Niet groepering verhuist naar de Bahama"s!

07-05-2007 09:58 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op meiden! Lekker vanaf een parelwit strand met een cocktail in de hand onder de palmboom!

* echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?
O lekker, als ik mag kiezen dan graag dubelop: zak chocotoff en een zak met van die MIlka luflee's. Om af te wisselen, want van chocotoff krijg je na een stuk of zes pijn in je kaken. Tegen de tijd dat je vier luflee's hebt weggezogen tussen je tong en gehemelte, zijn je kaken weer uitgerust.

Dit is dus mijn manier om te zeggen: ja lekker, en een chocotofje erbij graag.praatgraag.:$
quote:

moet je eens op youtube onder kvk zoeken!

Zelfs kelly staat erop met raymonds verjaardag! (als jongetje) Ik zit nu al die clipjes daar te kijken. Ik krijg allemaal flash backs, leuke en minder leuke. Dat meisje van Make up, KvK 7, die vond ik zooooo mooi toen ik klein was. Nu zie ik dat niet meer zo, hahaha.
Ik zal niet vertellen wat ik heb gegeten trouwens als we allemaal zo neigen naar vette bek. Maar t was wel zo gruwelijk lekker, dat ik t thuis ook ga maken binnenkort...
Was het ook nog een beetje romantisch met Sun-man?
Frankly my dear, I don"t give a damn
en voor mezelf een

, zelfgebakken.

Compleet?

Ik ga voor deze ;)
Dan wil ik deze:

GODVERDEGODVER... Waarom kun je soms zó teleurgesteld zijn in je moeder? BAH!

Ik denk dat ik zo m'n bed inkruip... ;( :?
Oeh lekker chocotofjes!

Ja was gezellig. Lekker spontaan ook, dat is het leuke!

WIj zijn eigenlijk heel erg vreselijk met uit eten gaan. Het moet vooral goed,  snel en veel en lekker zijn. Haute cuisine is absoluut niet aan ons besteed, ik heb ooit 9 gangen gegeten, en dat was vreselijk. IK had echt zo'n scheurende honger, en dat werd echt niet gestild door iedere keer een hapje per gang.

Sterker: we bestellen vaak samen drie voorgerechten, en dan allebei een hoofdgerecht. En dat alten we allemaal tegelijk komen. Erg he?

We zijn ook altijd binnen een half uur klaar. En dan zitten we wel nog rustig anderhalf uur te tafelen hoor, maar t eten an sich, das echt binnen een half uur, inclusief stokbrood vooraf:$
quote:

GODVERDEGODVER... Waarom kun je soms zó teleurgesteld zijn in je moeder? BAH!

Ik denk dat ik zo m'n bed inkruip... ;( :?

Wrom dan?

(Niet die tonynogwat, ik snap wel waarom je die wilt)
quote:

Ik zit nu al die clipjes daar te kijken. Ik krijg allemaal flash backs, leuke en minder leuke. Dat meisje van Make up, KvK 7, die vond ik zooooo mooi toen ik klein was. Nu zie ik dat niet meer zo, hahaha.

Die was echt mooi jah! :P
Ben ik weer even.

Poe,dat Hyves valt niet mee zeg.Ben er eindelijk op maar moet nog van alles uitvissen.(Wil niet gelijk alles vragen,zoek liever zelf).

Ga er gelijk weer vandoor,moet heel vroeg op.Lekker weer werken de hele dag.Kom morgenavond wel weer langs.

Ben altijd eerst uren kwijt met bijlezen;)

Fijne avond en alvast trusten*;
Shit shit shit, ik word een beetje down van al die KvK liedjes van vroeger:(
ha ha ha je vader!

is zoo leuk!

en ochtendhumeur..... *en ik ben jurrrrrrrrrrrrrgen*
't enige liedje dat ik nog ken is waanzinnig gedroomd.
quote:

ha ha ha je vader!

en die ook
fleur, wat vind je van kelly?
Die Tony is gewoon goed (=slavenvrij) en lekker!

Maar m'n moeder! BAH!

Gedoe...

Ik moet er spontaan van janken, zal wel iets hormonaals zijn, iets vrouwelijks...

Ze is er met moederdag niet omdat ze liever naar de verjaardag van vrienden van haar vriend gaat, ipv die dag met haar kinderen door te brengen. (wij hechten als gezin nogal veel waarde aan dit soort dingen, je moeder 'eren' en aan verjaardagen etc.)

Dus dat stond me al niet echt aan. Nu heeft ze bedacht dat we dan vrijdag maar met z'n allen gaan eten, zou ze lekker koken en zouden we allemaal samen zijn.

Belt ze net dat m'n tante haar uitgenodigd heeft om naar een modeshow van een winkelketen te gaan, waar m'n nichtje bedrijfsleidster is. Heeft m'n moeder dat ook toegezegd, 'want dan kunnen we dan met de dames (ja hallo, en m'n bro dan?) daar gezellig naar toe gaan.'

Maar ja, die show begint op het moment dat ik in A. aankom, want ik moet natuurlijk eerst werken. En ik was al van plan om die dag een uur eerder te beginnen, zodat ik een uur eerder weg kan.

En dan blijf ik slapen en dan moet ik de volgende dag de trein ook nog betalen, terwijl ik al weinig geld heb.

Dus ze stelt me gewoon teleur! En ik weet ook niet waarom ik er zo'n groot punt van maak...

Ik kon nog net m'n tranen inslikken aan de telefoon en heb vervolgens dat ding weggesmeten! :@

;(
Ach meissie *;;(

Logisch dat je teleurgesteld bent. Dat mag je toch ook best aan je moeder laten merken? Of hebben jullie niet zo'n band met elkaar?
quote:fleur, wat vind je van kelly?Je ziet dat koppie er nog wel in!!!
Telefoons gaan stuk als je ze wegsmijt ;) ik ben ervaringsdeskundige.

Zonder gekheid is het gewoon flink balen dat je je moeder niet in je broekzak hebt en zij jou kennelijk wel. Hoe voel je je nu? Iets met 'ik heb helemaal geen zin meer om te gaan'?
Agent*; Zou je dat ook tegen je moeder kunnen zeggen?
L, als ze je hiermee zo teleurstelt, waarom voel je dan toch de verplichting om daar naartoe te gaan op de dag zelf? Kan je niet veel beter haar als je ergste kwaadheid en teleurgesteldheid is  gezakt, haar uitleggen wat je dwars zit? En dat je voor samenzijn met meoderdag graag een week brood had gegeten ivm geld treinreis, maar dat voor een modeshow van een nichtje, en half half meoderdag snel tussendoor niet over hebt en dan liever een andere datum met haar afspreekt?

Of is dit geen optie?
Agent, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze door heeft dat ze jou er mee kwetst.

Ik ben bijvoorbeeld helemaal geen gelegenheidstype en misschien kwets ik mensen daar onbewust wel eens mee. Maar voor mij hebben bepaalde dingen gewoon geen betekenis. Als bepaalde paasdineetjes etc. mij niet uitkomen dan is het helaas pindakaas, ik kom net zo lief een week eerder of later.

Ik snap dat je je nu achtergesteld voelt, maar misschien moet je je moeder gewoon even bellen en zeggen dat je een beetje teleurgesteld bent en je je er op verheugd had. Als je niets zegt, weet ze ook niet wat je dwars zit en gebeurt het misschien een volgende keer weer.

Ze slaapt vast nog niet, bel der even...
Ik kan dat wel tegen mijn moeder zeggen, maar nu even niet... Dan ga ik ruzie maken en wordt t een drama... Beter even wachten.

Ik heb immers ook gezegd tegen haar dat ik liever niet had dat haar vriend op mijn verjaardag (in A'dam) kwam, hoe moeilijk dat ook was...

Dat hebben we ook wel goed kunnen bespreken.

En wees gerust: ik heb m'n telefoon op m'n bed gesmeten... Ik vind 'm te mooi om op de grond te gooien ;)

Maar goed, wie weet denk ik er morgen al weer anders over.

Nu heb ik even het idee: nou ook goed, dan kom ik niet.

Nu kan ik makkelijker tijd maken om te komen dan over een paar weken. Dan heb ik het gewoon tyfusdruk...

Graag of niet!

Waar doe ik het dan voor?

Grrrrrommmmm...

Maar ja, ik moet dan ook maar even naar opa, en we moeten naar de goudsmid om een sieraad te laten maken voor mama's 50e verjaardag. De voornaamste reden om naar A. te gaan was dat etentje... En verpest mams'lief' dat...
Misschien is het inderdaad beter om het even te laten bekoelen Agentje.

Aan nog meer drama heb je ook niets.

Sterkte!

Meisjes; ik begin slaperig te worden van de antibiotica, dus ik kruip lekker mijn bedje in.

Wil even zeggen dat ik het erg gezellig met jullie allemaal vind *;:R

Fijne avond nog, slaap lekker streaks en tot morgen!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven