openbaar vervoer

12-03-2015 07:58 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je in de bus nog met contant geld betalen?

Ik ga nooit met de bus en zou het niet weten
Google stuk?

Een los kaartje kopen

In de bus of tram en bij de kaartautomaat van de metro kun je ook een los kaartje kopen. Een los kaartje kopen kan uitmaken in de prijs van je reis. In de meeste gevallen ben je duurder uit.
Dat staat gewoon op de site van de vervoerder.

Bereid je er op voor dat het heel erg duur is.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 maart 2015 @ 08:11:

Dat staat gewoon op de site van de vervoerder.

Bereid je er op voor dat het heel erg duur is.Dat maakt me niet uit, Beter dan op de fiets met deze kou. Dat kan ik me nieuwe valkparkiet niet aan doen
Hier kost een ritje van 5 minuten 1,50 en met dat kaartje kun je niet overstappen. Ik zou dus zeker een tientje meenemen.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 maart 2015 @ 08:19:

Hier kost een ritje van 5 minuten 1,50 en met dat kaartje kun je niet overstappen. Ik zou dus zeker een tientje meenemen.Oke bedankt, Dan neem ik genoeg geld mee,
Hier kan je voor ¤ 3,-- een kaartje kopen waar je 2 uur mee kan reizen in bus, metro en tram.
quote:Pineapples schreef op 12 maart 2015 @ 08:45:

Hier kan je voor ¤ 3,-- een kaartje kopen waar je 2 uur mee kan reizen in bus, metro en tram.ik weet niet welke provincie je woont ik overijssel
quote:winnie2000 schreef op 12 maart 2015 @ 08:58:

[...]

ik weet niet welke provincie je woont ik overijsselOh nee, dan zou ik het niet weten. Sorry!
quote:Pineapples schreef op 12 maart 2015 @ 09:01:

[...]

Oh nee, dan zou ik het niet weten. Sorry! Dat is geen punt,
als je op 9292ov.nl kijkt kan je zien wat je reis kost!
Life is like an hourglass glued to the table.
quote:peach1990 schreef op 12 maart 2015 @ 09:10:

als je op 9292ov.nl kijkt kan je zien wat je reis kost!dat had ik al gezien 1.41 , Maar zag niet staan of je contant kon betalen
Ja maar 1.41 is niet de prijs die jij zult moeten betalen lijkt me, dat zal de OV chipkaart prijs zijn
Tjezus, wat vals
Die 1,41 is waarschijnlijk ook het tarief voor de ov-chipkaart, het bedrag van punt A naar B. Jij moet een kaartje kopen waarmee het niet uitmaakt waar je uitstapt, die is waarschijnlijk wat duurder, maar kan gewoon contant.

En eh, welke kou?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Hier kun je niet in alle bussen met geld betalen. Een ritkaartje kost 3,50 en daar kun je niet mee overstappen. Ik zou even goed de site van de vervoerder doorlezen.
1.41 is inderdaad de prijs voor de chipkaart.
De busrit hier (provincie Groningen) kost ¤ 2,27 met de chipkaart voor ongeveer 8 kilometer en ¤ 5,00 met een los kaartje. Heen en terug dus 10 euro, met zijn tweeën 20 euro.

De auto pakken is goedkoper en sneller, ook voor één persoon.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb geen rijbewijs en auto, ken hier niet veel mensen. Moest even boodschappen doen, Kwam toen een vrouw tegenwaar ik daar altijd mee praat, zij weet ook dat ik valkparkieten heb, En een andere vrouw hoorde mijn verhaal en is toen mee gegaan, Ik heb haar nog geld gegeven maar dat wou ze niet hebben, Ze vond het zo sneu voor me valkje,
Als je geen rijbewijs hebt lijkt het me verstandig een ov-chipkaart te kopen.
quote:Annelaure schreef op 13 maart 2015 @ 08:13:

Als je geen rijbewijs hebt lijkt het me verstandig een ov-chipkaart te kopen.Ik a nooit met het ov, doe alles op de fiets, Maar dit was mijn valkparkiet tet te fris om op de fiets te doen,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven