Afgeleid tijdens een programma.

25-03-2015 14:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was via uitzendinggemist rtl late night aan het kijken maar wat me opviel was dat ik vooral naar het meisje achter De vries was aan het kijken. Volgens mij doen ze dat extra in zo'n programma dan zetten ze daar een knappe vrouw neer zodat je bent afgeleid.
Wat is je vraag?
Ja dat doen ze, zodat niemand meer weet waar het over gaat en ze voor jan lul een gesprek zitten te voeren.
Ik zou het verder onderzoeken
Find people who will make you better (M. Obama)
En alleen de mannen en lesbiennes hè, die moeten afgeleid. De heteroseksuele vrouwen mogen wel gewoon opletten. Ik zeg het je, het zijn de illuminatie.
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 14:48:

En alleen de mannen en lesbiennes hè, die moeten afgeleid. De heteroseksuele vrouwen mogen wel gewoon opletten. Ik zeg het je, het zijn de illuminatie.Ik denk de NSA.
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 14:46:

Ja dat doen ze, zodat niemand meer weet waar het over gaat en ze voor jan lul een gesprek zitten te voeren.Volgens mij werkt dat ook wel een beetje zo een aantrekkelijke vrouw kan je volgens mij helemaal afleiden zodat je inderdaad niet meer weet waar het over gaat.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 14:49:

[...]

Volgens mij werkt dat ook wel een beetje zo een aantrekkelijke vrouw kan je volgens mij helemaal afleiden zodat je inderdaad niet meer weet waar het over gaat.Zodat ze ondertussen aan tafel rustig de complotten kunnen bespreken om Poetin als nieuw staatshoofd aan te nemen en China te annexeren. Ik vind het wel slim!
Normaal kijk ik niet zo'n programma's misschien moet ik het ook niet meer doen als ik toch zo word afgeleid.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 14:52:

Normaal kijk ik niet zo'n programma's misschien moet ik het ook niet meer doen als ik toch zo word afgeleid.Precies, hou het maar gewoon bij de Supernanny voortaan.
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 14:52:

[...]

Zodat ze ondertussen aan tafel rustig de complotten kunnen bespreken om Poetin als nieuw staatshoofd aan te nemen en China te annexeren. Ik vind het wel slim!Denk er maar eens over na zo heb je misschien ook dat een man eerder iets bekent als er een aantrekkelijke vrouw voor hem zit dan een gewone man, denk ik.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 14:54:

[...]

Denk er maar eens over na zo heb je misschien ook dat een man eerder iets bekent als er een aantrekkelijke vrouw voor hem zit dan een gewone man, denk ik.Poeh ja, denk daar maar eens goed over na. Diepzinnig hoor TO!
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 14:53:

[...]

Precies, hou het maar gewoon bij de Supernanny voortaan.Wat is Supernanny? Het beste om dingen in je op te nemen is denk ik gewoon audio te gaan luisteren dan is er verder ook geen afleiding behalve degene die je zelf creeert.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 14:52:

Normaal kijk ik niet zo'n programma's misschien moet ik het ook niet meer doen als ik toch zo word afgeleid.Ze doen het dus alleen voor mensen die normaal niet kijken. Dat is geen afleiding, dat is gewoon 'voor ieder wat wils'. Mensen die het programma kijken worden niet afgeleid, mensen die het gesprek niet boeiend vinden krijgen een leuke vrouw om naar te kijken. Voor de architectuurliefhebbers laten ze zo nu en dan wat van het gebouw zien, de fashionista's kunnen raden welke outfit van welk merk is, en zo heb je ineens een veel breder potentieel publiek.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
@handigmetgeld je bedoeld aantrekkelijk meisje kijkt een beetje verliefd in de camera en je hebt ineens een grotere doelgroep die kijkt.
quote:michelleobama schreef op 25 maart 2015 @ 14:47:

Ik zou het verder onderzoeken Ik zou een klacht indienen... ;)
Wel knap dat je het kennelijk doorhebt!
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 14:56:

[...]

Wat is Supernanny? Het beste om dingen in je op te nemen is denk ik gewoon audio te gaan luisteren dan is er verder ook geen afleiding behalve degene die je zelf creeert.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 14:56:

[...]

Wat is Supernanny? Het beste om dingen in je op te nemen is denk ik gewoon audio te gaan luisteren dan is er verder ook geen afleiding behalve degene die je zelf creeert.Of gewoon alle vrouwen een burka.
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 14:48:

..De heteroseksuele vrouwen mogen wel gewoon opletten. ...Is niet ook een beetje zo dat mannen niet zo door emotie worden geleid maar door hun verstand en afgezien ze worden afgeleid kunnen ze die ook niet gebruiken en vrouwen beoordelen het emotioneel conclusie dus niemand kan het echt volgen.
quote:Sharon-Viva schreef op 25 maart 2015 @ 15:00:

[...]

Ik zou een klacht indienen... ;)Ja een email sturen naar het programma met het verzoek of ze geen knappe vrouwen meer in beeld willen brengen omdat ik het anders niet goed kan volgen.
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 15:01:

Wel knap dat je het kennelijk doorhebt!Daarom staat het ook bij psyche.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:03:

[...]

Is niet ook een beetje zo dat mannen vanuit niet zo door emotie worden geleid maar door hun verstand en afgezien ze worden afgeleid kunnen ze die ook niet gebruiken en vrouwen beoordelen het emotioneel conclusie dus niemand kan het echt volgen. Ik heb inderdaad altijd moeite om tv-programma's te volgen omdat ik overmand word door emotie. Eigenlijk heb ik dat altijd. Ik kan nauwelijks functioneren; het overgrote deel van de tijd breng ik hysterisch snotterend in een zakdoek of krijsend door.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:04:

[...]

Ja een email sturen naar het programma met het verzoek of ze geen knappe vrouwen meer in beeld willen brengen omdat ik het anders niet goed kan volgen.Of een burka eroverheen dus.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:04:

[...]

Ja een email sturen naar het programma met het verzoek of ze geen knappe vrouwen meer in beeld willen brengen omdat ik het anders niet goed kan volgen.

Koekoek.

Doe gewoon je ogen dicht of draai je om.

Next!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven