Spanning opzoeken

28-02-2015 00:22 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Vraag het je vriend.

Zeg Harry, keer een mmv trio doen?

En dan hoor je het wel.

Klaar.
Dat is echt te simpel hoor Leo.

jémig
Als het je gaat om een trio met jou en je vriend, dan moet je dit lopende contact stopzetten. Dit contact komt namelijk niet voort uit jullie, maar uit jou.
.
4 fake facebook profielen aanmaken om je vriend erin te luizen.....wat een gedoe.

btw, wil die potentiele fb minnaar wel een mmv trio?
wij slapen nooit.
Ah hersentjes.
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 01:39:

[...]

Met wat voor mannen praat jij dan Haha met heel weinig mannen. Maar ik zou ook niet warm lopen voor voetbal of zijn golf middagen. Dat klinkt al minder wereldvreemd hè?
Je bent nieuwsgierig geworden door hem en wil hem dus. En dat wil je inpassen in een trio.

Je wil niet zozeer een trio, je wil seks met die kerel met toestemming van je vriend. Volgens mij begon ik ook met zo'n reactie.
quote:Eleonora schreef op 28 februari 2015 @ 01:46:

Vraag het je vriend.

Zeg Harry, keer een mmv trio doen?

En dan hoor je het wel.

Klaar.Eleonora, hengelen is verboden hoor.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:SilverShadow schreef op 28 februari 2015 @ 01:54:

[...]

Haha met heel weinig mannen. Maar ik zou ook niet warm lopen voor voetbal of zijn golf middagen. Dat klinkt al minder wereldvreemd hè? Iets minder stoffig ook
quote:Thamhalitha schreef op 28 februari 2015 @ 01:50:

[...]

Dus jij denkt alleen aan trio wanneer er tegen jou over lullen en sexen wordt gesproken.

Dat kan.

Soms ik het nogal lastig om dingen te snappen en begrijpend te lezen.Heb ik ergens gezegd dat ik praat met mannen over lullen en seks en trio's? Over begrijpend lezen gesproken.
.
Je zegt zelf dat het seksueel getinte gesprekken waren....
quote:Thamhalitha schreef op 28 februari 2015 @ 02:02:

[...]

Dat is een aanname ;)Lees je OP even. Ik heb het al een paar keer gequote ook.
.
.
Als jouw vriend nu komt aanzetten met iemand van een profiel vind jij dat ok dus?
.
.
Sjongejonge wat wil je graag het laatste woord en je gelijk hebben. Van mij mag je het allebei hebben. Succes met jezelf.
quote:Thamhalitha schreef op 28 februari 2015 @ 02:14:

[...]

Dat ik nieuwsgierig ben naar de man van Facebook?Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de ''nieuwe'' man. Graag zou ik mijn vriend een trio willen voorstellen. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit moet aanpakken?
.
God, jij bent ook niet echt de gezelligste hè?
.
quote:Thamhalitha schreef op 28 februari 2015 @ 02:22:

[...]

Dat had ik al beantwoord als het goed is...

het klopt ik ben nieuwsgierig naar de man van Facebook. Maar zoals ik al zei. Ik blijf mijn vriend trouw. Dit houdt dus in dat ik geen stoute plannen heb met de man van Facebook.

Het (de man en mijn nieuwsgierigheid) zette mij wel aan het denken, en zo kwam ik op het idee van een trio.Maar je wil wel graag een trio met hem en je man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven