Vrijdag de 13e

13-03-2015 09:31 24 berichten
*disclaimer: dit topic is just for fun. Ik zit niet trillend in de gangkast verstopt onder een deken met een noodvoorraad, zaklamp en radiootje te wachten tot middernacht *

Maar... Toen ik daarnet de telefoon neergelegd had en mijn agenda pakte om de afspraken met verwarmingsmonteur èn rioleringsbedrijf bij vandaag op te schrijven, ja toen viel me wel op dat het vandaag vrijdag de 13e is. En ik grinnikte wel maar het was een ietwat zuur grinnikje volgens mij.

Dus... Ik zit met een verstopte afvoer in de keuken en een cv-ketel die weigert warm water te verstrekken. Meer pechvogels vandaag? Mopper hier van je af zou ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
Vorige maand hadden we ook een vrijdag de dertiende, het went
Vorige maand was het ook vrijdag de 13e, hoe heb je die beleefd dan?
Geen last van gelukkig maar de dag is pas begonnen
Voor de zekerheid heb ik mijn zwarte kat rood geverfd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:GateKeeper schreef op 13 maart 2015 @ 09:34:

Vorige maand was het ook vrijdag de 13e, hoe heb je die beleefd dan?Met warm water en zonder verstopte afvoer
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 maart 2015 @ 09:40:

Voor de zekerheid heb ik mijn zwarte kat rood geverfd.
Mijn zoon is jarig!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ach. Ik heb vrij vandaag. Deuren en ramen op slot, momenteel doet alles het (en de wasmachine, droger en vaatwasser ga ik vandaag niet testen). De volgende vrijdag-de-dertiende is pas weer in november.
quote:Jane-Ice schreef op 13 maart 2015 @ 09:51:

Mijn zoon is jarig! Wat leuk. Gefeliciteerd.
Ik ben jarig! En toen ik 13 werd was het ook vrijdag de 13e. Ik leef nog!
Jane-Ice: Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd alle jarigen

Ik ben voor de tweede keer in het ziekenhuis, ik moest een glucose drankje drinken om te testen op zwangerschapssuiker. Dinsdag spuugde ik alles uit, vandaag heb ik 't binnen gehouden. So far so good voor mij vandaag
quote:nielson schreef op 13 maart 2015 @ 09:54:

Ik ben jarig! En toen ik 13 werd was het ook vrijdag de 13e. Ik leef nog! Ja nou, alleen je uiterlijk.... . (zie ava)

Maar van harte gefeliciteerd
Gefeliciteerd jarigen!

Ik ga zo naar de tandarts. Er moeten twee kleine gaatjes gerepareerd worden.
Haha Exces, ja dat is sinds die dag wel een beetje gaan veranderen… Maar ik heb er geen last van gelukkig!
Gefeliciteerd Nielsen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Vriend zit in het buitenland voor werk en hij heeft z'n vlucht gemist
quote:Exces schreef op 13 maart 2015 @ 09:51:

Ach. Ik heb vrij vandaag. Deuren en ramen op slot, momenteel doet alles het (en de wasmachine, droger en vaatwasser ga ik vandaag niet testen). De volgende vrijdag-de-dertiende is pas weer in november.Waar heb jij je zwarte kat gedaan? Of is het niet jouw kat die van je ava?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 maart 2015 @ 10:31:

[...]

Waar heb jij je zwarte kat gedaan? Of is het niet jouw kat die van je ava?

Uit logeren gestuurd. Die slaapt momenteel bij de buren . En daar staat sinds een half uurtje een busje op de oprit.....

(Maar nee, dat is niet mijn eigen kat. Ik voer wel een zwarte zwerver, maar die laat zich nauwelijks aaien, niet verzorgen, laat staan dat ie bereid is om mooi op te zitten voor een foto).
Gefeliciteerd voor alle jarigen vandaag!!

En sterkte voor de pechvogels...

De verstopte afvoer is hier inmiddels gefixt en er zijn nog geen andere dingen kapot gegaan *afkloppen*

Nou het warme water nog
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek, voor mijn gevoel ging het goed. Nu nog wel even afwachten of ik gebeld wordt
Gefeliciteerd voor de jarigen!
Ik was weer gezakt voor me auto theorie!... :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven