So you think you can dance 2015
woensdag 25 februari 2015 om 20:34
Ik weet niet of hier al een topic over is. Ik kon het in ieder geval niet vinden maar vanavond begint het weer . So you think you can dance. Met Dan Karaty , Jan Kooiman, Ish en Minhee. De presentatie ligt wederom in handen van Dennis en dit keer Eline de Munck die het stokje overneemt van een zwanger An.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 11 maart 2015 om 21:33
woensdag 11 maart 2015 om 21:50
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2015 @ 21:48:
Ik vind er weinig aan vandaag, jullie?Ik vind het erg saai niets spectaculairs gezien nog vandaag.
Ik vind er weinig aan vandaag, jullie?Ik vind het erg saai niets spectaculairs gezien nog vandaag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 11 maart 2015 om 21:58
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2015 @ 21:55:
[...]
IK zit ook met een half oog te kijken maar het kan mij ook niet bekoren.Summie kan jij als top sportschoollerales ons niet wat specataculaire moves leren dan kunnen wij volgend jaar ook meedoen aan dit programma. Dan noemen wij die spectaculaire move The Sum en dan worden wij allemaal hartstikke rijk en beroemd.
[...]
IK zit ook met een half oog te kijken maar het kan mij ook niet bekoren.Summie kan jij als top sportschoollerales ons niet wat specataculaire moves leren dan kunnen wij volgend jaar ook meedoen aan dit programma. Dan noemen wij die spectaculaire move The Sum en dan worden wij allemaal hartstikke rijk en beroemd.
woensdag 11 maart 2015 om 21:59
woensdag 11 maart 2015 om 22:00
woensdag 11 maart 2015 om 22:03
quote:charlottew88 schreef op 11 maart 2015 @ 21:58:
[...]
Summie kan jij als top sportschoollerales ons niet wat specataculaire moves leren dan kunnen wij volgend jaar ook meedoen aan dit programma. Dan noemen wij die spectaculaire move The Sum en dan worden wij allemaal hartstikke rijk en beroemd.
Dat lijkt me een prima plan, ware het niet dat mijn enige move die ik tegenwoordig tot in de kleinste finesse beheers de "CouchPotato" is.
Dan wel weer in de stijl Experimental, scheelt dat?
[...]
Summie kan jij als top sportschoollerales ons niet wat specataculaire moves leren dan kunnen wij volgend jaar ook meedoen aan dit programma. Dan noemen wij die spectaculaire move The Sum en dan worden wij allemaal hartstikke rijk en beroemd.
Dat lijkt me een prima plan, ware het niet dat mijn enige move die ik tegenwoordig tot in de kleinste finesse beheers de "CouchPotato" is.
Dan wel weer in de stijl Experimental, scheelt dat?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 11 maart 2015 om 22:04
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2015 @ 22:03:
[...]
Dan wel weer in de stijl Experimental, scheelt dat?Ja hoor zeker weten
[...]
Dan wel weer in de stijl Experimental, scheelt dat?Ja hoor zeker weten