Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sandt2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 20:28:

[...]

Tja, ik heb er wel eens een topic over geopend wat ik steeds opnieuw en opnieuw oploop van die kleuters. Ik eet en drink niets meer dat die kinderen hebben aangeraakt.Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 20:33:

[...]

Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.

Ik ben heel vatbaar, gezond eten en veel vitamines uit voedsel en bewegen helpen daar niet tegen. Kom maar op met een paar dagen flinke vrieskou dan

Zou een griepprik helpen?
Griepprik doen ze volgens mij niet bij mensen die niet tot bepaalde risicogroepen behoren. Bovendien beschermt een griepprik niet tegen een lullige verkoudheid, en daar komen de meeste 'griepjes' toch echt op neer al kun je je er natuurlijk best beroerd van voelen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 20:43:

Griepprik doen ze volgens mij niet bij mensen die niet tot bepaalde risicogroepen behoren. Bovendien beschermt een griepprik niet tegen een lullige verkoudheid, en daar komen de meeste 'griepjes' toch echt op neer al kun je je er natuurlijk best beroerd van voelen.

HA heeft het al eens geopperd laatst, mijn gezondheid is niet zo goed.

Ik moet toch eerdaags weer heen voor vitamine D tekort en de elektrische schokken die ik al een tijd af en aan heb. Zit ik niet ook nog te wachten op elk griepje die voorbij komt.

En verkouden ben ik al 2 maanden dat is dit niet, misschien wat minder eigenwijs worden en eerder naar de dokter luisteren.
Moet minder tv kijken, eerst zie ik IJsland voorbij komen en nu staat ie op mijn lijstje en nu op 24 kitchen een heerlijk broodje biefstuk van Jamie.. amper wat gegeten nog maar ineens honger Jum!
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 20:33:

[...]

Oh, dat boeit me niet. De meeste van die besmettingen gaan toch via de lucht. En je moet ook maar net in een vatbare bui zijn geloof ik, ik zat hier een keer een week lang opgescheept met drie Noro-patiënten tegelijk en zelf kreeg ik niks.Wat ik steeds opliep had vooral te maken met slechte toilethygiene. Van de kinderen dan! Men zegt ook wel dat het uit de zandbak komt.
quote:Solomio schreef op 01 februari 2015 @ 20:13:

[...]

Zonder komma tussen 'zie' en 'vliegen' ziet die laatste zin er toch een beetje raar uit.

Ja, had ik kunnen wijzigen natuurlijk, maar daarvoor drukte ik op het verkeerde tekentje. Wel heel fijn zo'n vriendin die ff langs komt vliegen
quote:sandt2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 20:28:

[...]

Tja, ik heb er wel eens een topic over geopend wat ik steeds opnieuw en opnieuw oploop van die kleuters. Ik eet en drink niets meer dat die kinderen hebben aangeraakt.Herkenbaar. Ik werk in het onderwijs, meervoudig beperkte leerlingen. Ben al sinds oktober af en aan verkouden. Ik hoop dat de griep mij overslaat.
Hier ook onderwijs en ook elk jaar een paar keer verkouden. Reis ook nog eens met het openbaar vervoer, dat helpt ook niet.
Ik ben chronisch ziek en mijn weerstand is dramatisch. Toch heb ik nooit griep en ben ik nooit verkouden. Heel vreemd.

Moet toch eens met kinderen gaan werken
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:inkie1 schreef op 01 februari 2015 @ 20:57:

[...]

Wel heel fijn zo'n vriendin die ff langs komt vliegen Ik heb er een paar, deze van vandaag rijdt het vaakst. Ik koester ze.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17704829

Willen jullie mijn handen even op mijn rug binden? Alsjeblieft?

quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 22:20:

Uhm...

Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb haar post in het CM topic even gestaft.

Echt,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 01 februari 2015 @ 22:24:

Echt,Om het te versnellen?

Welke opmerking dan? Ik zie niet veel geks, maar of bedoel je die verwijderde post van die oranje fiets?
Ik dacht al, wat is het stil op napraat, maar hier zit iedereen dus
quote:Feeksje1977 schreef op 01 februari 2015 @ 22:25:

[...]

Om het te versnellen?Neuh.... maar ze wil wat en dan helpen we.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 01 februari 2015 @ 22:24:

Echt,

Polletje doen wat haar volgende nick wordt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 februari 2015 @ 22:44:

Ik dacht al, wat is het stil op napraat, maar hier zit iedereen dus

Elleke keer is er iemand die er na een pagina of 20 achter komt dat er een nieuwe is

Ik heb net wel harop gelachen om een post van jou op het Eddum topic.

"Not for the one or other hoor, maar was de child of the bill not lesbies?"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een post van een tijd terug leest en denkt, huh heb ik dat geschreven?
quote:Nouschi schreef op 01 februari 2015 @ 23:00:

Hebben jullie dat ook wel eens dat je een post van een tijd terug leest en denkt, huh heb ik dat geschreven?

Ja!

Of dat ik denk: heb ik ook meegemaakt of vind ik ook! Is het een oude nick
quote:Istar_ schreef op 01 februari 2015 @ 23:10:

[...]

Ja!

Of dat ik denk: heb ik ook meegemaakt of vind ik ook! Is het een oude nick Dat heb ik dan weer niet.
quote:Nouschi schreef op 01 februari 2015 @ 23:00:

Ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven