Mensen op viva!

05-03-2015 15:31 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo :-)

Dit is eigenlijk niet eens een topic waard, maar vind het wel waard om het te melden/vragen.

Dit geldt niet voor een ieder op dit forum maar ik heb toch wel echt waardering voor sommige mensen hier. Soms kijk/lees ik rond en dan valt mij het toch enorm op dat mensen echt negatief kunnen zijn. Hoe kan dit? Zitten mensen nou echt op viva forum om andere maar te 'bashen'? Komen mensen thuis van werk en denken ze dan; Hey, laat ik even iemand vertellen hoe vreselijk fout die alles doet? Of creëren mensen gewoon een nieuwe persoonlijkheid op viva, iemand die zij in werkelijkheid niet zijn? Waar zal het aan liggen?

Dit is geen persoonlijk aanval op iemand, puur en alleen iets wat ik mij af vroeg. Er zitten trouwens ook veel positieve mensen bij, gelukkig en blijf vooral zo doorgaan.

Nu kunnen mensen het natuurlijk niet laten om iets negatiefs te roepen, dus bring it on! haha

Fijne dag!
Dit is topic 10000000 over hetzelde
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nee hoor, niet om te bashen maar als iemand zich idioot gedraagt of zich als een deurmat gedraagt , dan zeg ik dat ook. Soms komen bepaalde dingen misschien wat harder over tja so be it.

Dat doe ik in het echte leven trouwens ook, ben niet op m'n mondje gevallen.
.
Om in kader van het topic maar meteen negatief te beginnen; de pijler "actueel" is bedoelt voor nieuwsonderwerpen, politieke discussies enz. Niet voor de mening van een forumer over de houding van andere forumers, daarmee kun je beter bij "overig" terecht.
quote:calvijn1 schreef op 05 maart 2015 @ 15:36:

Dit is topic 10000000 over hetzeldeook dat nog ja
.
Zoveel leden, zoveel verschillende mensen. Net het echte leven.
Ligt trouwens ook wel een beetje aan m'n bui.

Soms heel soms heb ik een lieve vriendelijke bui en zal ik vriendelijker reageren dan wanneer ik een pesthumeur minder leuk humeur heb. In dat laatste geval komt iets misschien lulliger mijn strot toetsenbord uit.
.
Is het weer de eerste week van de maand? Elke maand hetzelfde liedje.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
God, daar komt er weer eentje om te melden dat veel Viva-vrouwen niet lief zijn. Gewoon even een topic aanmaken om haar weloverwogen gedachtes te delen met de goegemeente. En vooral doorgaan hoor positieve mensen, júllie zijn goed bezig.

quote:calvijn1 schreef op 05 maart 2015 @ 15:36:

Dit is topic 10000000 over hetzeldeDit komt wel heel snel na het vorige, normaal gezien zit er toch zo'n maandje tussen.
Life is short. Eat dessert first.
Kan ook aan de lezer liggen he. Ook al staat het er bot. Ik probeer toch bijna altijd van t goede uit te gaan. Men neemt wel de moeite om te reageren. Terwijl t best vaak een zelfde soort onderwerp voor de zoveelste keer is. En dan zie ik weer ellenlange lappen tekst en inzet van iedereen. Toch weer iemand proberen te helpen. In t "echt "is t ook maar afwachten hoe iemand t brengt. Misschien wel aardiger: ach meid wat heb je t moeilijk , terwijl ze in hun zelf denken Jezus wat een schaap dat ze er weer intrapt met die kerel. bijvoorbeeld.
Hoelang laat je dit keer de OP staan?
Een forummer heeft hier een mooi onderschrift voor: "the truth will set you free, but first it pisses you off".
quote:isa__88 schreef op 05 maart 2015 @ 15:41:

Ligt trouwens ook wel een beetje aan m'n bui.

Soms heel soms heb ik een lieve vriendelijke bui en zal ik vriendelijker reageren dan wanneer ik een pesthumeur minder leuk humeur heb. In dat laatste geval komt iets misschien lulliger mijn strot toetsenbord uit.Ik vind jou altijd lief hoor!
Ik ben altijd positief, bash niet zo snel. Ik reageer dan ook niet zo gauw in topics waar er fel gereageerd wordt. Maar toegegeven: waar fel gereageerd wordt, is het wel vaak wel terecht. Jezus, wat er bij sommigen uit het toetsenbord komt... Ik lees dan altijd met plezier mee, dat wel.
Er is nog een topic geopend over vogel in de lucht... TO wat heb je gebruikt? ;)
quote:O.L.L.A schreef op 05 maart 2015 @ 15:41:

Is het weer de eerste week van de maand? Elke maand hetzelfde liedje.Zo erg is die post van Isa_88 toch niet?
quote:bonuhbakkie schreef op 05 maart 2015 @ 15:52:

Er is nog een topic geopend over vogel in de lucht... TO wat heb je gebruikt? ;)Hahahaha.. uuh, high van de zon (zomers dan)
Trouwens, de mensen op Viva zijn niet erg, maar al die vrouwen...
quote:bonuhbakkie schreef op 05 maart 2015 @ 15:48:

Kan ook aan de lezer liggen he. Ook al staat het er bot. Ik probeer toch bijna altijd van t goede uit te gaan. Men neemt wel de moeite om te reageren. Terwijl t best vaak een zelfde soort onderwerp voor de zoveelste keer is. En dan zie ik weer ellenlange lappen tekst en inzet van iedereen. Toch weer iemand proberen te helpen. In t "echt "is t ook maar afwachten hoe iemand t brengt. Misschien wel aardiger: ach meid wat heb je t moeilijk , terwijl ze in hun zelf denken Jezus wat een schaap dat ze er weer intrapt met die kerel. bijvoorbeeld.Ja vooral dat laatste klopt wel! In het echt denk je het en hier zijn ze wellicht geneigd sneller te zeggen wat ze denken! Zo had ik het nog niet bekeken.
quote:HuLang schreef op 05 maart 2015 @ 16:01:

Trouwens, de mensen op Viva zijn niet erg, maar al die vrouwen... Hahaha zou je denken? Denk je stiekem de mannen ook niet?
Pfff, die waaromzijnVivaforummersvandiezurevisgleuventopics volgen elkaar steeds sneller op lijkt het wel.
Ik doe het wel zo in ieder geval. Vooral na een drukke dag, laptop aan en gezellig even bashen en ruzie zoeken, heerlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 maart 2015 @ 16:06:

Ik doe het wel zo in ieder geval. Vooral na een drukke dag, laptop aan en gezellig even bashen en ruzie zoeken, heerlijk!Hahaha, heerlijk zo'n openheid. Kan ik beter waarderen dan mensen die lekker schijnheilig doen!
Wie zegt dat hier mensen zitten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven