Jouw bucketlist!

01-02-2015 21:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, omdat ik heel benieuwd ben naar mensen met bijzondere dingen die zij bovenaan zouden hebben staan in hun bucketlist.

Ik heb eigenlijk niet zoveel momenteel. Ik zou wel graag een keer uit een vliegtuig willen springen (mét parachute, ja ) en stage willen lopen in het buitenland.

Jullie?
Een huis kopen

Naar Rome

Heel veel boeken lezen

Wandelvakantie in Engeland

Studeren
Eeeeeeeeh.

En dat is al jaren mijn standaardantwoord bij deze vraag
Niets.

Er zijn natuurlijk nog wel dingen die ik zou willen doen, wensen die ik heb, maar er is geen urgentie. Als het niet zou gebeuren is het ook goed.
Before I kick the bucket:

Japan

Ghibli museum

Mijn huisje helemaal inrichten naar mijn smaak. Groot project.

Leren vliegen en mijn brevet halen.

Van mijn haaien fobie afkomen en weer gaan zwemmen in oceanen/ zeeen

Reizen. Reizen, reizen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 februari 2015 @ 21:25:

Eeeeeeeeh.

En dat is al jaren mijn standaardantwoord bij deze vraag

Haha dat heb ik ook!

Parachutespringen staat ook op mijn lijst. Heb de sprong cadeau gekregen van mijn vader en zal deze zomer gaan plaatsvinden!

Ik zou ook nog heel graag door Australië en Azië willen reizen. Zuid-Afrika en Zuid-Amerika wil ik eigenlijk ook bezoeken (Salar de Uyuni ). Het zou helemaal vet zijn als ik mijn parachutesprong ergens daar zou kunnen doen, wauw wat een spectaculair uitzicht heb je dan!

Een volkswagenbusje kopen en daar een lange reis mee maken.
De mijne:

Afstuderen, eindelijk, maar da's meer een 'moetje'

Vloeiend Frans kunnen spreken

Een studie doen die ik echt leuk vind, kunstgeschiedenis bijv., dat is voor als ik met pensioen ben

Een oud huis kopen en inrichten met vintagemeubilair gevonden op rommelmarkten en zolders

Nog een keer met vriend kerst vieren in NY

Een sixpack trainen, working on it

Nogal ambitieus geloof ik
quote:meivogel schreef op 01 februari 2015 @ 21:30:

Niets.

Er zijn natuurlijk nog wel dingen die ik zou willen doen, wensen die ik heb, maar er is geen urgentie. Als het niet zou gebeuren is het ook goed.Hier sluit ik me bij aan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nog eens trouwen in Las Vegas.
- een van de UK national trails volledig lopen

- mijn angst voor muizen overwinnen

- een tijd in het buitenland wonen met man en hond

- een 5 km wedstrijd (hard)lopen

- raften
I choose happy!
- Een eigen huis met zwembad ontwerpen en (laten) bouwen.

- de Staatsloterij winnen (dat maakt dan mede het eerste punt mogelijk).

- van mijn hobby mijn werk maken.
In een overwaterbungalow op Tahiti verblijven

Een echte winterreis maken

De poolnacht meemaken en het Noorderlicht zien

Verblijven in een vakantiechalet met hot pot buiten, in IJsland
- Op safari gaan.
allereerst mijn gezondheid terug krijgen en zorgen dat mijn familie het goed heeft op alle fronten

dan

hiken op the Pacific Crest Trail van Mexico naar Canada. Inspiratie komt van het boek Wild, waarvan trouwens in februari de film uitkomt.

Rondreis door Ierland en dan weer alle highlights zien.

Vakantiewoning aan de Spaans/Franse kust

een nieuwe auto, het liefste een Hyundai Santa Fe

mijn badkamer upgraden naar luxe badkamer, inclusief nieuwe ramen en isolatie

mijn scheve tanden laten rechtzetten en kronen plaatsen waar nodig zonder me druk te hoeven maken over de kosten

een hele nieuwe garderobe aanschaffen

mijn oude baan terug krijgen

mijn huis helemaal Feng Shui inrichten

verschillende e boeken tegelijk kopen en downloaden

een flinke donatie doen aan de stichting dierenambulance

op vakantie gaan naar verschillende landen in Europa en een paar grote rondreizen maken met een camper door Canada en de VS.

vrienden bezoeken in Australie en Nieuw Zeeland

of met de NS een 40 dagen durende treinreis maken rond de wereld (ja die bestaat echt en kost megaveel geld)

paardrijden

een oud huis helemaal opnieuw renoveren a la de Grote Verbouwing

een hippe trendy binnenhuisarchitect worden

zo kan ik nog wel even doorgaan met dromen

voorlopig ben ik blij als ik probleemloos mijn vaste lasten kan betalen, mijn kind veilig en gezond op school zit en gewoon mijn ding kan doen.

geinig topic dit
Een kind krijgen

Mijn reislijst afmaken (en die is best lang)

Een baan vinden waar ik echt passie voor heb

Slangenfobie overwinnen
Volslagen idioot, die bucket lists. Echt iets van deze verwende generatie die denkt dat alles maar mogelijk zal zijn. Het wordt tijd dat Europa eens wordt terug geworpen in duisternis en ellende. En geloof mij, dat zal niet eens zo heel lang meer duren. Dan zullen jullie beseffen dat een dak boven je hoofd, eten en een veilige omgeving niet zo vanzelfsprekend zijn als het lijkt. En dan ben je meteen van die idiote onzin als bucket lists af.
quote:willem1959 schreef op 01 februari 2015 @ 23:52:

Volslagen idioot, die bucket lists. Echt iets van deze verwende generatie die denkt dat alles maar mogelijk zal zijn. Het wordt tijd dat Europa eens wordt terug geworpen in duisternis en ellende. En geloof mij, dat zal niet eens zo heel lang meer duren. Dan zullen jullie beseffen dat een dak boven je hoofd, eten en een veilige omgeving niet zo vanzelfsprekend zijn als het lijkt. En dan ben je meteen van die idiote onzin als bucket lists af.Ach ouwe knor, een mens mag dromen hebben. Als ik die bucketlist niet kan voltooien ben ik ook gewoon een gelukkig mens.
quote:mrsdoubtfire schreef op 01 februari 2015 @ 23:44:

allereerst mijn gezondheid terug krijgen en zorgen dat mijn familie het goed heeft op alle fronten

dan

hiken op the Pacific Crest Trail van Mexico naar Canada. Inspiratie komt van het boek Wild, waarvan trouwens in februari de film uitkomt.

Rondreis door Ierland en dan weer alle highlights zien.

Vakantiewoning aan de Spaans/Franse kust

een nieuwe auto, het liefste een Hyundai Santa Fe

mijn badkamer upgraden naar luxe badkamer, inclusief nieuwe ramen en isolatie

mijn scheve tanden laten rechtzetten en kronen plaatsen waar nodig zonder me druk te hoeven maken over de kosten

een hele nieuwe garderobe aanschaffen

mijn oude baan terug krijgen

mijn huis helemaal Feng Shui inrichten

verschillende e boeken tegelijk kopen en downloaden

een flinke donatie doen aan de stichting dierenambulance

op vakantie gaan naar verschillende landen in Europa en een paar grote rondreizen maken met een camper door Canada en de VS.

vrienden bezoeken in Australie en Nieuw Zeeland

of met de NS een 40 dagen durende treinreis maken rond de wereld (ja die bestaat echt en kost megaveel geld)

paardrijden

een oud huis helemaal opnieuw renoveren a la de Grote Verbouwing

een hippe trendy binnenhuisarchitect worden

zo kan ik nog wel even doorgaan met dromen

voorlopig ben ik blij als ik probleemloos mijn vaste lasten kan betalen, mijn kind veilig en gezond op school zit en gewoon mijn ding kan doen.

geinig topic ditIk hoop sowieso voor je dat het eerste in ieder geval goed komt!

Volslagen idioot, die bucket lists. Echt iets van deze verwende generatie die denkt dat alles maar mogelijk zal zijn. Het wordt tijd dat Europa eens wordt terug geworpen in duisternis en ellende. En geloof mij, dat zal niet eens zo heel lang meer duren. Dan zullen jullie beseffen dat een dak boven je hoofd, eten en een veilige omgeving niet zo vanzelfsprekend zijn als het lijkt. En dan ben je meteen van die idiote onzin als bucket lists af.Willem, je bent toch altijd weer het zonnetje in huis

Volslagen idioot, die bucket lists. Echt iets van deze verwende generatie die denkt dat alles maar mogelijk zal zijn. Het wordt tijd dat Europa eens wordt terug geworpen in duisternis en ellende. En geloof mij, dat zal niet eens zo heel lang meer duren. Dan zullen jullie beseffen dat een dak boven je hoofd, eten en een veilige omgeving niet zo vanzelfsprekend zijn als het lijkt. En dan ben je meteen van die idiote onzin als bucket lists af.

"Hope is a tease designed to prevent us accepting reality"
Gelukkig worden.
quote:emmetje2 schreef op 02 februari 2015 @ 12:13:

Gelukkig worden.

Simpel. Daar kun je NU mee beginnen.

Tel je zegeningen.
3 maanden geleden had ik wel duizend wensen, nu heb ik er nog maar 1.... genezen van borstkanker.
Enjoy the little things in life
quote:emmetje2 schreef op 02 februari 2015 @ 12:13:

Gelukkig worden.Probeer anders eens: gelukkig zijn. Werkt beter dan worden.
Spreuken 18:2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven