Doe ik normaal?

16-03-2015 23:56 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een realitycheck.

Ik heb altijd moeite met gedumpt worden. Iedereen natuurlijk maar ik blijf er zolang in hangen. Op zo'n man zijn facebook kijken (meerdere keren per dag) is iets wat ik dan doe. Op den duur wordt het macht der gewoonte. Ik kan daar echt maanden in blijven hangen. Is dit normaal of stalkerig? Ik zelf zou zeggen, een paar weken is niet raar, een paar maanden wel. Ik ben echter benieuwd, want misschien doen de meeste mensen dit nooit.
Absoluut niet normaal, en ook niet weken facebook stalken.

Je weet wat facebook is he, meeste mensen plaatsen alleen leuke dingen in hun leven erop.

Ik niet, maar dat terzijde.

Vind het wel knap van je dat je op je gedrag reflecteerd en ook reageert op wat mensen hier posten.

Wat ik denk is dat je gewoon teveel vrije tijd hebt, dan kan onzekerheid lekker zijn gang gaan en loop je te stuiteren in je hoofd. Ga op een sport, train je suf met harde muziek op. Gewoon je hoofd en je lichaam spoelen.

& als je er straks fit uitziet, en helder/chill denkt dan zitten de mannen op je als wit op rijst & hoef

jij je niet meer onzeker te voelen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Goed om te horen dat ook weken niet normaal wordt gevonden. Ik vind het bijzonder interessant hoe anderen omgaan met gedumpt worden als je er zelf nog wel voor zou willen gaan. Daarnaast blijf ik het bijzonder vinden dat sommige mensen nooit gedumpt worden en ik alleen maar. Ik vraag me altijd af waar dat aan ligt.

Ik denk dat systeemkast een goed punt heeft. Ik sport 4-6 uur per week en dat helpt ontzettend. Teveel vrije tijd weet ik niet zo, ik werk wel gewoon full time. Maar het is inderdaad zo dat ik op momenten van 'zwakte' iets moet doen om mijn gedachte ergens anders op te richten.
Nou, het is niet zo dat mijn vriend en ik er nooit over hebben getwijfeld om verder te gaan samen want dat hebben we zeker. Mijn vriend is twee keer vreemdgegaan en dat deed heel veel pijn.

Maar we zijn daar samen doorheen gekomen, door die pijn, die we er allebei door hadden, omdat we genoeg ervoor over hebben. We zien nog steeds in elkaar de juiste levenspartner. We zijn beide niet zo afhankelijk van elkaar om de enige bron van levensgeluk in elkaar te vinden of zien. Je hebt elkaar maar te leen, ik vind dat dat altijd zo blijft.

Sommige vrouwen blijven bij hun man die maar vreemd blijft gaan en blijven hangen in ongelukkig zijn daarover. Dan vind ik, pak je boeltje of pak hem bij zijn ballen en maak er iets van waar je wel gelukkig van wordt. Ga niet ongelukkig blijven, dat vind ik niet handig.

En je kunt niemand dwingen. Helaas pindakaas. Mensen moeten zelf kiezen met wie ze hun tijd doorbrengen. Dan kun je twee dingen doen, jezelf opdringen of de ander laten zien: dit heb ik te bieden, trekt dat jou aan, ben je welkom. En dit zijn dan mijn voorwaarden. Ga dan niet blijven laten zien wat je te bieden hebt, want dat weet de ander echt wel.

En onderhandelen daarin, heeft geen zin. Je kunt jezelf niet zo aanpassen en veranderen dat je precies past bij de ander zijn behoefte. Dat is ook niet de bedoeling, vind ik. Je moet eigenlijk een aanvulling op elkaars leven zijn, wil het kans van slagen hebben op de lange termijn.

Tot zover het liefdesorakel, hahaha, ik weet heus wel dat ik ook alleen kan komen te staan in het leven. Maar ik weet dat ik dan toch verder kan, omdat ik mijn vriend los heb gelaten. Die ruimte is prettiger dan je zou verwachten.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Mand.
quote:Feeksje1977 schreef op 17 maart 2015 @ 21:45:

Mand.

Gossamme, alleen een smiley onder een quoot wil ie meteen posten.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Feeksje1977 schreef op 17 maart 2015 @ 21:45:

Mand.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven