Hoe cyclus na bevalling?
zaterdag 14 maart 2015 om 18:53
Vriendinnetje van de zwangerschapscursus denkt dat ze weer zwanger is (kind met als de mijne 2.5 maand).
Ze heeft de eerste menstruatie gehad (wel beperkt begreep ik) en zou volgens haar normale cyclus dis alweer ongesteld moeten worden. Ik heb verder geen idee of zoiets nog wat langer ontregeld kan zijn. Bij mij liep het gelijk weer goed.
Ze heeft overigens een keer onveilig gevreeën....
Ze heeft de eerste menstruatie gehad (wel beperkt begreep ik) en zou volgens haar normale cyclus dis alweer ongesteld moeten worden. Ik heb verder geen idee of zoiets nog wat langer ontregeld kan zijn. Bij mij liep het gelijk weer goed.
Ze heeft overigens een keer onveilig gevreeën....
zondag 15 maart 2015 om 07:22
Mijn dochter is 5mnd, en sinds dat ze 8wkn is weer een regelmatige cyclus (wel 34dgn ipv 28 zoals voor zwangerschap).
En dat bij volledige borstvoeding incl. nachtvoedingen. Helaas.
Heeft ze onveilige seks gehad? Want dan kan het natuurlijk. Maar kan ook zijn dat ze 'gewoon' obregelmatig is. Enige zekerheid via 'n test lijkt me zo.
En dat bij volledige borstvoeding incl. nachtvoedingen. Helaas.
Heeft ze onveilige seks gehad? Want dan kan het natuurlijk. Maar kan ook zijn dat ze 'gewoon' obregelmatig is. Enige zekerheid via 'n test lijkt me zo.
zondag 15 maart 2015 om 10:12
Voor de zwangerschap precies 27 dagen, erna; vier weken na de keizersnede, 35 dagen, 18 dagen, 40 dagen, 32 dagen.
Ik gaf de eerste drie maanden volledig borstvoeding.
Als ze onveilig sex gehad heeft zou ze zwanger kunnen zijn, haar cyclus kan ook gewoon nog van slag zijn.
Een test geeft uitsluitsel
Ik gaf de eerste drie maanden volledig borstvoeding.
Als ze onveilig sex gehad heeft zou ze zwanger kunnen zijn, haar cyclus kan ook gewoon nog van slag zijn.
Een test geeft uitsluitsel