Bugaboo Cameleon bekleding

15-03-2015 22:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb een tweedehands Bugaboo Cameleon. Ik denk dat het de Cameleon 2 is want er zitten luchtbanden op maar ook de witte klepjes om de duwstang te verstellen. Het is khaki-kleurige maar het weer zit in alle bekleding.

Nu wil ik graag nieuwe bekleding kopen maar bij de sets die bijv. Prenatal verkoopt zit alleen een wiegdekje en niet de hele wiegbekleding. Ik kijk wel op Marktplaats maar ook daar is het zogenaamde 3delige aanbod beperkt.

Weet hier misschien iemand een site of winkel waar ik een complete bekledingset kan vinden?
Bij Bugaboo zelf?

Kan je trouwens niet de boel in de was gooien of naar de stomerij brengen?
Op de (mobiele) site van bugaboo zie ik geen bekledingsets. Misschien kijk ik niet goed?

Zie het al staan! Per onderdeel, niet als set. Dankje!

Ik heb alles al gewassen maar de wagen heeft bij de vorige eigenaar vijf jaar in de schuur gestaan en de zwarte schimmelvlekken krijg ik er maar niet uit. Stomerij zou een idee zijn maar het zijn zoveel losse onderdelen dat een nieuwe set dan misschien wel even duur is.
Euhm, weinig toe te voegen, enkel ook de suggestie om de bekleding te laten stomen... Maar zwarte schimmelvlekken lijken me verre van gezond...
Ik ben zelf ook op zoek naar een tweede hands bugaboo en ik vraag me toch af of je die zwarte vlekken niet gezien hebt dan? Er staan zo veel wagens op marktplaats zonder vlekken.

Denk dat je uiteindelijk goedkoper uit bent door een wagen te kopen die niet direct nieuwe bekleding nodig heeft.
If you can dream it, you can do it.
Oh ja, babypark verkoopt volgens mij ook alle bekleding los.
Op marktplaats zie ik ook weleens nieuwe bekleding langskomen met heel leuke motieven enzo...veel leuker dan het origineel?

Random googlen levert bijvoorbeeld deze site op (niet bedoeld als spam, heb geen enkel belang):

http://www.vmbaby.com/sho ... kleding-sets-voor-BUGABOO®/BUGABOO-CAMELEON/
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Er zijn ook verschillende sites/bedrijven die bekleding voor je maken.

Verder heb ik nog wel een oranje of gele(fleece) set liggen mocht je interesse hebben.
quote:mel.nl schreef op 16 maart 2015 @ 07:29:

Ik ben zelf ook op zoek naar een tweede hands bugaboo en ik vraag me toch af of je die zwarte vlekken niet gezien hebt dan? Er staan zo veel wagens op marktplaats zonder vlekken.

Denk dat je uiteindelijk goedkoper uit bent door een wagen te kopen die niet direct nieuwe bekleding nodig heeft.

Ik heb hem gekregen van de vorige eigenaresse en heb er geen probleem mee om dan een setje nieuwe bekleding te kopen. De prijzen die ik op mp zie voor een tweedehands wagen zijn vele malen hoger dan een setje bekleding.

Succes met zoeken in ieder geval! De wagen is echt heel fijn om mee te rijden.
quote:leoni schreef op 16 maart 2015 @ 09:46:

Er zijn ook verschillende sites/bedrijven die bekleding voor je maken.

Verder heb ik nog wel een oranje of gele(fleece) set liggen mocht je interesse hebben.

Ik ben op dit moment vooral op zoek naar de wiegbekleding dus die echt om de ligbak heen zit zeg maar. Verkoop je die ook of alleen de aanvullende set (wiegkap, buggyzit)?

Ik bedoel dit gedeelte: https://www.bugaboo.com/N ... /cameleon-bassinet-fabric
quote:charlotte25 schreef op 17 maart 2015 @ 08:48:

[...]

Ik ben op dit moment vooral op zoek naar de wiegbekleding dus die echt om de ligbak heen zit zeg maar. Verkoop je die ook of alleen de aanvullende set (wiegkap, buggyzit)?Die wiegbekleding zelf (dus de bak zelf) en ook het stoeltje zijn de onderdelen die je niet standaard los koopt, maar zitten al bij het onderstel. Het wiegdekje en de kap is dan de aanvullende bekleding voor de wieg die je los in de gewenste kleur koopt. Het zal (via bugaboo zelf evt) vast te krijgen zijn, maar ik vrees dat er niet veel mensen zijn die dit los verkopen, aangezien het de basis is van de kinderwagen. Misschien alleen iemand die een kapot onderstel heeft en de hele handel in onderdelen verkoopt.
http://www.stofnestje.nl/ ... -bugaboo-basis-bekleding/

http://www.babycare.nl/on ... ameleon-c-34_124_153.html

https://www.bugaboo.com/N ... /cameleon-bassinet-fabric

Heb je hier iets aan?
quote:charlotte25 schreef op 17 maart 2015 @ 08:45:

[...]

Ik heb hem gekregen van de vorige eigenaresse en heb er geen probleem mee om dan een setje nieuwe bekleding te kopen. De prijzen die ik op mp zie voor een tweedehands wagen zijn vele malen hoger dan een setje bekleding.

Succes met zoeken in ieder geval! De wagen is echt heel fijn om mee te rijden.Wat super lief van de vorige eigenaresse! Alleen bekleding scheelt inderdaad een hoop!
quote:charlotte25 schreef op 17 maart 2015 @ 08:48:

[...]

Ik ben op dit moment vooral op zoek naar de wiegbekleding dus die echt om de ligbak heen zit zeg maar. Verkoop je die ook of alleen de aanvullende set (wiegkap, buggyzit)?

Ik bedoel dit gedeelte: https://www.bugaboo.com/N ... /cameleon-bassinet-fabricNee die heb ik niet.
quote:Tmaar schreef op 17 maart 2015 @ 08:55:

[...]

Die wiegbekleding zelf (dus de bak zelf) en ook het stoeltje zijn de onderdelen die je niet standaard los koopt, maar zitten al bij het onderstel. Het wiegdekje en de kap is dan de aanvullende bekleding voor de wieg die je los in de gewenste kleur koopt. Het zal (via bugaboo zelf evt) vast te krijgen zijn, maar ik vrees dat er niet veel mensen zijn die dit los verkopen, aangezien het de basis is van de kinderwagen. Misschien alleen iemand die een kapot onderstel heeft en de hele handel in onderdelen verkoopt.

Daarom had ik ook wat moeite met het vinden van een verkoper. Ik denk dat ik een zwart/antraciet grijze bak wil omdat het dan makkelijker is om een aanvullende (gekleurde) set via mp te vinden. Bij die zandkleurige bak van mij past niet echt veel vind ik.

De link die je stuurde van stofnestje ziet er interessant uit! Goede prijzen, heel erg bedankt tmaar
quote:charlotte25 schreef op 17 maart 2015 @ 10:34:

[...]

Daarom had ik ook wat moeite met het vinden van een verkoper. Ik denk dat ik een zwart/antraciet grijze bak wil omdat het dan makkelijker is om een aanvullende (gekleurde) set via mp te vinden. Bij die zandkleurige bak van mij past niet echt veel vind ik.

De link die je stuurde van stofnestje ziet er interessant uit! Goede prijzen, heel erg bedankt tmaarGraag gedaan hoor! Ik hoop dat je er wat aan gaat hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven