Niet groepering verhuist naar de Bahama"s!
maandag 7 mei 2007 om 09:58
Kom maar op meiden! Lekker vanaf een parelwit strand met een cocktail in de hand onder de palmboom!
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
woensdag 9 mei 2007 om 10:16
Verder niet veel spannends vandaag. ben ongi geworden. Voelde vorige week me ei al springen, dacht al dat ik wat raar slijm in mn toverdoosje had. Klopt dus. Ik was vruchtbaar, gelukkig maar dat hubbie en ik voor het neppie geklust hebben, een beeb is wel genoeg voorlopig, samen met de 2 kleuters natuurlijk.
(ga asprines zoeken, rugpijn buikpijn hoofdpijn en verder voel ik me ook niet lekker
)
(ga asprines zoeken, rugpijn buikpijn hoofdpijn en verder voel ik me ook niet lekker

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 mei 2007 om 10:20
woensdag 9 mei 2007 om 10:20
quote:
Goede Morgen meiden!
Iedereen lekker geslapen?
M'leentje? Hoe gaat het nu met je?
Moge meiden,
Ik ben zo ziek. Gister gaan liggen. Kon niet eens het geluid van de tv verdragen. Ben toen naar bed gegaan. De pijn in mijn hoofd was zo erg dat ik niet eens mijn hoofd op mijn kussen kon omdraaien. De pijn is iets minder maar moet nu weer steeds overgeven. Zo erg nog nooit mee gemaakt. Ik heb het nu ook steeds warm/koud. Hopelijk straks beter.
Mamzie kan even niet op het internet smsde ze mij.
Tot later ....................
De rest ook beterschap, liefs xmv.
Goede Morgen meiden!
Iedereen lekker geslapen?
M'leentje? Hoe gaat het nu met je?
Moge meiden,
Ik ben zo ziek. Gister gaan liggen. Kon niet eens het geluid van de tv verdragen. Ben toen naar bed gegaan. De pijn in mijn hoofd was zo erg dat ik niet eens mijn hoofd op mijn kussen kon omdraaien. De pijn is iets minder maar moet nu weer steeds overgeven. Zo erg nog nooit mee gemaakt. Ik heb het nu ook steeds warm/koud. Hopelijk straks beter.
Mamzie kan even niet op het internet smsde ze mij.
Tot later ....................
De rest ook beterschap, liefs xmv.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 9 mei 2007 om 11:01
quote:Ah lieve MV, migraine? Rust een beetje uit vandaag*;Ik doe nu heel rustig aan en het gaat iets beter. Beetje meelezen her en der. Geen rellen aan mijn hoofd vandaag
. Dat deed gister mijn hoofdpijn ook geen goed hihi. Kan ik toch iemand de schuld geven.

woensdag 9 mei 2007 om 11:27
Grom, nieuwe rel in de familie, wederom door schoonmoeder. 
Zondag vieren wij hier de verjaardagen van J en A voor familie en vrienden (ze zijn 3 weken na elkaar jarig, en voor A is de spanning van verjaardagen dagjes uit enz. te veel, dus doen we het in een keer, scheelt ook nog eens een klap geld voor ons)
Anyway... Tis moederdag zondag, en dan kunnen we dus niet bij Haar op bezoek, want we vieren de verjaardagen hier. Ik zei dat we ons plantje ook best bij ons aan haar kunnen overhandigen, maakte geen indruk. Toen zei ik, ik ben ook moeder hoor, van 3 kinderen. Waarom moeten we het bij u vieren dan ? Wat bent u meer moeder dan ikzelf dan ? (mss beter niet kunnen zeggen maar ja) Ook dat sloeg nergens op. Nou ze bekijkt het maar weer. KOmt ze om de verjaardagen van de kinderen te vieren, prima, komt ze niet ook goed, maar ik ga niet s avonds nog naar f*cking schoonma rijden om ook nog es moeder (in haar geval Loeder) dag te vieren.
Grom

Zondag vieren wij hier de verjaardagen van J en A voor familie en vrienden (ze zijn 3 weken na elkaar jarig, en voor A is de spanning van verjaardagen dagjes uit enz. te veel, dus doen we het in een keer, scheelt ook nog eens een klap geld voor ons)
Anyway... Tis moederdag zondag, en dan kunnen we dus niet bij Haar op bezoek, want we vieren de verjaardagen hier. Ik zei dat we ons plantje ook best bij ons aan haar kunnen overhandigen, maakte geen indruk. Toen zei ik, ik ben ook moeder hoor, van 3 kinderen. Waarom moeten we het bij u vieren dan ? Wat bent u meer moeder dan ikzelf dan ? (mss beter niet kunnen zeggen maar ja) Ook dat sloeg nergens op. Nou ze bekijkt het maar weer. KOmt ze om de verjaardagen van de kinderen te vieren, prima, komt ze niet ook goed, maar ik ga niet s avonds nog naar f*cking schoonma rijden om ook nog es moeder (in haar geval Loeder) dag te vieren.
Grom
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 mei 2007 om 11:34
Hoezo? komt ze niet naar jou kinderen hun verjaardag? Moet er eerst moederdag gevierd worden dan? Belachelijk!
Mijn schoonmoeder zou HAAR moederdag gewoon opzij zetten voor de verjaardag van onze kinderen, nou geeft ze niets om moederdag, dat scheelt weer.. Ik trouwens ook niet, Ik vindt het gewoon leuk wat de kinderen op school gemaakt hebben voor me, alleen al die smoeltjes al, als ik HUN cadeautje uitpak! Dàt wil ik voor geen goud missen.....en vindt ik het leukste van heel moederdag.
Mijn schoonmoeder zou HAAR moederdag gewoon opzij zetten voor de verjaardag van onze kinderen, nou geeft ze niets om moederdag, dat scheelt weer.. Ik trouwens ook niet, Ik vindt het gewoon leuk wat de kinderen op school gemaakt hebben voor me, alleen al die smoeltjes al, als ik HUN cadeautje uitpak! Dàt wil ik voor geen goud missen.....en vindt ik het leukste van heel moederdag.
woensdag 9 mei 2007 om 11:43
woensdag 9 mei 2007 om 11:51
quote:
quote: mayou reageerde
Ikke niet hoor. Doe nog steeds voor spek en bonen mee :(. Wil ook meeeeel ;(
Mag je nog niet meespelen dan?
Nee en ik wil ook zo graag een overstromende meeldoos.
Nog geen nieuws van payou, jammergenoeg.
MV sterkte met je migraine. Blijf maar lekker in een donker hoekje liggen, althans dat werkt bij mijn leif het beste.
quote: mayou reageerde
Ikke niet hoor. Doe nog steeds voor spek en bonen mee :(. Wil ook meeeeel ;(
Mag je nog niet meespelen dan?
Nee en ik wil ook zo graag een overstromende meeldoos.
Nog geen nieuws van payou, jammergenoeg.
MV sterkte met je migraine. Blijf maar lekker in een donker hoekje liggen, althans dat werkt bij mijn leif het beste.
woensdag 9 mei 2007 om 12:01
Ik heb vanochtend met mijn ha gebeld om een afspraak te maken. Wil hij niet. Het is volgens hem stress en ik moet een afspraak maken bij het ggz. Baal verschrikkelijk. Dus moet zo even bellen en bij hun medicijnen vragen.
woensdag 9 mei 2007 om 12:18