Schiphol hotel
maandag 9 februari 2015 om 09:33
Er zijn ook aanbiedingen om je auto bij schiphol te laten staan. Kun je ook eens naar kijken.
En op schiphol zelf kun je van die slaapcabines huren. http://www.schiphol.nl/Re ... ole/Ontspannen1/Yotel.htm
En op schiphol zelf kun je van die slaapcabines huren. http://www.schiphol.nl/Re ... ole/Ontspannen1/Yotel.htm
maandag 9 februari 2015 om 09:35
De meeste hotels bij Schiphol hebben pendelbussen die continue pendelen naar Schiphol / hotel.
Als ik via Schiphol vlieg, slaap ik altijd in het Hilton. 10 minuten door de sluis op Schiphol en je bent er. Ik ga dan wel altijd de dag ervoor al heen met de trein. Dus geen idee of je daar je auto kan laten staan.
Als ik via Schiphol vlieg, slaap ik altijd in het Hilton. 10 minuten door de sluis op Schiphol en je bent er. Ik ga dan wel altijd de dag ervoor al heen met de trein. Dus geen idee of je daar je auto kan laten staan.
Carpe Diem!
maandag 9 februari 2015 om 09:50
Wij sliepen altijd hier bij hele vroege vluchten. Zit je al achter de douane
http://www.accorhotels.co ... phol-terminal/index.shtml
http://www.accorhotels.co ... phol-terminal/index.shtml
maandag 9 februari 2015 om 09:58
Daarom dag ervoor al gaan. Dus stel je vliegt donderdag om half 7, vertrek je woensdag en slaap je in het hotel, sta je op tijd op om naar Schiphol te gaan.
Ik ben zelf afgelopen september naar Amerika gereisd. Mijn vlucht vetrok om 7u. Dus ook vroeg. Een reisgenoot verbleef in het Isis (dacht ik) en die had gewoon een pendelbus.
Ik ben zelf afgelopen september naar Amerika gereisd. Mijn vlucht vetrok om 7u. Dus ook vroeg. Een reisgenoot verbleef in het Isis (dacht ik) en die had gewoon een pendelbus.
Carpe Diem!
maandag 9 februari 2015 om 10:43
Voor twee weken lang parkeren betaal je zo'n 100 euro volgens mij? Ja dat is dan wel voordeliger. Toen ik nog in NL woonde was het voor mij 2.5 uur met de trein naar Schiphol en een enkeltje is 24 euro. Ik vind 40 euro best veel, hoe lang ben je dan aan het reizen? Of zijn de prijzen veranderd.
Hotel is echt een aanrader. Niet te duur en de kamers zijn klein maar tof en de bedden heerlijk. En je bent zo in de terminal.
Hotel is echt een aanrader. Niet te duur en de kamers zijn klein maar tof en de bedden heerlijk. En je bent zo in de terminal.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
maandag 9 februari 2015 om 10:55
Als het samen 40 is is het dus 80 in totaal heen en terug? Dan is het goedkoper om met de trein te gaan.
Ik snap je redenering denk ik niet helemaal als je sowieso liever met de auto wilt én de kosten wil drukken moet je gewoon 'n nachts gaan rijden en de auto parkeren lijkt me. Vroeg naar bed, een paar uurtjes slapen en om 3 uur gaan rijden. In het vliegtuig kan je nog wat slaap bij pakken.
Ik snap je redenering denk ik niet helemaal als je sowieso liever met de auto wilt én de kosten wil drukken moet je gewoon 'n nachts gaan rijden en de auto parkeren lijkt me. Vroeg naar bed, een paar uurtjes slapen en om 3 uur gaan rijden. In het vliegtuig kan je nog wat slaap bij pakken.
maandag 9 februari 2015 om 10:59
We willen graag een overnachting en dan met de auto naar een hotel. Met de auto in de nacht rijden vinden we niet fijn en we willen graag genieten van de 1ste dag. Met de trein kost idd 80 euro plus een hotel en dat vind ik te duur. en alleen met de trein kan niet want hij rijd hier niet in de nacht!
maandag 9 februari 2015 om 11:05
maandag 9 februari 2015 om 11:11
Haha hoelahoepla, ik ben tenminste niet de enige die het niet echt begrijpt
Groenmonster:
Ik heb je een tip gegeven voor een hotel dat in Schiphol ligt en waar je dus geen pendel bus nodig hebt. Twee andere forummers ook, dat is dan toch precies wat je zoekt?
In Amsterdam een kamer zoeken en dan met de trein naar Schiphol slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Wat betreft kosten:
Benzine +langparkeren 120 euro (om en nabij) + hotel 120 = 240
Treinkaartjes 80 euro + hotel 120 = 200 euro
Groenmonster:
Ik heb je een tip gegeven voor een hotel dat in Schiphol ligt en waar je dus geen pendel bus nodig hebt. Twee andere forummers ook, dat is dan toch precies wat je zoekt?
In Amsterdam een kamer zoeken en dan met de trein naar Schiphol slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Wat betreft kosten:
Benzine +langparkeren 120 euro (om en nabij) + hotel 120 = 240
Treinkaartjes 80 euro + hotel 120 = 200 euro
maandag 9 februari 2015 om 11:15
Wij gaan ook altijd met de auto en dan of een hotel of midden in de nacht vertrekken en daar de auto parkeren (maar dat wil je dus niet).
Wij hebben een paar keer overnacht bij ibis en ibis budget.
Van de Valk in Hoofddorp heeft ook een shuttle service en buiten die tijden om betaal je 20¤ (hebben wij laatst gedaan toen we een concert in Amsterdam hadden) en de andere hotels zullen dat ook wel aanbieden maar dat moet je even navragen.
Wij hebben een paar keer overnacht bij ibis en ibis budget.
Van de Valk in Hoofddorp heeft ook een shuttle service en buiten die tijden om betaal je 20¤ (hebben wij laatst gedaan toen we een concert in Amsterdam hadden) en de andere hotels zullen dat ook wel aanbieden maar dat moet je even navragen.