Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 02:49
Waarom? Wat jij slecht vindt, vindt een ander prima. En zolang jij geen hoofdrol in een Shakespearestuk speelt op west End is jouw mening over een acteur ook maar een mening.
En ja, ik vind die meneer erg prettig om naar te kijken. Oogje op is een groot woord. Lekker is ie wel
En ja, ik vind die meneer erg prettig om naar te kijken. Oogje op is een groot woord. Lekker is ie wel
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 22 februari 2015 om 02:55
Ik geloof dat ik goede en slechte acteurs wel kan onderscheiden, daar hoef ik niet zelf een acteur voor te zijn ^^.
En inderdaad wat je al zegt, smaken verschillen, ik heb persoonlijk helemaal niks met dat supergespierde gedoe, ik vind het vaak zelfs lelijk. Ik vraag me ook serieus wel eens af of het wel gezond is, maar goed, dat terzijde.
Maar zeg nou eerlijk, acteren kan ie niet toch?
En inderdaad wat je al zegt, smaken verschillen, ik heb persoonlijk helemaal niks met dat supergespierde gedoe, ik vind het vaak zelfs lelijk. Ik vraag me ook serieus wel eens af of het wel gezond is, maar goed, dat terzijde.
Maar zeg nou eerlijk, acteren kan ie niet toch?
zondag 22 februari 2015 om 03:10
Mijn vriend deed vroeger aan bodybuilding. Mooi lijf had ie hoor. Jammer alleen dat ik de zware boodschappentas zelf mocht dragen want met zoveel spierbundels, verkrampt en verzuurt de boel snel. Ik kon vaak ook niet met mijn hoofd op zijn borst liggen. Spierpijn. En je wil niet weten hoe zwaar het is om dat soort spieren te masseren. Gelukkig was hij amateur en natural. Nou ja, bijna helemaal natural dan. Maar geen gekke dingen ofzo. Hij deed ook geen wedstrijden. Iemand wilde hem daarvoor gaan trainen maar hij studeerde toen nog en wilde het ook niet overdrijven, als je wedstrijden wilt doen, moet er toch echt een spuit in je bil. En daar word je impotent van op latere leeftijd. Maar leuke plaatjes vind ik het wel. Altijd leuk als mannen zich een keer uitsloven om vrouwen op te winden.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
zondag 22 februari 2015 om 07:54
Ongelooflijk he Stein, doen ze gewoon als wij braaf op 1 oor liggen.
Solo, die puzzel is echt heel gaaf. Applaus voor jou. Hebben jouw zonen ook nog meegeholpen of houden zij niet van puzzelen? Als er hier een puzzel op tafel komt helpen we allemaal mee. Mijn zoon ging zelfs bij een vriendin van mij stukjes aanleggen bij haar puzzel. Is thuis zo gewend dat dat mag, gelukkig vond zij het niet erg, helpt haar gezin ook regelmatig mee.
Solo, die puzzel is echt heel gaaf. Applaus voor jou. Hebben jouw zonen ook nog meegeholpen of houden zij niet van puzzelen? Als er hier een puzzel op tafel komt helpen we allemaal mee. Mijn zoon ging zelfs bij een vriendin van mij stukjes aanleggen bij haar puzzel. Is thuis zo gewend dat dat mag, gelukkig vond zij het niet erg, helpt haar gezin ook regelmatig mee.
zondag 22 februari 2015 om 08:08
Goedemorgen.
MrsE, mijn kinderen houden niet van puzzelen, dus alle stukjes heb ik zelf gelegd. Ik heb inmiddels begrepen dat een puzzel voor sommige mensen een prive-project is en ik merk dat ik het bij sommige puzzels ook helemaal niet prettig vind als anderen stukjes gaan leggen.
Ik hoef vandaag helemaal niks: jongste hoeft niet vanavond terug naar de kliniek, maar morgen pas.
MrsE, mijn kinderen houden niet van puzzelen, dus alle stukjes heb ik zelf gelegd. Ik heb inmiddels begrepen dat een puzzel voor sommige mensen een prive-project is en ik merk dat ik het bij sommige puzzels ook helemaal niet prettig vind als anderen stukjes gaan leggen.
Ik hoef vandaag helemaal niks: jongste hoeft niet vanavond terug naar de kliniek, maar morgen pas.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 22 februari 2015 om 08:25
quote:tattou schreef op 22 februari 2015 @ 02:55:
Ik geloof dat ik goede en slechte acteurs wel kan onderscheiden, daar hoef ik niet zelf een acteur voor te zijn ^^.
Maar zeg nou eerlijk, acteren kan ie niet toch? Waarom wil je per se je gelijk?
Maar zeg nou eerlijk, acteren kan ie niet toch? Waarom wil je per se je gelijk?
zondag 22 februari 2015 om 09:11
quote:gladoortje74 schreef op 22 februari 2015 @ 03:10:
Mijn vriend deed vroeger aan bodybuilding. Mooi lijf had ie hoor. Jammer alleen dat ik de zware boodschappentas zelf mocht dragen want met zoveel spierbundels, verkrampt en verzuurt de boel snel. Ik kon vaak ook niet met mijn hoofd op zijn borst liggen. Spierpijn. En je wil niet weten hoe zwaar het is om dat soort spieren te masseren. Gelukkig was hij amateur en natural. Nou ja, bijna helemaal natural dan. Maar geen gekke dingen ofzo. Hij deed ook geen wedstrijden. Iemand wilde hem daarvoor gaan trainen maar hij studeerde toen nog en wilde het ook niet overdrijven, als je wedstrijden wilt doen, moet er toch echt een spuit in je bil. En daar word je impotent van op latere leeftijd. Maar leuke plaatjes vind ik het wel. Altijd leuk als mannen zich een keer uitsloven om vrouwen op te winden.Ieder zjn ding. Ik heb niks met bodybuilders, maar als iemand dat graag wil moet ie het doen. Deze meneer is geen bodybuilder. Hij is een crossfitter. Die doen iets meer dan alleen kracht:
crossfit
Mijn vriend deed vroeger aan bodybuilding. Mooi lijf had ie hoor. Jammer alleen dat ik de zware boodschappentas zelf mocht dragen want met zoveel spierbundels, verkrampt en verzuurt de boel snel. Ik kon vaak ook niet met mijn hoofd op zijn borst liggen. Spierpijn. En je wil niet weten hoe zwaar het is om dat soort spieren te masseren. Gelukkig was hij amateur en natural. Nou ja, bijna helemaal natural dan. Maar geen gekke dingen ofzo. Hij deed ook geen wedstrijden. Iemand wilde hem daarvoor gaan trainen maar hij studeerde toen nog en wilde het ook niet overdrijven, als je wedstrijden wilt doen, moet er toch echt een spuit in je bil. En daar word je impotent van op latere leeftijd. Maar leuke plaatjes vind ik het wel. Altijd leuk als mannen zich een keer uitsloven om vrouwen op te winden.Ieder zjn ding. Ik heb niks met bodybuilders, maar als iemand dat graag wil moet ie het doen. Deze meneer is geen bodybuilder. Hij is een crossfitter. Die doen iets meer dan alleen kracht:
crossfit