Hoe cyclus na bevalling?

14-03-2015 18:53 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnetje van de zwangerschapscursus denkt dat ze weer zwanger is (kind met als de mijne 2.5 maand).

Ze heeft de eerste menstruatie gehad (wel beperkt begreep ik) en zou volgens haar normale cyclus dis alweer ongesteld moeten worden. Ik heb verder geen idee of zoiets nog wat langer ontregeld kan zijn. Bij mij liep het gelijk weer goed.

Ze heeft overigens een keer onveilig gevreeën....
Het kan best dat het nog onregelmatig is. Maar het kan ook dat ze weer zwanger is. Test doen dus,cdat is het enige zinnige antwoord hier.
Menstruatie = eisprong, dus testen maar denk ik zo.
Mijn dochter is bijna tien maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld. Bij de andere liep het toen ik uiteindelijk weer ongesteld werd wel gelijk goed.
Mijn dochter is 5mnd, en sinds dat ze 8wkn is weer een regelmatige cyclus (wel 34dgn ipv 28 zoals voor zwangerschap).

En dat bij volledige borstvoeding incl. nachtvoedingen. Helaas.

Heeft ze onveilige seks gehad? Want dan kan het natuurlijk. Maar kan ook zijn dat ze 'gewoon' obregelmatig is. Enige zekerheid via 'n test lijkt me zo.
Voor de zwangerschap precies 27 dagen, erna; vier weken na de keizersnede, 35 dagen, 18 dagen, 40 dagen, 32 dagen.

Ik gaf de eerste drie maanden volledig borstvoeding.

Als ze onveilig sex gehad heeft zou ze zwanger kunnen zijn, haar cyclus kan ook gewoon nog van slag zijn.

Een test geeft uitsluitsel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven