Cadeau idee

30-01-2015 15:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een stel waarmee ik bevriend ben maakt momenteel een hele moeilijke tijd door. Graag wil ik ze een cadeau geven om ze een hart onder de riem te steken en te laten weten dat ik aan ze denk. Nu weet ik alleen niet goed wat. Ze hebben zelf een bloemenwinkel dus bloemen hebben ze al genoeg. Een lekker flesje wijn of zo is ook niet omdat ze geen alcohol drinken. En een uitje of iets voor buiten de deur kan niet omdat zij vanwege een chronische ziekte aan huis is gebonden. Wie heeft een idee wat ik zou kunnen geven? Alvast bedankt.
Huur een privékok in die bij hen thuis een 5* diner komt koken!
Een leuk pakket voor een avondje romantisch op de bank? Filmpje, wat lekkers, wat lekkers te drinken, een leuke deken etc...?
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:mamaonbekend schreef op 30 januari 2015 @ 15:40:

Huur een privékok in die bij hen thuis een 5* diner komt koken!

Ja, leuk idee!

Dat zouden de meeste mensen wel een fijne verrassing vinden denk ik.
Een leuk ' Winter thuisblijf pakketje' ?

Koop een pak chocomelk met een bus slagroom, lekker koekje erbij, 2 mokken, dvd en om het winterpakket compleet te maken een vliesdeken. Zo kunnen ze samen een lekker avondje thuis doorbrengen

Wat ook een oppepper kan zijn is een leuke kaart met een persoonlijke boodschap.

Zo maak je misschien nog wel het meest duidelijk dat je wat aan ze hebt.

Een thuiskapper bellen en ze allebei (vanuit) huis een nieuw kapsel aanbieden, dit bestaat ook met visagist en massage's
Enjoy :)
wat is je budget?

dat maakt het iets makkelijker in tips aandragen
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bedankt voor de tips tot nu toe. Thuis kok is een heel leuk idee maar vanwege het ziek zijn van haar niet mogelijk (heel veel allergieën)

Mijn budget is ongeveer 20 euro al is het niet erg als het voor iets echt bijzonders (zoals een thuis kok die helaas niet kan maar bv) wat meer kost
Een beetje kok kan wel met allergieën omgaan.
... kan dus niet
http://www.kadoideenederl ... -gevuld-met-16-piram.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.koffie-cadeau.nl/shop
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven