Fijne Valentijnsdag

14-02-2015 08:22 54 berichten
Iedereen die vandaag zit te sippen,hysterisch wil gaan janken en graspollen uit de grond wil trekken in het park omdat ex,huidige lover of a.s. lover niets van zich laat horen:

Zelf ga ik de dag liggend in de gang doorbrengen om te wachten op de postbode en de bloemist die uiteraard postzakken vol kaarten en bossen met rode rozen van al mijn stille aanbidders komen brengen..
Alle reacties Link kopieren
Tast toe!

Diamond, heb jij geen knappe leuke postbode?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben zo benieuwd wie er hier het lelijkste Valentijnscadeau krijgt.

In de winkel zie je zoveel lelijke meuk, waarvan je je afvraagt of iemand dat koopt.
Ik heb nog nooit wat voor Valentijnsdag gekregen, behalve een keer een kaart van mijn oma. Manlief gaat vanavond uiteten met zijn vrienden, terwijl ik het restje Kofta opeet
quote:sinnombre schreef op 14 februari 2015 @ 08:27:

Ik ben zo benieuwd wie er hier het lelijkste Valentijnscadeau krijgt.

In de winkel zie je zoveel lelijke meuk, waarvan je je afvraagt of iemand dat koopt.

O ja dat is ook een leuke.!

Dus bij deze : Heb je een ontzettend lelijk cadeau gekregen meldt het hier..
quote:pompoenpit schreef op 14 februari 2015 @ 08:29:

Ik heb nog nooit wat voor Valentijnsdag gekregen, behalve een keer een kaart van mijn oma. Manlief gaat vanavond uiteten met zijn vrienden, terwijl ik het restje Kofta opeet Misschien kun je dat restje met 1 van je vele vele stille aanbidders opeten..
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 februari 2015 @ 08:27:

Tast toe!

[afbeelding]

Diamond, heb jij geen knappe leuke postbode?

Nee.!

Mijn postbode woont 5 huizen verderop en heeft vrouw en 6 kinderen..

Ja echt 6! kinderen..
quote:diamond-gloss schreef op 14 februari 2015 @ 08:32:

[...]

Misschien kun je dat restje met 1 van je vele vele stille aanbidders opeten.. Dan mag ik wel gaan bijkoken
Stomme Amerikaanse dag.... En toch hoop ik stiekem op klein cadeautje/een verrassing straks van vriend ;)
quote:pompoenpit schreef op 14 februari 2015 @ 08:36:

[...]

Dan mag ik wel gaan bijkoken Nou hup aan de slag dan.!
Ik ben eeeeecht nog te lui om ontbijt te maken
quote:bootje_op_de_golven schreef op 14 februari 2015 @ 08:44:

Ik ben eeeeecht nog te lui om ontbijt te maken

Ja tsss die vent van jou had ook gewoon een champagneontbijtje moeten laten bezorgen.!

Het is gewoon zijn schuld dat jij nu zonder ontbijt zit dussss..
Ik had, vond ik zelf dan, altijd hele leuke Valentijnsdagkadootjes. Een van de leukste was dat ik op Valentijnsdag om 3 uur snachts de wekker had gezet en mijn toenmalige lief een champagne ontbijt op bed serveerde. Om 5 uur snachts moesten we snel de bus halen die rechtstreeks naar Parijs reed. Hele dag in Parijs geweest en in ons favoriete restaurant gegeten. En toen bijna de bus gemist op de terugreis hahahahaaha. We konden de bus niet vinden, gelukkig hadden ze nog op ons gewacht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:diamond-gloss schreef op 14 februari 2015 @ 08:49:

[...]

Ja tsss die vent van jou had ook gewoon een champagneontbijtje moeten laten bezorgen.!

Het is gewoon zijn schuld dat jij nu zonder ontbijt zit dussss.. Aaaaah, arme vent. Nee hij verdient wel een ontbijtje, hij had deze week een bedrijfsverhuizing waarbij hij overdag steeds moest werken en 's avonds moest verhuizen. Arme ziel is kapot
ik heb 2 rozen gekregen 1.van mijn man en 1 van mijn zoontje en een heel lief kaartje normaal doen we er niks aan dus super onverwachts en lief haha!

en nu straks rustig naar de carnaval:)
Life is like an hourglass glued to the table.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 14 februari 2015 @ 08:52:

[...]

Aaaaah, arme vent. Nee hij verdient wel een ontbijtje, hij had deze week een bedrijfsverhuizing waarbij hij overdag steeds moest werken en 's avonds moest verhuizen. Arme ziel is kapot

Dan had jij dus een champagneontbijtje voor hem moeten laten bezorgen..

Slechte slechte vrouw...
Ik en vriend hebben een heel lief boekje (5 pagina's) van mijn dochter van 6 gehad met tekeningen en zelf geschreven lieve dingen.

Van mijn vriend heb ik 4 lelies gehad om bij de bloesemtakken te doen. Wij doen nooit iets, dus wel een beetje verrast.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:diamond-gloss schreef op 14 februari 2015 @ 09:04:

[...]

Dan had jij dus een champagneontbijtje voor hem moeten laten bezorgen..

Slechte slechte vrouw... Ik sta in de keuken!
Wij doen niet aan Valentijn en volgens mijn middelste dochter is het Vadertijn en zijn de tekeningen voor papa. Ik ga straks wel met oudste dochter een cadeautje brengen naar haar vriendje. Ze zijn 9 en 10 en hebben al bijna een jaar verkering. En dat gaat diep, zo liepen we een tijdje geleden door de Ikea en ze zag een leuke lamp, die wilde ze in haar huis later als ze groot was. Maar dan moet ik wel even met vriendje overleggen, hij moet het ook leuk vinden. Dan moet ik zo lachen.
Dochter heeft een kaart aan haar vriendin gestuurd met een kus op de envelop.

Valentijnsaktie van de post. Aktie
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:reisa1978 schreef op 14 februari 2015 @ 09:27:

Wij doen niet aan Valentijn en volgens mijn middelste dochter is het Vadertijn en zijn de tekeningen voor papa. Ik ga straks wel met oudste dochter een cadeautje brengen naar haar vriendje. Ze zijn 9 en 10 en hebben al bijna een jaar verkering. En dat gaat diep, zo liepen we een tijdje geleden door de Ikea en ze zag een leuke lamp, die wilde ze in haar huis later als ze groot was. Maar dan moet ik wel even met vriendje overleggen, hij moet het ook leuk vinden. Dan moet ik zo lachen.O wat lief.!
Wij doen er niks aan, onzinnige dag. Ik heb geen speciale dag nodig om eens iets liefs te doen, dat doe ik wel als ik er zin in heb. Ga dus ook niks speciaals doen vandaag. Zometeen boodschappen en misschien naar de Efteling als ik zin heb
quote:diamond-gloss schreef op 14 februari 2015 @ 09:34:

[...]

O wat lief.!

De eerste problemen hebben ze al gehad, hij wil later graag in het bos gaan wonen, zodat hij kan gaan jagen. Mijn dochter ziet dat niet zo zitten, want dan kan ze niet even snel gaan shoppen.

Van de week las ik wat hij geschreven had in haar Vriendenboekje. Hat laatste wat je invult is: het leukste dat wij samen hebben gedaan is............stond daar zoenen. Ehhhhh wat?
Ik heb, net als vorig jaar, een A3 formaat kaart gehad , terwijl we óók dit jaar niets zouden doen!

Hij heeft van mij Jell-O gekregen waar ik een hartje in heb geprikt . Het is zijn favoriete snack/toetje. We hadden een aantal pakjes gekocht toen we op vakantie waren, maar alles was al op behalve de 2 waar ik andere plannen mee had. Ach, dan maar geen jelloshots .
Fijne valentijn! Behalve dat ik heel erg erop let wat mensen doen, doe ik er ook niks aan. Koffie drinken met een vriendin. :D En gisteren heb ik kaarten met een kus verstuurd aan wat lieve vriendinnen.

Oh, en net een afspraak met een man gemaakt. Maar dat ging ''per ongeluk''.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven