaring of gewoon mensen die heel veel verstand hebben van Smart tv's. Welke tv raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
Lees dit topic even: Help een totale nitwit een nieuwe tv kopen!
Wilde je alleen even zeggen dat je tot zondag gigantische korting hebt bij mediamarkt vanwege de actie dat je de BTW van 21% niet hoeft te betalen!
Ik heb een samsung smart-tv en hoewel die 'wifi ready' was, moet je alsnog een soort dongel (of samsung hub) kopen om 'm met het thuisnetwerk te verbinden.

Of misschien kan het ook met een kabel direct naar je modem, maar die staat bij mij te ver weg.

Ik heb er eentje van 300 euro en die is echt prima. Prijs hangt voor een groot deel af van hoeveel inch je wil (ik heb 32 inch).
ik heb samsung eh40..5300 [weet niet meer wat voor letters daar komen te staan 349
Ik heb een LG, werkt heel fijn. De 42LB630V. Wel smart, geen 3D.

Wifi-ready moet je niet hebben, dan heb je idd nog een dongel oid nodig, je moet echt wifi ingebouwd hebben dan. En dat is wel erg handig. Is ook binnen je budget.

Ik heb er veel gezien, en ik vond de kleuren van de LG beter dan bij Samsung.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven