Geld & Recht alle pijlers

help, advies tips ..

12-02-2015 09:21 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
offtopic
quote:prik schreef op 12 februari 2015 @ 09:46:

[...]

Wat is een 'hoog voorbeeld functie'?

En afgestudeerd en dan nog steeds taalfouten maken waar mijn neefje van tien zich voor zou schamen?

Zeven jaar geleden vond je het waarschijnlijk maar wát leuk dat die foto's online stonden. Waarom schaam je je daar nu voor?

Weet jij dan ook hoelang ik hier in dit land ben? Misschien spreek ik wel 7 talen. Dat gaat jullie niks aan

Echt heeeel jammer maar dan ook heel jammer, dat er nu word beoordeeld voordat men iemand anders kent.

Ik ga mijn prive leven hier niet schrijven en wat mijn voorbeeld functie is dat gaat niemand aan.

Ik vroeg hier advies en GEEN OFFTOPIC.

ik heb mijn antwoord al op mijn vraag.

Dankjewel.
quote:Melissa0888 schreef op 12 februari 2015 @ 09:53:

[...]

Weet jij dan ook hoelang ik hier in dit land ben?

;

Minimaal zeven jaar, aangezien je zeven jaar geleden aan een modellenwedstrijd mee hebt gedaan.

En mocht het minder lang zijn en die modellenwedstrijd dus in een ander land zijn geweest dan had je dat in je OP even moeten vermelden, want dan kan het best zijn dat de tips, adviezen,regels en wetgeving op dat gebied anders zijn.
Ik hoop van harte dat niemand jouw communicatieve skills straks als 'hoog voorbeeld' zal nemen. In welke functie dan ook.
Tip Feeksje: Niet meer doen

Zijn het stiekem toch ordinaire foto's?

Gewone foto's hoef je je toch niet zo druk om te maken.

oh, edit.

TO is al weggegalopeerd op haar high horse.
OP meltdown, goh wat een verassing.....
Ben nu wel benieuwd naar die foto's.
Van Angela Merkel circuleren ook blootfoto's van toen ze jong was. Uit de DDR tijd en niemand die daar over valt, en ze is toch minister president van het machtigste land van Europa geworden. Zij heeft toch ook een voorbeeldfunctie?

Als je nu naar een christelijke of moslimfunctie solliciteert dan zou het wel eens verkeerd kunnen vallen ja.
quote:benq schreef op 12 februari 2015 @ 11:00:

Van Angela Merkel circuleren ook blootfoto's van toen ze jong was. Uit de DDR tijd en niemand die daar over valt, en ze is toch minister president van het machtigste land van Europa geworden. Zij heeft toch ook een voorbeeldfunctie?

Als je nu naar een christelijke of moslimfunctie solliciteert dan zou het wel eens verkeerd kunnen vallen ja.

Benq,

Binnen de 30 reacties ben jij en 2 andere de enige die een normaal antwoord op mijn vraag heeft gegeven.

Als eerst wil ik je bedanken hiervoor.

Zoals je het zegt, inderdaad voor een christelijke leer functie. En dat is voor mij en veel anderen een hoog voorbeeld functie.

En dat hoeft perse geen naaktfoto's te zijn. Of althans als president te zijn.

En 7 jaar geleden meedoen aan een wedstrijd wil niet zeggen dat ik 7 jaar lang ook hier heb gewoond. (Brainstormen blabla_.) kom op!

Dus mocht ik meerdere talen spreken en hier enorm veel taal fouten schrijven dan bied ik hierbij mijn excuses aan :-). Maar beoordeel niet voordat je iemand niet kent.

Het is niets voor niets dat ik hier op de forum schrijf voor advies.

Wat ik gewoon onwijs jammer vond van jullie allemaal, is dat jullie het verhaal niet goed hebben doorgelezen en mij dubbel de vraag stellen..? En dingen zelf verzinnen.

ach ja het zal wel niet aan mijn taalfouten liggen ;) en dat was de reden waarom ik ook niet mijn functie schreef, omdat daar ongetwijfeld ook een grap over word gemaakt.

Laat het maar zitten. Ik heb 2 antwoorden op mijn vraag! Dus ik zal er iets mee doen!

Dankjewel
Hoe kan een OP off topic zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven