Dipjes-topic

23-02-2015 10:59 8 berichten
Ik zit zonder aanwijsbare rede (nou ja, zal wel weer door mn perfectionisme komen...)

sinds drie dagen weer eens in een dipje.

Geen drama en het zal vanzelf overgaan, zeker als ik er ff nutteloos over mopper..

Wie vrolijkt mij op of heeft wat doms te vertellen?
Altijd vervelend... Helaas geen leuke opvrolijker, maar het enige wat je kunt doen is het accepteren. Ik vind het ook niet bepaald de leukste dagen, maar ik knap altijd vanzelf weer op en kan ik er weer tegenaan.
...
Alle reacties Link kopieren
Goh, toevallig. In dit topic was je dipje ook zo snel verdwenen als sneeuw voor de zon. Je mag hier trouwens geen reclame maken voor blogs.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Nou niet helemaal hoor als je het weten wil.

(jammer genoeg want al 3 dagen last van)

Ik snap overigens je reactie niet. Naar mijn mening pleeg ik geen misdrijf

met het wel of niet hebben van dipjes.

Heb je er zelf last van of zo...
Nee hoor. Maar waarom zou ik je helpen met een dipje als die binnen het kwartier over is? Ik heb een chronisch depressieve stoornis en help graag andere mensen met een depressie of somberheidsgevoelens. Je moest eens weten hoeveel manieren ik ken om je beter te gaan voelen. Loep mijn reacties maar. Maar jij hebt mijn hulp niet nodig. En van niemand anders ook. Ik vind dat zonde van de tijd van het lezen, ik verwachtte iemand die hulp nodig had. Maar als ik nu jouw naam zie staan, weet ik dat het een onzintopic is en hoef ik mijn tijd niet aan je te verspillen. En door het linkje te plaatsen van je vorige topic, weten andere mensen dat nu ook.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Wow in een kwartier van je dipje af? Dan zal het vast niet zo diep hebben gezeten.
It's amaaaaaaaazing!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven