Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 1 februari 2015 om 20:33
quote:sandt2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 20:28:
[...]
Tja, ik heb er wel eens een topic over geopend wat ik steeds opnieuw en opnieuw oploop van die kleuters. Ik eet en drink niets meer dat die kinderen hebben aangeraakt.Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.
[...]
Tja, ik heb er wel eens een topic over geopend wat ik steeds opnieuw en opnieuw oploop van die kleuters. Ik eet en drink niets meer dat die kinderen hebben aangeraakt.Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.
zondag 1 februari 2015 om 20:40
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 20:33:
[...]
Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.
Ik ben heel vatbaar, gezond eten en veel vitamines uit voedsel en bewegen helpen daar niet tegen. Kom maar op met een paar dagen flinke vrieskou dan
Zou een griepprik helpen?
[...]
Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.
Ik ben heel vatbaar, gezond eten en veel vitamines uit voedsel en bewegen helpen daar niet tegen. Kom maar op met een paar dagen flinke vrieskou dan
Zou een griepprik helpen?
zondag 1 februari 2015 om 20:49
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 20:43:
Griepprik doen ze volgens mij niet bij mensen die niet tot bepaalde risicogroepen behoren. Bovendien beschermt een griepprik niet tegen een lullige verkoudheid, en daar komen de meeste 'griepjes' toch echt op neer al kun je je er natuurlijk best beroerd van voelen.
HA heeft het al eens geopperd laatst, mijn gezondheid is niet zo goed.
Ik moet toch eerdaags weer heen voor vitamine D tekort en de elektrische schokken die ik al een tijd af en aan heb. Zit ik niet ook nog te wachten op elk griepje die voorbij komt.
En verkouden ben ik al 2 maanden dat is dit niet, misschien wat minder eigenwijs worden en eerder naar de dokter luisteren.
Griepprik doen ze volgens mij niet bij mensen die niet tot bepaalde risicogroepen behoren. Bovendien beschermt een griepprik niet tegen een lullige verkoudheid, en daar komen de meeste 'griepjes' toch echt op neer al kun je je er natuurlijk best beroerd van voelen.
HA heeft het al eens geopperd laatst, mijn gezondheid is niet zo goed.
Ik moet toch eerdaags weer heen voor vitamine D tekort en de elektrische schokken die ik al een tijd af en aan heb. Zit ik niet ook nog te wachten op elk griepje die voorbij komt.
En verkouden ben ik al 2 maanden dat is dit niet, misschien wat minder eigenwijs worden en eerder naar de dokter luisteren.
zondag 1 februari 2015 om 20:55
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 20:33:
[...]
Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.Wat ik steeds opliep had vooral te maken met slechte toilethygiene. Van de kinderen dan! Men zegt ook wel dat het uit de zandbak komt.
[...]
Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.Wat ik steeds opliep had vooral te maken met slechte toilethygiene. Van de kinderen dan! Men zegt ook wel dat het uit de zandbak komt.
zondag 1 februari 2015 om 20:57
zondag 1 februari 2015 om 21:25
quote:sandt2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 20:28:
[...]
Tja, ik heb er wel eens een topic over geopend wat ik steeds opnieuw en opnieuw oploop van die kleuters. Ik eet en drink niets meer dat die kinderen hebben aangeraakt.Herkenbaar. Ik werk in het onderwijs, meervoudig beperkte leerlingen. Ben al sinds oktober af en aan verkouden. Ik hoop dat de griep mij overslaat.
[...]
Tja, ik heb er wel eens een topic over geopend wat ik steeds opnieuw en opnieuw oploop van die kleuters. Ik eet en drink niets meer dat die kinderen hebben aangeraakt.Herkenbaar. Ik werk in het onderwijs, meervoudig beperkte leerlingen. Ben al sinds oktober af en aan verkouden. Ik hoop dat de griep mij overslaat.
zondag 1 februari 2015 om 21:51
zondag 1 februari 2015 om 22:20
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17704829
Willen jullie mijn handen even op mijn rug binden? Alsjeblieft?
zondag 1 februari 2015 om 22:23
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 22:20:
Uhm...
Uhm...
zondag 1 februari 2015 om 22:23
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 1 februari 2015 om 22:32
Welke opmerking dan? Ik zie niet veel geks, maar of bedoel je die verwijderde post van die oranje fiets?
Welke opmerking dan? Ik zie niet veel geks, maar of bedoel je die verwijderde post van die oranje fiets?
zondag 1 februari 2015 om 22:46
zondag 1 februari 2015 om 22:54
zondag 1 februari 2015 om 22:58
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 februari 2015 @ 22:44:
Ik dacht al, wat is het stil op napraat, maar hier zit iedereen dus
Elleke keer is er iemand die er na een pagina of 20 achter komt dat er een nieuwe is
Ik heb net wel harop gelachen om een post van jou op het Eddum topic.
"Not for the one or other hoor, maar was de child of the bill not lesbies?"
Ik dacht al, wat is het stil op napraat, maar hier zit iedereen dus
Elleke keer is er iemand die er na een pagina of 20 achter komt dat er een nieuwe is
Ik heb net wel harop gelachen om een post van jou op het Eddum topic.
"Not for the one or other hoor, maar was de child of the bill not lesbies?"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 1 februari 2015 om 23:35
zondag 1 februari 2015 om 23:45
quote:Nouschi schreef op 01 februari 2015 @ 23:00:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een post van een tijd terug leest en denkt, huh heb ik dat geschreven?
Ja!
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een post van een tijd terug leest en denkt, huh heb ik dat geschreven?
Ja!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.