Cadeau idee
vrijdag 30 januari 2015 om 15:38
Een stel waarmee ik bevriend ben maakt momenteel een hele moeilijke tijd door. Graag wil ik ze een cadeau geven om ze een hart onder de riem te steken en te laten weten dat ik aan ze denk. Nu weet ik alleen niet goed wat. Ze hebben zelf een bloemenwinkel dus bloemen hebben ze al genoeg. Een lekker flesje wijn of zo is ook niet omdat ze geen alcohol drinken. En een uitje of iets voor buiten de deur kan niet omdat zij vanwege een chronische ziekte aan huis is gebonden. Wie heeft een idee wat ik zou kunnen geven? Alvast bedankt.
vrijdag 30 januari 2015 om 15:49
Een leuk ' Winter thuisblijf pakketje' ?
Koop een pak chocomelk met een bus slagroom, lekker koekje erbij, 2 mokken, dvd en om het winterpakket compleet te maken een vliesdeken. Zo kunnen ze samen een lekker avondje thuis doorbrengen
Wat ook een oppepper kan zijn is een leuke kaart met een persoonlijke boodschap.
Zo maak je misschien nog wel het meest duidelijk dat je wat aan ze hebt.
Een thuiskapper bellen en ze allebei (vanuit) huis een nieuw kapsel aanbieden, dit bestaat ook met visagist en massage's
Koop een pak chocomelk met een bus slagroom, lekker koekje erbij, 2 mokken, dvd en om het winterpakket compleet te maken een vliesdeken. Zo kunnen ze samen een lekker avondje thuis doorbrengen
Wat ook een oppepper kan zijn is een leuke kaart met een persoonlijke boodschap.
Zo maak je misschien nog wel het meest duidelijk dat je wat aan ze hebt.
Een thuiskapper bellen en ze allebei (vanuit) huis een nieuw kapsel aanbieden, dit bestaat ook met visagist en massage's
Enjoy
vrijdag 30 januari 2015 om 15:54
vrijdag 30 januari 2015 om 17:02
http://www.kadoideenederl ... -gevuld-met-16-piram.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 30 januari 2015 om 17:03