Nationale complimentendag

01-03-2015 12:58 25 berichten
Oh, wat zie je er mooi uit! en wat heb je een lief gezicht!

Wat leuk dat je deze OP leest, teken dat je een goede smaak hebt betreft topics hoor.

Je hebt vast en zeker goed geslapen, want je ziet er zo relaxed en uitgerust uit.

Welkom in het topic van de Nationale complimentendag!

Wil je een complimentje kwijt, dan kan dat hier.

Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke en vrolijke OP!
Compliment aan jou voor het openen van een positief topic!
Jeetjemina! Wat een mooie vlinder.
Welkom Ana-isabel. Hou jij ook zo van flamenco. Wat een heerlijke folklore is dat hè?
Wat een leuk topic op deze prachtige dag!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik word helemaal blij van je plaatje, wat ben je toch een moppie!

Ps, ik mis je topics!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Hallo lieve mooie Olla. Dankjewel.

Die topics komen wel weer een keer, even rustig aan voor mij.
quote:Cateautje schreef op 01 maart 2015 @ 13:05:

Welkom Ana-isabel. Hou jij ook zo van flamenco. Wat een heerlijke folklore is dat hè? Thanks! Love it inderdaad, zijn mijn roots😉
Dan zit het in je bloed, moet heerlijk voelen.
Oké het is complimentendag! Ik ga mijn grieven dan even inpakken in een compliment!

'Sandtman wat hang je heerlijk op de bank om schaatsen te kijken, knap dat je dat al twee middagen volhoudt!'

Zou dat kunnen vandaag?
Complimentjes aan iedereen op het forum die mij met regelmaat een glimlach op het gezicht geeft en aan de mensen die een luisterend oor boden toen het even wat minder meezat in huize Firefly.

Dank jullie wel!
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:sandt2.0 schreef op 01 maart 2015 @ 13:53:

Oké het is complimentendag! Ik ga mijn grieven dan even inpakken in een compliment!

'Sandtman wat hang je heerlijk op de bank om schaatsen te kijken, knap dat je dat al twee middagen volhoudt!'

Zou dat kunnen vandaag?Eh, sorry, weinig overtuigend
quote:sandt2.0 schreef op 01 maart 2015 @ 13:53:

Zou dat kunnen vandaag? Jij bent altijd zo lekker actief en dan is het vast moeilijk om iemand zo te zien relaxen. Plof ernaast en geniet met hem mee.
Wat leuk dat je daar een topic over opent!
Later is nu
Ladies, ik heb jullie hulp hard nodig. Het is de bedoeling dat ik vandaag boodschappen ga doen en ik heb al een aantal malen op het punt gestaan om te gaan douchen en me aan te kleden, ik kan de moed niet vinden. Hebben jullie nog een beetje moed over voor me of moedige woorden om me onder de douche te krijgen. Als ik er eenmaal onder sta is het leed geleden en stoom ik aan één stuk door en sta dan binnen de kortste keren op straat en doe wat ik moet doen.
We gaan je gewoon allemaal negeren! Dan moet je wel..😆
Hup Cateau, het lukt je om jezelf óver de badkamerdrempel heen te helpen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Kom op Cateautje, je kán het!! Lekker naar buiten even de wind door je haren laten waaien en dan, met boodschappen en al weer lekker naar huis.
Snjókorn falla, á allt og alla
Joh, Cateau.. Zet een pot thee, kleed je in je meest comfortabele kleding, zak in een zachte stoel, pak een boek, je pot thee, een beker en chocolade en geniet....

WAAAT géén chocolade? Ga als een gék onder die douche, in de kleren en boodschappen doen! Hoppa, actie!
Later is nu
Compliment voor zoveel zonnige, vrolijke topics die jij steeds opent, Cateautje!

Scheur je los hier, ga douchen NU, (als ik het kan kan jij het ook!)

Lekker ff uitwaaien buiten (er staat een harde wind) zal je goed doen!

Koop iets liefs voor jezelf, geef de kassieres een compliment en maak er een leuk dagje van
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik ben gepoetst, geboend, aangekleed en opgetut.

Bedankt allemaal, voor de moed. Ik ga er vandoor, tot laters.
Dagje te laat, maar een compliment zou zich niet aan 1 dag in het jaar moeten houden!

Cateau, hopelijk heb je gedaan wat je moest doen en met volle tevredenheid.

Bedankt voor het openen van een leuk en fris topic.

Mijn doel vandaag is om het positieve te zien en veel complimenten te geven! Dankjewel voor de reminder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven