September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.

NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI

Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Jippie knap dat je de stap genomen heb, nooit leuk maar hopelijk brengt het je mooi nieuws!!

Hier vanacht en gister ochtend positief getest dus ik kan t moeilijk geloven maar t is echt zo... Ik ben eindelijk weer zwanger
Gefeliciteerd weekend!! Wat een mooi nieuws
Thnx Mila! Ben er erg blij mee
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Nina! Geniet ervan.

Welkom liliflora, wat naar dat je ook een miskraam hebt gehad. Wij schrijven al een ruime tijd met elkaar en voor de meeste van ons is de miskraam alweer een poosje geleden. Misschien vind je hier niet de aansluiting die je zoekt omdat de meeste van ons alweer zwanger zijn. Ik hoop voor jou dat het snel weer 'raak' is.

Weekend!!! Wat fantastisch! Gefeliciteerd meid!
Weekend, dat meen je niet, wat leuk! Ik hoop zooooo dat hij lekker blijft plakken nu!

Nina, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Leuk he .

Want hier ook goed nieuws: na 41.4 weken is afgelopen donderdag onze zoon Jnthan geboren (even creatief gespeld voor de Google misleiding).

Het was nog geen sinecure om hem op de wereld te zetten, met inleiding, strippen, ziekenhuisopname (wilde graag thuis bevallen), oxytocine, toch pijnbestrijding, knip en vacuumpomp. Hij was ook 9 pond met de geboorte, dus ik heb ook gewoon goed mijn best moeten doen O.oTja, het blijft waar: je herinnert er weinig meer van.... maar ons ventje is zo leuk, we leren elkaar nu een beetje kennen en het zo gezellig hier met hem in huis. Eigenlijk ben ik al best goed hersteld, wat een aardig iets een vrouwenlichaam.
Buuv gefeliciteerd!!
@weekend wat fantastisch!!! Proficiat!!! Ga er maar lekker van genieten! Hoe voel je je? Last van kwaaltjes?

@buuv proficiat met jullie zoon! Wat klink je super blij en gelukkig! Heerlijk! Zo voel ik mij ook! Geniet lekker van je kraamtijd!

Onze dame doet het heel goed, slaapt en eet goed en is een heel tevreden meisje. Sinds 2 dagen heeft ze door dat ze ook kan gillen en dat is wel hilarisch! Zon lief klein gilletje. Met mij gaat het ook goed, last van de knip en scheurtjes, maar het gaat steeds beter. Ik laat me vooral onwijs verwennen en dat is toch genieten! Raar dat ik nu met haar in mijn armen dit typ en voorheen met mijn handen op mijn buik lag te typen :-) het is zo bijzonder.. Ik ben echt verliefd!

@jppie succes!

Liefs xx
Gefeliciteerd buuv!! Leuke naam! Fijn dat je goed hersteld!

Nina, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat.

Ik ben al een klein beetje aan het aftellen. Nog 8 weken te gaan. Afgelopen weekend druk met de babykamer bezig geweest. Het begint er al heel leuk uit te zien.
gefelicteerd Weekend! wat een super nieuws!!

Buuv jij ook gefeliciteerd met je zoon. Mooie naam. Lekker genieten nu. 41.4 pfoe dat is wel lang zeg! daar moet ik nog maar even niet aan denken zo lang..

Mila ben jij nu ook al bevallen of nog niet? heb het even gemist volgens mij!
Weekend, gefeliciteerd!!!! ik duim voor je dat alles goed mag gaan!!!

Buuv, ook jij van harte! we hebben het wel te pakken hier met overtijd gaan en medische dingen...

Maar wat je zegt, je vergeet het grootste deel weer!

Heel veel geluk met jullie zoon!

Nina, wat heerlijk dat het zo goed gaat!

Hier gaat het ook steeds beter. De borstvoeding is eindelijk goed op gang, dus sinds 3 dagen geen bijvoeding en niet meer kolven.. Wat een rust!

Onze dame is nu ook meer tevreden en slaapt nu overdag ook steeds meer. 'S nachts slaapt ze ook nog steeds goed, dus we hebben weinig te klagen!
Hoi mylove, nee ik ben aan het wachten. Over een paar dagen mijn uitgerekende datum. Ik vind het al 2 weken een raar idee dat het elke dag kan gebeuren. Maar nu nog steeds aan het wachten.

Wat lief nina!
Ik ben op controle bij de vk geweest. Mijn bloeddruk was te hoog. Ik ben nu naar het ziekenhuis verwezen. Het kan zijn dat ik vandaag word ingeleid.
Hallo LiliFlora, spijtig te horen dat je ook een miskraam hebt gehad. We weten hier allemaal hoe vreselijk naar dat is. De dames op dit forum schrijven hier overigens al vaak meer dan een jaar, onze miskramen stammen doorgaans uit 2014. Zoals je wellicht al gelezen hebt, zijn er bij de meesten inmiddels zelfs alweer babies geboren (dus zwanger worden na een miskraam is zeker mogelijk!).

Aangezien de meesten hier al wat verder in het proces zijn, is het voor jou wellicht prettiger om op zoek te gaan naar een recentere groep op dit forum mbt dames die (helaas) een miskraam ondergaan hebben.

En zul je daar meer herkenning kunnen vinden en dames die in soortgelijke fases zijn.

Ik hoop in ieder geval dat je snel weer zwanger mag zijn!

Jppie, fijn dat jullie genieten en goed dat de stap gezet is richting gynaecoloog. Dan voelt het toch alsof er iets gebeurt en iemand even meekijkt. Voordat onze eerste in aantocht was zijn we ook in contact geweest met de gynaecoloog. Voor ons was het belangrijk om te weten of er een duidelijke reden was waarom zwanger worden niet lukte en we wellicht andere keuzes moesten gaan maken of dat er geen reden was om niet zwanger te raken. De uitslag was dubieus, de spermatest moest over, maar voordat we daar de uitslag van hadden bleek ik ineens toch zwanger te zijn. Daar is onze dochter uit voortgekomen. De andere twee zwangerschappen kwamen wat sneller tot stand, alsof onze lijven ineens wel doorhadden hoe het moest werken allemaal.....

Ik hoop voor jou dat je ook straks "voor niks" bij de gynaecoloog komt en ineens plotseling toch zwanger blijkt te zijn

Weeeeeeeekend! Wauw! Je bent gewoon zwanger! Wat heerlijk voor je, eindelijk toch weer die positieve test. Gefeliciteerd!

Goed voorbeeld doet hopelijk hier volgen?
Buuv, gefeliciteerd met je zoon!!! Geniet!

Mila, spannend hoor....

Hebben ze ook een urinetest gedaan om te kijken of je eiwitten in de urine hebt zitten?

Bij mijn ziekenhuis namen ze altijd ook nog even de tijd om 24 uurs urine te laten verzamelen, al moet ik dan wel erbij vertellen dat mijn bloeddruk (nog) niet extreem hoog was dan (maar de hoeveelheid eiwitten in de urine weer wel, zul je net zien...).

In ieder geval heel veel succes wellicht vandaag! Raar voelt dat he, dat je kind misschien vandaag of morgen al geboren kan gaan worden! Hou je ons op de hoogte?

Twinklin, fijn dat je van de bijvoeding voor je dochter af bent en de borsten het helemaal overgenomen hebben!

Nina, geniet, geniet, geniet! Ik vind het wel grappig dat je van een gilletje al kunt genieten

Maarre, mijn zoon is een schreeuwlelijk als je zijn kleren uit doet om een luier te verschonen en dan bedoel ik een echte SCHREEUWLELIJK! Dus alles in die richting kan ik me bijna niet bij indenken dat dat genieten is, hier is het een goeie oefening om rustig en kalm te blijven

Jaimes, dat gaat ook al weer snel! Voor je het weet heb jij je kleintje in je armen!
Ja ze hebben gekeken naar eiwit jn urine. Maar is minimaal. Onderdruk was 100 dus echt wel te hoog. Het zit al een maand op het randje die bloeddruk dus het is wel goed zo. Het beste is als ze er zo snel mogelijk is. Maar ik schijt wel 7 kleuren hoor.
quote:mila81 schreef op 23 maart 2015 @ 11:49:

Hoi mylove, nee ik ben aan het wachten. Over een paar dagen mijn uitgerekende datum. Ik vind het al 2 weken een raar idee dat het elke dag kan gebeuren. Maar nu nog steeds aan het wachten.

Wat lief nina!

Mila, dit had ik ook.

Wil je thuis bevallen? Ik heb er druk op gezet dat ik niet ingeleid wilde worden ondanks dat bloeddruk op randje was. Ziekenhuis wilde meteen inleiden. Is altijd je eigen keus he!

Succes he!
@weekend, gefeliciteerd wat super!

@buuv, gefeliciteerd met jullie zoon!

@nina, heerlijk lekker genieten zo! Kan me zo goed voorstellen dat je verliefd bent op je dochter.

@poppie, ik hoop ook zo dat het niet nodig is. Het voelt ook nog best heel onwerkelijk dat we daar heen gaan. Ik moet half april heen en dan kan ik ook weer mijn ongesteldheid verwachten..

Mijn gevoelens schommelen heen en weer. Tot 2 jr geleden was ik nog vrijgezel en nu ben ik getrouwd en super gelukkig en heb ik verdriet omdat zwanger worden nog niet is gelukt terwijl ik tot 2 jaar geleden alleen daarvan maar kon hopen dat ik er ooit samen met iemand voor kon gaan.

En nu hangt er een trouwfoto in de woonkamer, super trots.

Ik probeer om er niet teveel me bezig te zijn maar dat is maar lastig hoor. Nu weet ik dat er volgende week mijn eisprong weer zal zijn, dus kijk toch een beetje wanneer het uitkomt om te vrijen ook al wil ik dat niet.

Dat ik de 1e keer zwanger raakte, hebben we daar ook niet op gelet en was me lijf ontspannen.. Nu ben ik wel ontspannen maar willen we het allebei graag ..

Ook al ben ik nu nog 1 vd weinigen hier die nog niet zwanger is, het voelt wel fijn om hier mijn gevoelens te delen en te merken dat jullie meeleven.
Ik snap t jippi heb deze ronde ook m'n eisprong niet kunnen vinden dus had geen idee wanneer m'n NOD was. Ja zondag of maandag maar kon net zo goed vrijdag of zaterdag zijn haha of dinsdag.
Bedoel mee te zeggen: deze ronde zag ik t totaal niet zitten en had totaal geen hoop. Heb namelijk alleen vrijdag 2 weken geleden seks gehad, en verder niks deze maand haha! Lekker triest maar t hielp wel.
jemig! Wat heb ik een hoop gemist! Er zijn al babies geboren! Buuv, Nina an twinklinstar! Gefeliciteerd!!! En weekend net positief getest! Ook van harte meid! Het is je gegund!!

Door deze app kan ik niet terugscrollen dus ik heb geen idee wat ik gemist heb...

Hier gaat het goed. 28 weken alweer. Het begint allemaal wat zwaar te worden. Bekken instabiliteit had ik zelf wat onderschat.

Wie is de volgende? Mila? Jij loopt nu echt op het einde toch??
Bij controle bij de vk was mijn bloeddruk te hoog.

ik ben toen naar het ziekenhuis gestuurd. Daar bleek dat ik zwangerschapvergiftiging had. Ik ben ingeleid. Het was een heftige bevalling. Ook weeenstorm gehad en in anderhalf uur van 4 naar 10 cm.

dinsdagavond ben ik bevallen van ons dochtertje.

ze is erg klein 2600 gram. Drinken gaat nog niet zo goed dus ik hoop dat dat snel beter gaat.
Mila, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Ook al zo'n heftige bevalling! Gelukkig ben jij wel voorbij de 4cm gekomen

Bij ons ging het drinken ook erg moeizaam de eerste week! De aanhouder wint en dan kan je lekker gaan genieten!!!

Veel geluk!
Gefeliciteerd met de geboorte Mila!

Je klinkt nog erg ondersteboven. Kom eerst bij, want het is ook een flinke gebeurtenis.

Wat drinken betreft: blijven aanleggen, ook al denk je dat er niets komt of dat het moeilijk is. Het komt echt goed. Jullie moeten nog aan elkaar wennen, want dit nieuwe meisje is ook een nieuw persoon en karakter in jouw leven.

Nu is het nog allemaal raar, maar je hoofd heldert weer op binnenkort. Kom op he!
@mila, gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt heftig maar hopelijk kunnen jullie snel genieten van jullie mooie wonder!

@ weekend, ik hoop het maar. Ik vind het al heel relaxed dat ik niet meer elke dag hoef te temperaturen. Manlief gaat morgen wel wat inleveren, hebben we ook wel weer lol om gehad. Dat ie ff moet trekken morgenochtend , ik moet werken. Het was ook best gek dat ik van die week de poli belde, zo had ik het vantevoren niet bedacht..

Volgende week zijn we 2 jaar samen en gaan we lekker uiteten en gezellig hebben ( verwacht ergens volgende week me eisprong ook weer maar weet niet precies wanneer dus dat is wel fijn. Gewoon geregeld sex hebben volgende week ( kan het ook niet helemaal loslaten, misschien is het hele ziekenhuis-circus toch niet nodig..)

Manlief kon ook volgende week wat inleveren maar je mag voor de kwaliteit 2 dagen daarvoor geen sex hebben. Nou beetje zonde in de week van je eisprong dus dat begrepen ze ook wel.
Gefeliciteerd met je dochter, Mila!

Ik ben bij mijn oudste ook ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging en mijn dochter woog ook zoiets. Ze ging ook beneden 10% geboortegewicht dus we moesten naast bv ook bijvoeden. En heel regelmatig voeden. Komt doorgaans helemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven