Het grote Glittertopic, de doorstart
vrijdag 21 november 2014 om 11:52
Hallo Ladies.
Ik zie net per ongeluk dat ons oude topic vol is en hoewel we hier niet meer zo fanatiek posten, zou het jammer zijn als we in de virtuele prullenbak verdwijnen, dus..
Link naar het oude toppik: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17182943
(het zou wel fijn zijn als google een keer spontaan nieuwe plaatjes tevoorschijn tovert)
Ik zie net per ongeluk dat ons oude topic vol is en hoewel we hier niet meer zo fanatiek posten, zou het jammer zijn als we in de virtuele prullenbak verdwijnen, dus..
Link naar het oude toppik: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17182943
(het zou wel fijn zijn als google een keer spontaan nieuwe plaatjes tevoorschijn tovert)
Later is nu
woensdag 14 januari 2015 om 19:06
donderdag 15 januari 2015 om 18:51
zondag 22 februari 2015 om 08:40
Ik ben vlug gaan kijken Snoesje en wat een geweldig bericht in EV's blog.
EV, wat fijn dat je reis zo goed heeft uitgepakt en dat je verwachtingen, en meer, zo goed zijn uitgekomen.
Ik hoop zo erg dat dit zo door zal trekken en dat er nu veel van deze goede tijden aankomen voor je!
EV, wat fijn dat je reis zo goed heeft uitgepakt en dat je verwachtingen, en meer, zo goed zijn uitgekomen.
Ik hoop zo erg dat dit zo door zal trekken en dat er nu veel van deze goede tijden aankomen voor je!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 22 februari 2015 om 09:10
Wat geweldig, zoals iedereen meeleeft. Dank jullie wel daarvoor. Ik zag ook net de reacties op het kaarsjes-topic.
Sinds ik terugben ben ik veel minder op het VF; ook al omdat ik gewoon dagenlang helemaal niet kon inloggen. En ben ik dan ingelogd, dan kan ik er ook zomaar weer uitliggen. Dat verpest wel de lol van even snel bijlezen of posten.
Sinds ik terugben ben ik veel minder op het VF; ook al omdat ik gewoon dagenlang helemaal niet kon inloggen. En ben ik dan ingelogd, dan kan ik er ook zomaar weer uitliggen. Dat verpest wel de lol van even snel bijlezen of posten.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 22 februari 2015 om 09:11
En als ik bij mijn bericht een smiley wil posten, lukt dat ook niet, en wordt gewoon ineens het bericht gepost. Echt niet fijn.
Dan zo proberen als dat wel wil lukken. Voor iedereen die heeft meegeleefd en nog meeleeft dit plaatje:
(Lukte ook niet. Nu handmatig proberen.)
Dan zo proberen als dat wel wil lukken. Voor iedereen die heeft meegeleefd en nog meeleeft dit plaatje:
(Lukte ook niet. Nu handmatig proberen.)
zondag 22 februari 2015 om 11:04
Snoes, ik stuur je wel een pb. Oh wacht, dat gaat niet. Zie ik niet staan bij je naam. Anders mail me maar. Mijnechtenaam at hotmail.com.
Zicht op nieuw bezoek? Waar en hoe? Wordt over gepraat.
Nu contact via Viber en Skype etc. Gelukkig dat dat de wereld een stuk kleiner maakt!
Zicht op nieuw bezoek? Waar en hoe? Wordt over gepraat.
Nu contact via Viber en Skype etc. Gelukkig dat dat de wereld een stuk kleiner maakt!