Niet groepering verhuist naar de Bahama"s!
maandag 7 mei 2007 om 09:58
Kom maar op meiden! Lekker vanaf een parelwit strand met een cocktail in de hand onder de palmboom!
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
woensdag 9 mei 2007 om 22:49
quote:
Ik zou wel met je meewillen Agentje maar ik woon te ver weg...
Zijn wij de enige manloze mutsen hier?:D
MV is ook een manloze muts
En mamzelle...
Euhm... misschien moeten we maar wat meer manloze mutsen naar ons toe trekken! Ff een wervingsactie houden... Ben toch al aan het werven, dit kan d'r ook wel bij
Damn! Wat was ik trots op mezelf in de supermarkt dat ik wel zin had in chocola of zoet, maar niks kocht. Ik heb zelfs de Ben&Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough laten staan! :o
Maar nu kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan!
Ik word gek!
Heb net al uit wanhoop een blikje perzikschijfjes opengetrokken en 2 schijfjes gegeten. Van de rest, en nog een banaan en een appel, heb ik een fruitsalade gemaakt. Die neem ik morgen wel mee naar stage.
Maar nog steeds zin in chocolaaaahaaaa!
Fleur: ik heb hier wat chinese rijstrepen. Zijn m'n nichtjes dol op, en ik ook, want ze smaken naar (zoete) popcorn!!
Kom maar halen! Als je tenminste zin hebt om door de regen te komen
Die kan ik natuurlijk ook wel even eten. Komt niet in de buurt van chocola, maar is wel lekker!
Ik zou wel met je meewillen Agentje maar ik woon te ver weg...

Zijn wij de enige manloze mutsen hier?:D
MV is ook een manloze muts

Euhm... misschien moeten we maar wat meer manloze mutsen naar ons toe trekken! Ff een wervingsactie houden... Ben toch al aan het werven, dit kan d'r ook wel bij

Damn! Wat was ik trots op mezelf in de supermarkt dat ik wel zin had in chocola of zoet, maar niks kocht. Ik heb zelfs de Ben&Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough laten staan! :o
Maar nu kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan!

Ik word gek!
Heb net al uit wanhoop een blikje perzikschijfjes opengetrokken en 2 schijfjes gegeten. Van de rest, en nog een banaan en een appel, heb ik een fruitsalade gemaakt. Die neem ik morgen wel mee naar stage.
Maar nog steeds zin in chocolaaaahaaaa!
Fleur: ik heb hier wat chinese rijstrepen. Zijn m'n nichtjes dol op, en ik ook, want ze smaken naar (zoete) popcorn!!
Kom maar halen! Als je tenminste zin hebt om door de regen te komen

Die kan ik natuurlijk ook wel even eten. Komt niet in de buurt van chocola, maar is wel lekker!
woensdag 9 mei 2007 om 23:07
Ik ben hier hoor
.
Vriend was aan het computeren vanavond... En ik lag op de bank tvbagger te kijken
Eerst Hermans Helden, herman den Blijkert die koks zoekt voor zijn nieuwe visrestaurant op " mijn zuid " (wil ik ooit nog es gaan wonen, moet wel vriend overtuigen, hij komt uit alexanderpolder, en wil nog niet dood gevonden worden op zuid. Ik heb die gedachtes meer bij Alexander Poldert)
Daarna op E (digitv van upc) lekker hollywood meuk liggen kijken. Met buikpijn enzo, want ongi
E is begonnen aan de beruchte verlatingsangst fase, en gelijk goed ook. Ik hoef maar richting de huiskamer deur te lopen of hij zet ut al op een gillen.
Erg lastig, ook zielig.

Vriend was aan het computeren vanavond... En ik lag op de bank tvbagger te kijken
Eerst Hermans Helden, herman den Blijkert die koks zoekt voor zijn nieuwe visrestaurant op " mijn zuid " (wil ik ooit nog es gaan wonen, moet wel vriend overtuigen, hij komt uit alexanderpolder, en wil nog niet dood gevonden worden op zuid. Ik heb die gedachtes meer bij Alexander Poldert)
Daarna op E (digitv van upc) lekker hollywood meuk liggen kijken. Met buikpijn enzo, want ongi

E is begonnen aan de beruchte verlatingsangst fase, en gelijk goed ook. Ik hoef maar richting de huiskamer deur te lopen of hij zet ut al op een gillen.
Erg lastig, ook zielig.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 mei 2007 om 23:58
quote:Ik zat even te zwijmelen over kleine rode kittens.
Ik heb weer vreselijke hoofdpijn, naar gesprek met ex gehad. Nou niet alleen maar naar maar wel naar. hihi
Maar hoor net dat ik een aankomende poezemoeder weer word. Y haar moederpoes heeft vanavond 4 jonkies gekregen, zit nu in mijn tellijst te bellen wie ik wakker kan bellen.
Ik heb weer vreselijke hoofdpijn, naar gesprek met ex gehad. Nou niet alleen maar naar maar wel naar. hihi
Maar hoor net dat ik een aankomende poezemoeder weer word. Y haar moederpoes heeft vanavond 4 jonkies gekregen, zit nu in mijn tellijst te bellen wie ik wakker kan bellen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 10 mei 2007 om 00:36
Mijn hoofd knalt weer uit elkaar. Weet nu alleen niet of het positief is of negatief. Doet wel pijn. Misschien is het even ontlading dat ik zo blij ben. Ben nog blijer zonder hoofdpijn, en nog blijer als ik nu iemand kon bellen om het te vertellen.
Nou truste meisjes. Slaap lekker en hoop jullie morgen snel weer te spreken. xxx
Nou truste meisjes. Slaap lekker en hoop jullie morgen snel weer te spreken. xxx
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 10 mei 2007 om 01:50
Wat een apart hoge baobabs, Agent. Heb je overigens hun fruit wel eens gegeten? Echt lekker, je kan er ook limonade van maken. Schijnt heel voedzaam te zijn ook. Cashewfruit is ook zo'n traktatie die je hier nooit zult vinden en iets wat ik alleen maar als bisap ken. En verse pinda's. Dat waren mijn overlevingsstrategieën in Afrika, fruit. Ze hebben daar ook lekker eten hoor maar veels te veel peper.
donderdag 10 mei 2007 om 08:07
donderdag 10 mei 2007 om 09:26
Wauw Myleentje! Wat zul je blij zijn als to-be kattenmoeder van 3! :D
En ook fijn dat je hoofdpijn bijna weg is!
Ik ben gisteren naar m'n laatste maar naar bed gegaan... Het was echt stil hier
Viel ook al snel in slaap, heb het 2e deel van That 70's Show zelfs gemist
Nee mamzie, nog nooit die vruchten gehad. Lijkt me wel mooi om daar een keer naar toe te gaan, ben tot nu toe niet verder dan Venetië geweest...
Ik weet niet of ik vandaag nog tijd heb om tussendoor te posten, dus ik wens jullie een fijne dag!
En ook fijn dat je hoofdpijn bijna weg is!
Ik ben gisteren naar m'n laatste maar naar bed gegaan... Het was echt stil hier
Viel ook al snel in slaap, heb het 2e deel van That 70's Show zelfs gemist

Nee mamzie, nog nooit die vruchten gehad. Lijkt me wel mooi om daar een keer naar toe te gaan, ben tot nu toe niet verder dan Venetië geweest...

Ik weet niet of ik vandaag nog tijd heb om tussendoor te posten, dus ik wens jullie een fijne dag!
donderdag 10 mei 2007 om 09:32
mogge lieverds, op deze herfstagtiche lentedag 
Hoe ist met de dames hier ? Tis zo stilletjes op het forum
, en dat terwijl ik van mezelf tot 10 uur mag forummen, en daarna rap aant werk moet.
Straks kip marineren, we eten surinaamse bami vanavond mmmmmmhhhhhhhhh
. Zoon zei dat het smaakte zoals van de bami winkel (toko) en aangezien zijn moeder suri\hindoestaans is, zal ik het als een compliment opvatten.

Hoe ist met de dames hier ? Tis zo stilletjes op het forum

Straks kip marineren, we eten surinaamse bami vanavond mmmmmmhhhhhhhhh

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 10 mei 2007 om 09:56
donderdag 10 mei 2007 om 09:59
Goede Morgen iedereen....
M'leentje, ik ben blij dat je hoofpijn gezakt is... Want als he zulke hoofdpijn hebt, dat is echt niet te harden...
Boro! Hmmmmmmm Suri-bami heeeeeeeerlijk..... Daar hou ik wel heel erg van.. Liever dan aardappelen... Ik maak zelf hel vaak Indische Bami, zijn ze hier allemaal raaaazend van...
M'leentje, ik ben blij dat je hoofpijn gezakt is... Want als he zulke hoofdpijn hebt, dat is echt niet te harden...
Boro! Hmmmmmmm Suri-bami heeeeeeeerlijk..... Daar hou ik wel heel erg van.. Liever dan aardappelen... Ik maak zelf hel vaak Indische Bami, zijn ze hier allemaal raaaazend van...