September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.

NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI

Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Spannend BB!!!

In elk geval vast een voorzichtige gefeliciteerd!!! Een streep betekent immers dat er toch echt iets gebeurt! Duimen dat deze mini goed doorgroeit!!!

Poppie, thanks!
Spannend bb!! Wanneer was je NOD??

Gyn wil nog 6 maanden doorproberen en dan iui. Dus wel fijn nog even tijd en dan een eind station. Ben nog niet klaar voor iui dus vond t opzich wel goed. Geen echo gehad was alleen gesprek. Dus we hebben goed gepraat en hopen dat t snel raak is!
Wauw wat een feestelijk nieuws hier allemaal!

@poppie proficiat met de geboorte van jullie zoon! Wat moet je je rijk voelen nu! Hoe gaat het verder met je? Geniet van jullie kraamtijd!

@bb wat ga ik hard duimen dat deze kleine over 8 maanden in jouw armen ligt! Dat zou toch super zijn! Proficiat!

@buuv ik morgen ook 39. Na vorige week toch wel wat voorweeen en bloedverlies is het nu echt super rustig! Heb bijna geen harde buiken meer en ik ga die 40 weken ook zeker vol maken zegt mijn gevoel althans! Ik had echt de hoop dat het wel door ging zetten, maar de kleine heeft het nog prima in mijn buik. En ik zie het maar als compliment :-) ik vind het wel steeds moeilijker worden dat wachten hoor! Je hoopt dat je elke nacht wakker gaat worden en dat het dan eindelijk is begonnen, maar voorlopig nog niet. Ik ben wel een beetje angstig dat ik ver over de 40 weken ga.. Dat zou ik echt niet leuk vinden, dus hopelijk komt ze deze week!

@twinklin ook bij jou hoop ik dat ze deze week gaat komen. Heb jij al tekenen?

@weekend hoe is het gegaan vandaag? Heb je nog een echo gehad? Of gaan jullie wat uitgebreidere onderzoeken inzetten? Hopelijk heeft het je wat opgeleverd en kunnen jullie nu naar de toekomst met de goede moed.

Liefs
@weekend sorry had niet gezien dat pagina 15 er al was. Waarom vind je jezelf nog niet klaar voor iui?
@bb14, ook van mij een voorzichtige felicatatie! Ga je van het weekend nog een test doen?

@ weekend, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Lijkt me ook dat het rust geeft dat jullie het zelf nog een half jaar mogen proberen voor je het andere traject in ga.

@buuvbetty, nog even geduld!

Het was idd wel fijn om even me verhaal te doen bij me vriendinnen en hopelijk geeft het zelf ook rust bij mij. Het is al confronterend genoeg ( ook al is het positief bedoeld van iedereen) als je het erover hebt en je weet dat het nog niet zover is.

Deze week weer eisprong, hebben vanaf zaterdag om de dag gevreeen en dat komt barcelona ook vast goed Dus we gaan het wel weer zien..

Hoop alleen dat als ik in de week dat ik ongesteld moet worden, ik zelf ook wat meer rust in me lijf heb en goed slaap.
BB wat spannend! Dat zo supergaaf zijn!
Hm... heel bericht getikt, alles weg!

Ff snel dan nu: bedankt voor jullie lieve reacties allemaal, doet me echt wat! Ik vind het wel weer spannend hoor, heb gisteren zelfs niet gesport omdat ik dat niet durfde. Terwijl sporten natuurlijk prima kan.

@jppi: alvast een heerlijke tijd in Barcelona! Hopelijk lukt het je om los te laten in de week voor je NOD. Heel veel succes.

@nina: je bent nu echt met de laatste loodjes bezig, heel veel succes!

@weekend: fijn dat jullie een afspraak hebben gemaakt waar je zelf ook achter staat. Hopelijk is het ergens de komende maanden raak!
Niet zo belangrijk denk ik..
He Mila zie je berichtje niet meer maar hopelijk gaat alles goed?? Jij mag ook bijna he!

Ben idd nog niet klaar voor iui, vond t eng en opeens wel heel erg gepland. Dan moet man elke maand in een potje dingen doen en ik telkens naar t ziekenhuis. Ga dan liever nog een zomer genieten en dan in september naar t ziekenhuis om te beginnen. Dan ben ik 2 jaar bezig en mag t wel. Hij gaf ook aan dat ik 'pech' heb miskramen gehad te hebben, anders hadden ze al eerder wat gedaan.

Denk dat ik zondag of maandag m'n eisprong heb dus wens me geluk!!

Jippie hoe is t bij jou? Fijne vakantie he! Heerlijk t zonnetje opzoeken!

Poppie hoe is t met jullie? En je kleine mannetje?

Bb nog een test gedaan? Voel je je al echt zwanger? Gaaf hoor!!
Even omhoog voor de test van BB!

Ik zit te YouTuben in afwachting van een teken van bevalling. Geen teken :').

Vandaag 39.5 dagen! Leuk dat ik zoonlief nog even mijn favoriete liedjes kan laten horen voordat hij geboren wordt. Kan hij alvast aan goede muziek wennen en dezelfde smaak creeren als ik, dat zou leuk zijn....
Hey meiden, lief dat jullie zo meeleven. Helaas was de test gisteren bepaald niet donkerder en heb ik inmiddels ook wat last van spotting. Bovendien zijn de steekjes in m'n buik vervangen door een ongesteldheidsgevoel. Ik heb er dus even niet zoveel vertrouwen meer in.
Neeeeee he BB :(

Snap dat je er geen vertrouwen in hebt, al zou ik graag anders zeggen!

Sterkte met het afwachten hoe het afloopt..

Weekend, god dat je zelf achter de keuze staat die je met de gyn maakt...iui is ook wel net even wat intensiever dan hormoonpillen!

Nien, buuv... Spannend he die laatste loodjes!

Ik ben inmiddels de 40 wkn voorbij en elke dag voelt anders.. De ene dag voel ik me prima en kan ik er nog tegenaan en de andere dag ben ik er zoooo klaar mee en denk ik bij elk krampje dat ze er wel aan zal komen...

Helaas zit ze nog steed veilig op d'r plekje en zijn er geen tekenen dat er ook maar iets verandert...

Heel herkenbaar overigens nina; elke keer hopen dat je 's nachts wakker wordt en dat het begint... En elke ochtend teleurgesteld dat het niet zo is...

Na het weekend gaan ze bij me kijken of er gestript kan worden.... Hopelijk kan het en zet het iets in werking..
Nou, dat seriously sucks op de vrijdagochtend!

Wat een nare tijding.
Bb wat klote zeg 😞😞😞 hooelijk betekend t niks maar we kennen helaas allemaal de tekenen 😞😞
Haha leuk buuv hooelijk heeft hij een goede muziek stijl, wel zo leuk als hij als puber keihard muziek draait 😜

Spannend twinkelinstar hopelijk komt t uit zichzf n hoef je niet gestript (au) te worden
@weekend kan me goed voorstellen dat het met iui ineens heel medisch wordt en dat je het graag nog zo wil proberen. Super knap dat jullie dat zo besloten hebben!! Ik ga voor je duimen dit weekend en hopen dat je eitje bevrucht wordt!

@mila hoe is het met jou? Je hebt heel je bericht weggehaald, hopelijk niks ernstigs met jou of de baby?

@bb nee toch!! Niet weer, dit kan toch niet! Heel veel sterkte meid😘 hoop dat de spotting niet doorzet, het kan er ook nog steeds bijhoren. Ik ga aan je denken!

@twinklin spannend ik hoop dat ze je kunnen strippen. Daarvoor heb je maar een beetje ontsluiting nodig en dan kan het al! Bij mij gaan ze ook maandag strippen. Hopelijk komt het dan op gang, want zoals je zegt de ene dag is makkelijker dan de andere. Ik ben op het moment ook echt extreem moe (?). Geen idee waarom, ik slaap wel slecht / licht, maar ik doe niet extreem veel ofzo en pak mijn rust wel. ik voel me zo'n zeur, maar ik kan dit niet lang volhouden en bevallen als ik zo moe ben, lijkt me ook geen pretje. Van de gedachte alleen al, hopelijk krijg ik mijn energie snel weer terug.

@buuv haha dat doe ik ook vaak! Ff lekker muziekje aan en de iPad op mijn buik! Meestal reageert ze er ook op! Bij jou ook?

Spannend dames, allemaal de allerlaatste loodjes! Wij houden het gemiddelde wel hoog met onze (ruim) 40-weken zwangerschappen succes voor degene die dit weekend toch aan de gang gaan! Hopelijk veel babynieuws maandag!

Liefs en een fijn weekend!
Spannend idd iedereen die bijna of al 40 weken is! Wel bijzonder dat t eigenlijk bijna allemaal zo lang duurt.

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het met schaapje in de wei is, denk dat ze flink druk is maar hopelijk leest ze toch eens mee en ziet ze dat we t ons allemaal afvragen en benieuwd zijn hoe t nu is met d'r. Dus schaapje als ke meeleest, we zijn benieuwd hoe heter ke is en met je zoontje.

Hier gister half positieve ovulatie test dus die zal vandaag positief zijn, we hebben goed gezellig gedaan de afgelopen dagen dus dat komt goed. Heb me voorgenomen om me niet meer zo druk te maken na m'n ei, ik let soms echt op elk signaal en elke verandering terwijl dat elke maand gebeurt, ook als ik niet zwanger ben en daardoor duurt de maand zo lang. Dus heb besloten nergens druk om te maken haha!
Lief Nina als je kindje zo op de muziek reageert, zo schattig!! Mijn dochter reageerde altijd op m'n hand en dan kwam ze altijd voelen. Kon op t laatst ( 30+) d'r voetje vast pakken, zo gek maar wel mooi!
En bb hoe is t met jou? Veel sterkte meid!
Lief dat jullie zo meeleven. Vanochtend weer getest en deze was omowit helaas. Bloeden blijft ook, dus ik weet genoeg. We gaan nu toch maar onderzoeken laten doen en ik moet volgende week ff een afspraak maken voor een echo de week erna. Hopelijk zet het nu snel door, anders maar weer aan de medicatie.

Sorry voor al m'n egoposts. Het lukt me nu ff niet om op alle andere berichten te reageren..
Groot gelijk bb! Vind het al lief dat je hier zo post! Sterkte het lijkt me ontzettend heftig weer 😞
BB
@bb hele dikke knuffel

@hier geen babynieuws voor morgen. Hopelijk bij de anderen wel? Ik wacht verder in spanning af wanneer de voorweeen eindelijk door gaan zetten!
Spannend Nina!! Hopelijk begint t morgen!

Nog even een knuffel voor Mila
Dank je wel weekend, lief van jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven