Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik eet gewoon tijdens het forummen
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 18:11:

Ik eet gewoon tijdens het forummen Aangezien mijn kinderen geen Oasis en Queen downloaden, moet ik met het hele gezin aan tafel eten om aan mijn goede-moeder-punten te komen.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 18:11:

Ik eet gewoon tijdens het forummen En ik forum tijdens het 'koken'. Ik had de ovenschotel al klaar en nu warm ik deze op! Gezin denkt dat ik druk ben in de keuken!
Hallo, ben ook weer van de partij.
quote:Solomio schreef op 01 februari 2015 @ 18:10:

[...]

Op zondag is het altijd een beetje gestress, omdat we al om 18.30 vertrekken om jongste weer naar de kliniek te brengen. Dus eten we vroeg. Normaal eten we tegen half 7, maar juist vandaag dus niet. Oké, ik snap het. Net zoiets als dinsdagavond sportavond hier. Alles tot op de minuut gepland.

gevonden
quote:sandt2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 18:17:

[...]

Oké, ik snap het. Net zoiets als dinsdagavond sportavond hier. Alles tot op de minuut gepland.Yep. En nu heb ik dus een kwartiertje over, want ik ben altijd bang dat het allemaal niet op tijd klaar is.
quote:Solomio schreef op 01 februari 2015 @ 18:13:

[...]

Aangezien mijn kinderen geen Oasis en Queen downloaden, moet ik met het hele gezin aan tafel eten om aan mijn goede-moeder-punten te komen.Moet ik zo ook! Vriendinnen en vriend van dochter eten mee ivm verjaardagsfeest. Alle elektronica moet zo weg!
quote:Solomio schreef op 01 februari 2015 @ 18:18:

[...]

Yep. En nu heb ik dus een kwartiertje over, want ik ben altijd bang dat het allemaal niet op tijd klaar is. Dat is handiger dan vijf tellen te kort!

[...]

Yep. En nu heb ik dus een kwartiertje over, want ik ben altijd bang dat het allemaal niet op tijd klaar is. O dat ken ik. Ik sta altijd om zes uur al op omdat ik om acht uur moet werken, en dan heb ik zo maar een uur over om een beetje te forummen of zo. Maar de wekker een half uurtje later de wekker zetten durf ik niet
quote:Steinbeck2 schreef op 01 februari 2015 @ 18:15:

quote:Solomio schreef op 01 februari 2015 @ 18:13:

[...]

Aangezien mijn kinderen geen Oasis en Queen downloaden, moet ik met het hele gezin aan tafel eten om aan mijn goede-moeder-punten te komen.

[...]

Yep. En nu heb ik dus een kwartiertje over, want ik ben altijd bang dat het allemaal niet op tijd klaar is. Kan je mooi nog een kwartiertje hier beppen
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 18:20:

[...]

O dat ken ik. Ik sta altijd om zes uur al op omdat ik om acht uur moet werken, en dan heb ik zo maar een uur over om een beetje te forummen of zo. Maar de wekker een half uurtje later de wekker zetten durf ik niet Dat is dus iets wat ik niet aan mijn kinderen heb meegegeven. Jongste stond altijd 1 minuut voordat de taxi kwam pas op, oudste een minuut of 10 van tevoren.
quote:inkie1 schreef op 01 februari 2015 @ 18:22:

[...]

Kan je mooi nog een kwartiertje hier beppen En ondertussen steeds naar het raam lopen om te kijken of mijn vriendin er al is. Ik kan dat net niet zien vanaf de plek waar ik forum.
quote:Solomio schreef op 01 februari 2015 @ 18:25:

[...]

En ondertussen steeds naar het raam lopen om te kijken of mijn vriendin er al is. Ik kan dat net niet zien vanaf de plek waar ik forum. Heb je geen bel dan?
quote:Solomio schreef op 01 februari 2015 @ 18:24:

[...]

Dat is dus iets wat ik niet aan mijn kinderen heb meegegeven. Jongste stond altijd 1 minuut voordat de taxi kwam pas op, oudste een minuut of 10 van tevoren.De mijne staan juist altijd graag vroeg op, puberella ook tot mijn verbazing. Ze willen allebei graag nog een uurtje hebben om een beetje te kloten, net als ik dus. Om kwart over zes is het hele spul door de week al in touw, maar in het weekend of in de vakantie blijven ze rustig tot na twaalven in bed stinken ..
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 18:08:

Ik val van mijn stoel. Dochter heeft Yellow Submarine gedownload, en Oasis, en Queen .

Ik ben een goede moeder .

En je zoon met kort haar, tssss

Loop je al naast je schoenen?
Je bent zelf een theepot
Ongeveer eerst!
quote:Steinbeck2 schreef op 01 februari 2015 @ 18:15:

Je bent zelf een theepot
Nog even doorzwaaien jongens, dan is deel 23 ook weer vol!

Gezellig.
Micchan, hoe is het met jou? Zien je niet zoveel meer, jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven