Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 00:38
zondag 22 februari 2015 om 00:39
quote:Istar_ schreef op 22 februari 2015 @ 00:38:
De haan heeft gekraaid!
Ow.....
Laat maar.
Ik donder de schapen niet in de vaart.
Ik herhaal:
De haan heeft gekraaid!
Ow.....
Laat maar.
Ik herhaal:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 22 februari 2015 om 00:40
Oh ja, er ontbrak vitale informatie. Zie je wel, ik post net in het post apocalyps topic dat je aan mij níets hebt in een post apolpcalyptische wereld.
Mijn man dacht ook van niet. Die zei 'jij gaat op zo'n zombie menigte af met 'jongens, vinden jullie dit nu zélf heel handig? Laten we eerst even afkoelen en er dan over praten'
Mijn man dacht ook van niet. Die zei 'jij gaat op zo'n zombie menigte af met 'jongens, vinden jullie dit nu zélf heel handig? Laten we eerst even afkoelen en er dan over praten'
zondag 22 februari 2015 om 00:42
quote:Thordis007 schreef op 22 februari 2015 @ 00:40:
Oh ja, er ontbrak vitale informatie. Zie je wel, ik post net in het post apocalyps topic dat je aan mij níets hebt in een post apolpcalyptische wereld.
Ik kan niet rennen en niet over hekken springen dus ik ben meteen al lunch.
Ik kan niet rennen en niet over hekken springen dus ik ben meteen al lunch.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
zondag 22 februari 2015 om 00:42
zondag 22 februari 2015 om 00:44
quote:Thordis007 schreef op 22 februari 2015 @ 00:41:
[...]
Rosé maar tweede glas, dus de seinen staan nog op groen.Jah.... ik snapte het gewoon even niet en dacht echt : 'Wat klets jij nou uit je nek".
[...]
Rosé maar tweede glas, dus de seinen staan nog op groen.Jah.... ik snapte het gewoon even niet en dacht echt : 'Wat klets jij nou uit je nek".
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.