Welk hondenras?
maandag 23 februari 2015 om 20:48
Mijn hond is nu vier maanden dood en mis hem nog onwijs. En niet alleen hem, maar ook het hebben van een hond.
Wil niet nu al een nieuwe hond (voelt als verraad ofzo, heel stom ) , maar ben me wel aan het orienteren.
Dus, wie heeft er mooie plaatjes en leuke verhalen voor me? Ik hou van grote honden, zou het liefst een Ierse wolfshond hebben, maar dat is qua woonomgeving niet zo handig.
Wil niet nu al een nieuwe hond (voelt als verraad ofzo, heel stom ) , maar ben me wel aan het orienteren.
Dus, wie heeft er mooie plaatjes en leuke verhalen voor me? Ik hou van grote honden, zou het liefst een Ierse wolfshond hebben, maar dat is qua woonomgeving niet zo handig.
maandag 23 februari 2015 om 21:00
quote:Miss-Colorado schreef op 23 februari 2015 @ 20:51:
https://www.facebook.com/ ... Nederland/463360717049807Nog niets voor mij nu.
https://www.facebook.com/ ... Nederland/463360717049807Nog niets voor mij nu.
maandag 23 februari 2015 om 21:00
maandag 23 februari 2015 om 21:02
maandag 23 februari 2015 om 21:02
maandag 23 februari 2015 om 21:04
quote:NummerZoveel schreef op 23 februari 2015 @ 21:00:
Bullmastiff of Bordeaux Dog groot genoeg? Zo leuk en zo lief, en kunnen prima in de kleinste woningen (als ze maar geen trap hoeven te lopen, want dat is niet goed voor ze).
Ja groot genoeg
En zijn ook heel rustig en goed met kinderen toch? Want dat is wel een vereiste.
Mijn herder was best wel een zenuwelijer en dat schijnen meer herders te hebben. Was een minder leuk trekje
Bullmastiff of Bordeaux Dog groot genoeg? Zo leuk en zo lief, en kunnen prima in de kleinste woningen (als ze maar geen trap hoeven te lopen, want dat is niet goed voor ze).
Ja groot genoeg
En zijn ook heel rustig en goed met kinderen toch? Want dat is wel een vereiste.
Mijn herder was best wel een zenuwelijer en dat schijnen meer herders te hebben. Was een minder leuk trekje
maandag 23 februari 2015 om 21:06
maandag 23 februari 2015 om 21:07
quote:MarianneDavids schreef op 23 februari 2015 @ 21:06:
http://plazilla.com/page/ ... oeding-verzorging-en-meerO nee daar ben ik vrees ik te lui voor. Heeft binnen een maand dreadlocks bij mij
http://plazilla.com/page/ ... oeding-verzorging-en-meerO nee daar ben ik vrees ik te lui voor. Heeft binnen een maand dreadlocks bij mij
maandag 23 februari 2015 om 21:13
Mijn ouders hebben een bordeaux dog, heel leuk beest en inderdaad rustig. Wel een beetje eenkennig, maar voor z'n gezin ontzettend lief. Vereiste is wel dat je tegen kwijl kunt.
Zelf heb ik ook goede ervaringen met newfoundlanders, zijn erg zachtaardig en mooi!
Of een labradoodle a la BZV.
Zelf heb ik ook goede ervaringen met newfoundlanders, zijn erg zachtaardig en mooi!
Of een labradoodle a la BZV.
Don't take it so seriously. Only time is ours, the rest we'll just wait and see.
maandag 23 februari 2015 om 21:15
quote:Star schreef op 23 februari 2015 @ 21:04:
[...]
Ja groot genoeg
Ze zijn heel rustig (als ze wat ouder worden, zeg 3+) en heel lief voor kinderen, maar kunnen wel erg lomp doen. Dat is geen kwade wil, maar met zo'n groot lomp lijf is het af en toe wel een olifant in de porseleinkast.
Kwijlen kun je met voeding een heel eind oplossen. Dan hou je alleen het watertanden bij wat lekkers en kwijlen bij fysieke inspanning over.
[...]
Ja groot genoeg
Ze zijn heel rustig (als ze wat ouder worden, zeg 3+) en heel lief voor kinderen, maar kunnen wel erg lomp doen. Dat is geen kwade wil, maar met zo'n groot lomp lijf is het af en toe wel een olifant in de porseleinkast.
Kwijlen kun je met voeding een heel eind oplossen. Dan hou je alleen het watertanden bij wat lekkers en kwijlen bij fysieke inspanning over.