Carnaval Limbo

10-02-2015 14:15 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie vind carnaval ook een heel eng feest. Zie het wel eens op tv voorbij komen en het zijn vaak zachte g mensen die heel dronken zijn en eng verkleed en dat is dan carnaval? Doe mij maar zomercarnaval in Rotterdam. Wie heeft ook een hekel aan carnaval?
[quote]sandt2.0 schreef op 10 februari 2015 @ 14:57:

[...]

Mensen die een zachte g hebben, vind jij gewoon grappig? Jeetje, ik heb nog nooit erover nagedacht of ik daar iets van zou kunnen vinden. Alle mensen zijn in beginsel gelijk. Of ze nou een zachte G hebben of een Gooische R, maakt mij niet uit. Ik vind pas iets van de zin of onzin die ze uitkramen.[/quote

Het gaat niet over nadenken, het gaat over hoe het klinkt, dat staat heel ver van ABN.
Meid, kan je eindelijk je kont opvullen zonder voor gek te lopen (met een zachte g, die gek uitspreekt). Doe je ding, skippybal in je broek en gaan met die banaan.
quote:twerkqueen schreef op 10 februari 2015 @ 15:00:

[...]

Dat sowieso, nooit plannen gehad om naar Limburg of Brabant te gaan en dat blijft hopelijk ook zo.Gelukkig is mijn wereld groter en voel ik me overal snel thuis. Aanpassen heet dat.

[quote]sandt2.0 schreef op 10 februari 2015 @ 14:57:

[...]

Mensen die een zachte g hebben, vind jij gewoon grappig? Jeetje, ik heb nog nooit erover nagedacht of ik daar iets van zou kunnen vinden. Alle mensen zijn in beginsel gelijk. Of ze nou een zachte G hebben of een Gooische R, maakt mij niet uit. Ik vind pas iets van de zin of onzin die ze uitkramen.[/quote

Het gaat niet over nadenken, het gaat over hoe het klinkt, dat staat heel ver van ABN.ABN is natuurlijk ook maar een dialect! Alleen heeft ooit iemand dit durven uitroepen tot het enige echte Nederlands. Stel dat de Limburgers zo brutaal waren geweest!
Gelukkig is het niet verplicht om te komen, TO.

Maar eng, waarom? Ik weet niet precies waarom carnaval eng zou zijn, behalve als je een sociale fobie hebt ofzo. Maar ja, dat geldt dan net zo goed voor het zomercarnaval.
Kijk hoe eng...:

quote:sandt2.0 schreef op 10 februari 2015 @ 15:06:

[...]

ABN is natuurlijk ook maar een dialect! Alleen heeft ooit iemand dit durven uitroepen tot het enige echte Nederlands. Stel dat de Limburgers zo brutaal waren geweest!

'T is ein kwestie van geduld..

Wij zijn er hier helemaal klaar voor! Vrijdag beginnen met schoolcarnaval en na as-woensdag stoppen we een keer. Alaaf!
Bad decisions make good stories

[...]

Dat sowieso, nooit plannen gehad om naar Limburg of Brabant te gaan en dat blijft hopelijk ook zo.Ja blijf maar lekker weg! Blijft het hier tenminste gezellig(met een zachte G!)
In het plaatselijke krantje een advertentie van een verloskundigenpraktijk:

"Wij wensen jullie met carnaval veel plezier, dan zien wij jullie 9 maanden lang hier."
Ben jij acht jaar oud of zo?

Ik vind 'harde g mensen' juist hartstikke eng, nachtmerries van hoor!
Time spent with a cat is never wasted
Ik vind er als zachte g mens ook niks aan. Achterlijk gedoe.
Tijdens de optocht in Maastricht gisteren leek het er anders enorm op dat je het naar je zin had, TO!

(Klik voor groter plaatje)
Ach ik vind er ook niks aan. Gelukkig woon ik boven de rivieren en heb ik er niks van gemerkt. Op een enkele dronken onesietijger op de fiets na. Als ik onder de rivieren woonde was ik gewoon lekker binnen gebleven
quote:matroesjka_ schreef op 16 februari 2015 @ 08:34:

Ach ik vind er ook niks aan. Gelukkig woon ik boven de rivieren en heb ik er niks van gemerkt. Op een enkele dronken onesietijger op de fiets na. Als ik onder de rivieren woonde was ik gewoon lekker binnen gebleven Helpt niet altijd hoor . In ons dorpje trok een optocht van pakweg 40 wagens. Eentje daarvan had de muziek zo luid staan dat ik op de driedubbeldikke bank nog zat te trillen. De mensen die daar naast liepen moeten doof zijn.
quote:ikeaverslaafde schreef op 16 februari 2015 @ 08:27:

Tijdens de optocht in Maastricht gisteren leek het er anders enorm op dat je het naar je zin had, TO!

[img]http://s11.postimg.org/5nvzgzpn3/twerk.jpg[/img]

(Klik voor groter plaatje)
Ben je weer LIMBURGERS (voor de laatste keer) aan het discrimineren?

Blijf maar weg ook. Jij bent niet welkom bij ons Limburgers. We houden namelijk van plezier maken. Eng is dat he?!

Kind, ga toch met je poppen spelen.
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven