Help! Autoraam stuk!

24-03-2015 10:05 14 berichten
Tijdens het opendraaien van het raampje van mijn oude wagentje bij de parkeerboom zei 'ie krak en viel het raampje naar beneden en ik krijg 'm ook niet meer omhoog!

Nu staat 'ie in de parking (overdekt), maar het raam staat dus nog open.

Er liggen geen waardevolle spullen in.

Ik kan helaas pas om 5 uur richting de garage, dus zolang moet 'ie in de parking blijven staan.

Ik maak me waarschijnlijk druk om niks, maar kan het kwaad?
Alle reacties Link kopieren
Zolang het droog blijft is er niets aan de hand, maar even een technieker verwittigen lijkt me een goed plan.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Kan je niet een service laten komen om de auto te maken?

Als er niks in ligt wat er uitgehaald kan worden zou ik me geen zorgen maken, het is wel erg vervelend
Gelukkig! Dan hoef ik me geen zorgen te maken!

En ik laat er vanavond eerst m'n vader naar kijken, misschien is het wel heel eenvoudig op te lossen.
Als er niets waardevols in ligt, want dat kan nu zo worden gepakt.

Tegen diefstal zou ik hem wel op het stuurslot zetten. Als een extra beveiliging, zeg maar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 maart 2015 @ 11:25:

Als er niets waardevols in ligt, want dat kan nu zo worden gepakt.

Tegen diefstal zou ik hem wel op het stuurslot zetten. Als een extra beveiliging, zeg maar.Dankje, goede tip!
Natuurlijk kan dit kwaad.

Het raam kan vastroesten en dan krijg je het echt nooit meer dicht.
Niet geschoten is altijd mis
Terwijl hij een paar uur binnen staat?

Hoef je niet bepaald bang te zijn.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Nee hoor, kan verder geen kwaad voor een dag. Waarschijnlijk is er iets in het raammechaniek afgebroken en moet dit even besteld c.q van de sloop gehaald worden.
Hoop dat je vader het kan oplossen (en dat het droog is als je naar huis gaat )

Moest bij je topic trouwens terugdenken aan dit verhaal, echt gebeurd

"Vrouw denkt dat autoruit gestolen is

Het lijkt op een Belgenmop, maar dat is het niet. Een vrouw uit Brugge heeft de politie gebeld omdat ze dacht dat de rechter zijruit van haar auto gestolen was. Het raampje stond gewoon helemaal open. De politie in Brugge werd volgens het Nieuwsblad gebeld door een vrouw die aangifte wou doen van de diefstal van de zijruit van haar auto. De agenten constateerden dat het zijraampje inderdaad niet te zien was. Ze vroegen de vrouw een knopje in het drukken zodat hij weer tevoorschijn kwam. Volgens het Nieuwsblad dachten de agenten dat het om een verborgen camera-grap ging."

Bron: http://www.waarmaarraar.n ... uit_gestolen_is_via8.html

quote:thaorchid schreef op 24 maart 2015 @ 17:51:

Hoop dat je vader het kan oplossen (en dat het droog is als je naar huis gaat )

Moest bij je topic trouwens terugdenken aan dit verhaal, echt gebeurd

"Vrouw denkt dat autoruit gestolen is

Het lijkt op een Belgenmop, maar dat is het niet. Een vrouw uit Brugge heeft de politie gebeld omdat ze dacht dat de rechter zijruit van haar auto gestolen was. Het raampje stond gewoon helemaal open. De politie in Brugge werd volgens het Nieuwsblad gebeld door een vrouw die aangifte wou doen van de diefstal van de zijruit van haar auto. De agenten constateerden dat het zijraampje inderdaad niet te zien was. Ze vroegen de vrouw een knopje in het drukken zodat hij weer tevoorschijn kwam. Volgens het Nieuwsblad dachten de agenten dat het om een verborgen camera-grap ging."

Bron: http://www.waarmaarraar.n ... uit_gestolen_is_via8.html

Ik voel me ineens een stuk minder blond!

Vaders heeft 'm niet kunnen maken, moet er morgen mee naar de garage.
Ik was een keer vergeten om mijn autoruit weer dicht te doen in een parkeergarage. Toen ik bij mijn auto terugkwam had iemand zijn auto 10 centimeter van mijn auto gezet. Spiegel tegen spiegel. eerst vloekte ik natuurlijk totdat ik zag dat mijn raam nog open was en hij het blijkbaar heeft gezien en mij wilde beschermen tegen kwaadwilligen. .

Er lopen nog best goede mensen rond. Ik neem aan dat er niets gebeurd.

Ik was ook zo iemand die mn auto afsloot en mn sleutels in de deur liet zitten nooit iets mee gebeurd.

Of mijn auto's zijn niet in trek
Als het goed is kan je hem weer omhoog trekken. Ik heb ook een heel oud bakkie en mijn man ging er vorig jaar een keer mee weg en prompt alcoholcontrole. Raampje ging niet goed open dus hij was uitgestapt, geblazen en weer ingestapt. Agent zegt prettige avond meneer en gooit vriendelijk de deur dicht. Plettert zo het hele raam naar beneden in de deur. Agent schiet in de vlekken en mijn man kwam niet meer bij

Thuis in de garage gezet en de volgende dag had mijn man het weer gefixt.
quote:paper-clip schreef op 24 maart 2015 @ 19:42:

Als het goed is kan je hem weer omhoog trekken. Ik heb ook een heel oud bakkie en mijn man ging er vorig jaar een keer mee weg en prompt alcoholcontrole. Raampje ging niet goed open dus hij was uitgestapt, geblazen en weer ingestapt. Agent zegt prettige avond meneer en gooit vriendelijk de deur dicht. Plettert zo het hele raam naar beneden in de deur. Agent schiet in de vlekken en mijn man kwam niet meer bij

Thuis in de garage gezet en de volgende dag had mijn man het weer gefixt.

Hij is al vaker stuk geweest en dan konden wij 'm inderdaad wel weer naar boven trekken.

Maar nu is hij er tijdens het rijden volledig in de deur gevallen. Ik kan het raam niet meer vastpakken.

Heb al gebeld en ze gaan 'm maken, maar ik kan het raampje dan niet meer naar beneden doen. Dus inderdaad ook uitstappen, kaartje pakken en weer instappen voor de parkeerboom of inderdaad bij alcoholcontrole.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven