zaterdag!

28-02-2015 10:28 30 berichten
Ik begin de zaterdagtopics zo te missen dat ik zelf maar eens

initiatief ga nemen!

Mijn gevoel zegt dat het een fijne dag gaat worden, geen afspraken

of zo, dus ik kan lekker doen waar ik zin in heb.

Zit nu nog even lekker in pyama te lanterfanten.

Straks even naar de stad en wat vlees regelen voor morgen,

dan ga ik voor het eerst voor mijn 'date' (3e x morgen, met dezelfde persoon weliswaar)

koken.

Of ik dat eng vind? Jazeker, faalangst he... Maar goed daar ga ik me morgen lekker niks

van aantrekken geloof ik.

En vanmiddag/vanavond nog even richting mijn stamkroeg, even bijkletsen.

Ik vermaak me in ieder geval wel vandaag!

Jullie ook?
ik heb al gestofzuigd en gedweild dus ik ben klaar voor vandaag

vanmiddag maak ik pasta met bacon en paprika, lekker

verder ga ik volgens mij niks doen, misschien een tukkie op de bank want ik was vroeg wakker

veel plezier morgen met je date!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al naar de molen geweest met mijn opa om meel te halen! Opa net afgeleverd bij moeder, vader komt vanmiddag klussen en vanavond komen opa en moeder weer naar ons toe en gaan we lekker Chinezen.

Heerlijk dagje zo
Ben lekker aan het luiwammessen. Net pas ontbeten. Het zonnetje schijnt dus ik ga zo lekker even rijden met een van de paarden. En vanavond gaan we naar het theater.

Heerlijke zaterdag zo.

Veel plezier met je date TO!
Goed van jullie! Ik heb behalve 1 was gedraaid nog niet zo veel gedaan,

behalve krant lezen en ontbijten.

En nu zit ik lekker fout Maleficent te kijken...

Daar ga ik later mee verder denk ik, heb nu nog ff wat te doen.

Gaat denk ik wel lukken, vind hem erg leuk geloof ik...
Heerlijke dag. Rustig ontbeten met gezin en toen heerlijk zitten tutten onder de douche. Wasjes gedraaid en nu koffie. Straks de laatste boodschapjes met jongste.

Vanmiddag tent wegbrengen voor reparatie en nog wat spullen voor kamperen kopen.

Vanavond gourmetten en met wijntje op de bank.
quote:phoebe1982 schreef op 28 februari 2015 @ 10:46:

Goed van jullie! Ik heb behalve 1 was gedraaid nog niet zo veel gedaan,

behalve krant lezen en ontbijten.

En nu zit ik lekker fout Maleficent te kijken...

Daar ga ik later mee verder denk ik, heb nu nog ff wat te doen.

Gaat denk ik wel lukken, vind hem erg leuk geloof ik... Leuk!!! Geniet van je date
Leuk, weer een zaterdagtopic

Ik heb er al een poosje opzitten, heb gepoetst en gestofzuigd en ben nu aan het wachten op de wasmachine om de was op te hangen en vanmiddag werken.

Man is bij schoonouders aan de gang, dus heb het rijk alleen vandaag.

Geniet van jullie dag allemaal.
Ik was pas om tien uur wakker, heb lang wakker gelegen gister.

Straks ga ik naar buiten, ik moet twee broeken ruilen, ze blijken laag op de heup te vallen en daar hou ik niet van en er ligt een pakketje voor me klaar, een dekbedhoes, een leuke, met stippeltjes.

Het wordt een echte wandeldag vandaag, want ik heb te weinig bewogen deze week en dat voel ik in mijn heupen, dus de paden op, de lanen in.

Iedereen een fijne zaterdag gewenst, maak er wat van.
Ik ben naar de foodmarket geweest en heb allemaal lekkere en gezonde dingen gehaald. Ik heb een beetje last van migraine dus ga het verder rustig aan doen vandaag. Ik was gister op de avond huishoudbeurs (gratis kaarten) en het was nogal een ervaring. De pasar malam die erbij was, was wel erg leuk en lekker eten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gezellig, een zaterdagtopic! Wat ga je precies koken voor je date, phoebe? Veel plezier!

Ik heb vanochtend yoga gedaan en daarna naar de sportschool. Nu eet ik wat soep (een soort vroege lunch) en ik forum. Zo heerlijk m'n weekendkrant en heeeel rustig nog wat minidingetjes van mijn to-do-list afstrepen. En daarna ook naar recepten zoeken voor morgen. Geen date, maar wel een vriendin .
Nou ik moet natuurlijk wel een beetje pochen... ik ben van plan om

biefstukjes te maken met witlof (met een zelfgemaakte kaassaus) en frietjes

en misschien nog wat salade.

Ik heb 10 jaar samengewoond met een kok en veel geleerd, dus ik denk dat dat

geen probleem is. (wel fout dat ik er soms een beetje over opschep en dat dus ook wel

eens waar moet maken.. ;)

Owww wat doen jullie al veel sochtends zeg! Ik ben een ochtendmens, maar ik wil

toch graag een beetje op gang komen.
Ik ben net wakker en heb heerlijk geslapen!

Vanmiddag even de stad induiken met een vriendin om nieuwe broeken te kopen, mijn lichtblauwe is laatst gescheurd .

Vanavond wat eten bestellen en daarna lekker niks doen denk ik .
Ik kom ook langzaam op gang vandaag . Lekker, dat kan op zaterdag! Ik hoef niet zoveel. Wil de badkamer en toilet beneden even aanpakken en schoon beddengoed op bed doen en op dochter's kamer een klok ophangen. Verder vanavond met m'n heel goede vriendin uit eten, voor het eerst sinds de geboorte van dochter (vandaag precies 2 maanden geleden). Even de bloemetjes buiten zetten .

Fijne dag allemaal!
quote:phoebe1982 schreef op 28 februari 2015 @ 11:20:

Nou ik moet natuurlijk wel een beetje pochen... ik ben van plan om

biefstukjes te maken met witlof (met een zelfgemaakte kaassaus) en frietjes

en misschien nog wat salade.

Ik heb 10 jaar samengewoond met een kok en veel geleerd, dus ik denk dat dat

geen probleem is. (wel fout dat ik er soms een beetje over opschep en dat dus ook wel

eens waar moet maken.. ;)

Owww wat doen jullie al veel sochtends zeg! Ik ben een ochtendmens, maar ik wil

toch graag een beetje op gang komen.

Geeft toch niets als je ergens goed in bent en dat je dat benoemd! (FOTO GRAAG )

Lekker wat je morgen gaat maken. Ik maak meestal een kaassaus van kok Andy McDonald, lekker met een roux, hoe maak jij hem? Misschien nog een koude witlofsalade erbij maken of vind je dat teveel witlof? Weet je wel zeker dat hij van witlof houdt?

Ik ben een avondmens dus vandaag een beetje lummelen en eigenlijk moet ik wel iets in huis doen. Is niet mijn favoriete bezigheid maar ja, wat moet dat moet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Teigera schreef op 28 februari 2015 @ 11:47:

Ik kom ook langzaam op gang vandaag . Lekker, dat kan op zaterdag! Ik hoef niet zoveel. Wil de badkamer en toilet beneden even aanpakken en schoon beddengoed op bed doen en op dochter's kamer een klok ophangen. Verder vanavond met m'n heel goede vriendin uit eten, voor het eerst sinds de geboorte van dochter (vandaag precies 2 maanden geleden). Even de bloemetjes buiten zetten .

Fijne dag allemaal!

Oh heb je een dochter gekregen? Gefeliciteerd!!! Heb dat helemaal gemist.

Geniet lekker vanavond.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk weer een zaterdag-topic!

Sommigen zijn al best actief geweest deze ochtend😄.

Vandaag staat het huisje oppoetsen in de planning. Nu 37 weken en moet nu echt maar eens gebeuren. Wacht nog even met douchen totdat de pakketbezorger is geweest, en daarna moet ik er toch maar echt aan geloven!

Vanavond koken met partner en waarschijnlijk vallen mijn oogjes dan tegen half 10 wel weer dicht(a)
Hahaha, hier niets rustig aan!

7:45 opgestaan, ingelogd voor Pinkpop kaarten, was in de machine gedaan, gedouchet, op vivaforum gelezen, was opgehangen, weer aan de pc voor vivaforum en Pinkpop kaarten, 10:11 uur Pinkpop kaarten gekocht, vriendin ingeseind, even geappt, en nu weer op vivaforum en lunchen.

Straks boodschappen doen, en daarna zie ik wel.
quote:Cateautje schreef op 28 februari 2015 @ 11:13:

Ik was pas om tien uur wakker, heb lang wakker gelegen gister.

Straks ga ik naar buiten, ik moet twee broeken ruilen, ze blijken laag op de heup te vallen en daar hou ik niet van en er ligt een pakketje voor me klaar, een dekbedhoes, een leuke, met stippeltjes.

Het wordt een echte wandeldag vandaag, want ik heb te weinig bewogen deze week en dat voel ik in mijn heupen, dus de paden op, de lanen in.

Iedereen een fijne zaterdag gewenst, maak er wat van.

Ha, de Queen van de zaterdagtopics...

Alles goed met mevrouw Teau?

MV: hihi grappig, die saus maak ik ook vaak. Al weet ik niet of ik dat morgen ga doen,

ik vind het best wel een beetje spannend namelijk.

En ik heb bij die saus altijd ruzie met die @#*$*#*!! roux, blijft klonterig bij mij op een of andere manier.

Iets makkelijker is met room ipv een roux heb ik ontdekt dus misschien doe ik dat wel.

Goed van je dat je in beweging blijft. Weet niet hoe het bij jou is,

maar hier schijnt de zon.

Ik ben inmiddels aangekleed en ga zo ook even op pad.
Leuk!

Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 10:30 daarna gelijk aan de poets gegaan badkamer en de wc daarna gedoucht.Nu ff ontbijten/lunchen mini pauze daarna begin ik met de woonkamer en slaapkamer opruimen afstoffen stofzuigen en dweilen.

Daarna nog snel de stad in boodschappen doen daarna ben ik klaar en ga ik in chillmodus.

Begin van de avond komt een vriendin gaan we gezellig samen koken,en gezellig tutten vanavond gaan we op stap Boogienight party back to the 80's & 90's met als Dresscode Glitter&Glamour kan ik eindelijk weer mijn glitterjurkje aan 😆
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2015 @ 11:53:

[...]Oh heb je een dochter gekregen? Gefeliciteerd!!! Heb dat helemaal gemist.

Geniet lekker vanavond.Dankjewel! Dochter ligt op schoot bij te komen van de voeding, die gaat zo wel knockout. Schoon beddengoed ligt op bed en ik heb man gevraagd de schoonmaakwerkzaamheden te doen, dan ga ik met dochter naar buiten vanmiddag. Goede deal dacht ik zo .
Ik zie kaassaus voorbijkomen. Eentje die altijd lukt: flesje kookroom (geen magere), gemalen kaas naar keuze (oud, belegen, Emmenthaler of wat dan ook). Room verwarmen en er net zoveel gemalen kaas doorroeren tot de saus op smaak is en dik genoeg is. Kan niet verkeerd gaan, wel zwaarder dan wanneer je het met een roux maakt.
verba volant, scripta manent.
Was gedraaid, was opgehangen, logeerkamer op orde, beetje forummen, me irriteren binnen een Facebookgroep, eindelijk mijn pakketje ontvangen waar ik op zat te wachten. Zo boodschappen doen en vanmiddag lekker op de bank met de beentjes hoog en de laatste paar delen seizoen 4 Game of Thrones kijken.
Bedden verschoond, was je van de lijn gehaald maar verder weinig plannen. Heb een drukke week gehad dus lekker even niks moeten nu, heerlijk!

Zit nu wel op man te wachten, die heeft net een sollicitatie gesprek gehad. Best spannend
Net even gecondoleerd, wat is het toch altijd naar om die verdrietige familie te zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven