Niet groepering verhuist naar de Bahama"s!
maandag 7 mei 2007 om 09:58
Kom maar op meiden! Lekker vanaf een parelwit strand met een cocktail in de hand onder de palmboom!
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
dinsdag 8 mei 2007 om 16:14
Oh wat lekker, dat wil ik ook weer snel maken. Ik zou het gerecht van Citroentaart maken maar mijn hoofdpijn is echt killing. Weet nog niet wat het anders kan worden. In de vriezer dacht ik alleen raketjes. Ga zo even kijken. Ik heb geen zin in ijs. Oja, heb sla maar niet voor in de sla. Mmmm ook niet alles.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 8 mei 2007 om 16:23
Oh mamzie, ik zet dat asperge gerecht morgen op het kooktopic. Ja vergeten. Ik hoop dat je het lekker vind. Je kan het aanpassen, maar de dressing is heel lekker, heb ik veel werk aan gehad om die goed te krijgen. Heb alleen nog geen foto. Ik wil een digitale camera ;(.
dinsdag 8 mei 2007 om 16:27
Ik ga nu lekkere mihoen maken. We moeten op tijd eten, onze oudste dochter loopt de avondvierdaagse. Nu wil mijn man ook proberen om mee te lopen. Hij wilt kijken hoe het gaat als hij dit doet. Ik maak me een beetje zorgen, want het is toch 6km wat ze moeten lopen. Hij denkt zelf dat het goed zal gaan, maar hij is nog niet helemaal de oude..dusss..... Spannend.
dinsdag 8 mei 2007 om 16:28
dinsdag 8 mei 2007 om 16:33
Even snel gelezen (weinig tijd, stage) en ik schaam me dat ik zeurde over mijn moeder. Ze is namelijk wel heel goed en lief! Ze is echt een top-moeder als ik zo lees wat jullie mee maken/mee hebben gemaakt... 
Vanavond reageer ik verder...
Grommm!! Waarom kunnen postbodes tegenwoordig niet meer zelf nadenken? Heb per ongeluk de laatste twee cijfers van de postcode omgedraaid, straatnaam, nummer en plaats klopt verder wel... Maar tóch kreeg ik het pakketje terug... Sukkels! Als ze zelf even na hebben gedacht hadden ze 'm kunnen bezorgen... :?

Vanavond reageer ik verder...
Grommm!! Waarom kunnen postbodes tegenwoordig niet meer zelf nadenken? Heb per ongeluk de laatste twee cijfers van de postcode omgedraaid, straatnaam, nummer en plaats klopt verder wel... Maar tóch kreeg ik het pakketje terug... Sukkels! Als ze zelf even na hebben gedacht hadden ze 'm kunnen bezorgen... :?
dinsdag 8 mei 2007 om 16:40
AGENT niemand zeurt. Iets kan verdriet doen. Als dat met jouw moeder verdriet doet is dat net zo erg als voor een ander............. vul maar in. Nooit meer zeggen hoor. Jouw dingetje is net zo belangrijk als dat van een ander schat. Vergeet dat niet.
dinsdag 8 mei 2007 om 17:06
Lalalalein, wat leuk voor je, die band!!
Ik had nog een opmerking in de zeiklounge te goed. Moest vanmiddag cadeautjes kopen in de stad. Mijn invalide P-kaart is weggewaaid (:$) en ik ben nog te lui geweest voor de nieuwe aanvraag. Dus kon ik alleen maar wat verder weg parkeren. Halverwege, ik zie die winkel liggen, was mijn kaarsje op.
Dus weer omgedraaid, zonder cadeautjes. Grrr, gehandicapt zijn is soms zooooo onhandig.
Ik had nog een opmerking in de zeiklounge te goed. Moest vanmiddag cadeautjes kopen in de stad. Mijn invalide P-kaart is weggewaaid (:$) en ik ben nog te lui geweest voor de nieuwe aanvraag. Dus kon ik alleen maar wat verder weg parkeren. Halverwege, ik zie die winkel liggen, was mijn kaarsje op.

dinsdag 8 mei 2007 om 17:42
quote:Worteltje, is dat wel slim dat je man mee gaat lopen? Kan je niet een touw aan zijn been en de tafel binden? Lijkt mij niet zo slim toch?Nou ik heb net nog eens een hartig woordje met hem gesproken, en hem in laten zien dat het misschien toch niet zo verstandig is om mee te lopen. Ik heb hem ook gezegd dat ik me ongerust maak, en bang ben dat hij het niet volhoudt, en nu ziet hij dat ook in, en gaat toch maar niet mee lopen. Onze dochter haar opa liep toch al 4 dagen mee, dus.....
dinsdag 8 mei 2007 om 18:01
Hoi hoi!!! Allemaal lekker aan het smikkelen?
Begin te twijfelen over die band...is toch een eindje uit de buurt. elke week een avond repeteren en 1 of 2 optredens in de maand, allemaal helemaal in het zuiden van Limburg... En daarbij...ben ik niet een beetje oud om er nog aan te beginnen? Jaha, ben pas 25, maarja, over een tijdje wil ik me toch eens settelen en misschien eens aan kindjes denken en dan past het leven in een band er niet echt bij ben ik bang...
Of durf ik het gewoon niet aan überhaupt? Hmmm...zou best een groot succes kunnen worden, is een vrij bekende band (haha word ik nog eens een BL-er (bekende limburger dus))
Hmm. misschien maar eens even de tarotkaarten raadplegen.
Vriendje was er niet al te enthousiast over maar was wel lief en zei dat als ik het wilde doen, k het ook echt voor mezelf moet doen en niet moet laten omdat hij het niet zo leuk vindt.
Hoe is het met agentje en fleurtje en m'leentje?
Begin te twijfelen over die band...is toch een eindje uit de buurt. elke week een avond repeteren en 1 of 2 optredens in de maand, allemaal helemaal in het zuiden van Limburg... En daarbij...ben ik niet een beetje oud om er nog aan te beginnen? Jaha, ben pas 25, maarja, over een tijdje wil ik me toch eens settelen en misschien eens aan kindjes denken en dan past het leven in een band er niet echt bij ben ik bang...
Of durf ik het gewoon niet aan überhaupt? Hmmm...zou best een groot succes kunnen worden, is een vrij bekende band (haha word ik nog eens een BL-er (bekende limburger dus))
Hmm. misschien maar eens even de tarotkaarten raadplegen.
Vriendje was er niet al te enthousiast over maar was wel lief en zei dat als ik het wilde doen, k het ook echt voor mezelf moet doen en niet moet laten omdat hij het niet zo leuk vindt.
Hoe is het met agentje en fleurtje en m'leentje?
dinsdag 8 mei 2007 om 18:24
Hmmm... de kaart van de toekomst zegt: ( verleden en heden waren trouwens erg accuraat!!!!
De Duivel: Gevangen, instinctmatig, hartstocht, meeslepend, bezetenheid. Willoos in hartstocht en afhankelijkheid gevangen zijn. Geen besluit kunnen nemen of tegen je eigen overtuiging in handelen. Begeerte naar materiele zaken, macht en seks. Je driften als creatieve kracht uitleven. Jezelf bij conflicten als slachtoffer beschouwen. Anderen iedere zwakheid voorhouden, die je bij jezelf verdrongen hebt. Wilde hartstocht. Verzoeking en verleiding. Je ziet je verwarring of problemen met humor en vertrouwen onder ogen. Het kan zijn dat je kwesties met steenbokken met gratie en humor tot een oplossing aan het brengen bent en dat je minder bereid bent je uit je evenwicht te laten brengen door dingen te ernstig op te vatten. Tijdens de komende vijftien weken of vijftien maanden kun je je aangetrokken voelen tot creatieve mensen en projecten en tot bezielende gebeurtenissen. Het is de beste tijd om je geluk te volgen en om te vertrouwen op dat wat sterke weerklank en aantrekkingskracht voor je heeft.
hmmmm. weet ik nog niks...voel me aangetrokken tot de creatieve projecten ja....i knew that already hihi
De Duivel: Gevangen, instinctmatig, hartstocht, meeslepend, bezetenheid. Willoos in hartstocht en afhankelijkheid gevangen zijn. Geen besluit kunnen nemen of tegen je eigen overtuiging in handelen. Begeerte naar materiele zaken, macht en seks. Je driften als creatieve kracht uitleven. Jezelf bij conflicten als slachtoffer beschouwen. Anderen iedere zwakheid voorhouden, die je bij jezelf verdrongen hebt. Wilde hartstocht. Verzoeking en verleiding. Je ziet je verwarring of problemen met humor en vertrouwen onder ogen. Het kan zijn dat je kwesties met steenbokken met gratie en humor tot een oplossing aan het brengen bent en dat je minder bereid bent je uit je evenwicht te laten brengen door dingen te ernstig op te vatten. Tijdens de komende vijftien weken of vijftien maanden kun je je aangetrokken voelen tot creatieve mensen en projecten en tot bezielende gebeurtenissen. Het is de beste tijd om je geluk te volgen en om te vertrouwen op dat wat sterke weerklank en aantrekkingskracht voor je heeft.
hmmmm. weet ik nog niks...voel me aangetrokken tot de creatieve projecten ja....i knew that already hihi
dinsdag 8 mei 2007 om 18:27
Lalein, zeker wel doen die band! Beter spijt van iets wat je wél hebt gedaan, dan spijt van iets wat je níet hebt gedaan!!
(en je moet tenslotte eerst door de auditie komen...)
Hier gaat het al beter. Hele dag hard gewerkt.
Zit nu nog op stage, maar ben wel vrij. Als ik keurig om 18u naar huis was gegaan dan was ik voor de bui uitgefietst. Maar ja, ik moest zo nodig nog iets afmaken. En nu regent het hard... Dus ik zit hier nog. Iedereen is weg dus ik kan even forummen
Gelukkig, het klaar alweer op dus ik klap zo m'n laptop dicht denk ik en ga zu hause... Sterker nog: het is droog! (het zijn de druppels die uit de bomen vallen die ik hoor...)
Tot zo!
(en je moet tenslotte eerst door de auditie komen...)
Hier gaat het al beter. Hele dag hard gewerkt.
Zit nu nog op stage, maar ben wel vrij. Als ik keurig om 18u naar huis was gegaan dan was ik voor de bui uitgefietst. Maar ja, ik moest zo nodig nog iets afmaken. En nu regent het hard... Dus ik zit hier nog. Iedereen is weg dus ik kan even forummen

Gelukkig, het klaar alweer op dus ik klap zo m'n laptop dicht denk ik en ga zu hause... Sterker nog: het is droog! (het zijn de druppels die uit de bomen vallen die ik hoor...)
Tot zo!