Afgeleid tijdens een programma.

25-03-2015 14:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was via uitzendinggemist rtl late night aan het kijken maar wat me opviel was dat ik vooral naar het meisje achter De vries was aan het kijken. Volgens mij doen ze dat extra in zo'n programma dan zetten ze daar een knappe vrouw neer zodat je bent afgeleid.
quote:charlottew88 schreef op 25 maart 2015 @ 15:21:

[...]

Het Vivaforum.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:23:

[...]

Maar dat heeft ook met prioriteiten te maken.Klopt ook, maar die stel je zo lastig op basis van emotie, en dan nog die hormonen. Voor mannen is dat makkelijker, en ik weet dat het bijna niet voor te stellen is, maar wij vrouwen hebben daar moeite mee.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:23:

[...]

Maar dat heeft ook met prioriteiten te maken.Wij vrouwen hebben daar nu juíst mannen voor nodig!
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 15:24:

Let niet op die zuurpruimen hier, TO. Er zitten een paar van die verstokte feministes tussen... verschrikkelijk!Die zijn boos op de man.
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 15:25:

[...]

Wij vrouwen hebben daar nu juíst mannen voor nodig!Laatst was een vrouw terecht boos op me omdat ik de verkeerde prioriteit had gesteld, hoe verklaar je dat dan?
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:25:

[...]

Die zijn boos op de man.Begrijpen nog niet hoezeer ze een man nodig hebben om hen De Weg te wijzen. Die worden nog compleet geleid door emotie.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:25:

[...]

Die zijn boos op de man.

Ja. Terwjil we ze zo hard nodig hebben. Wat een chaos zou het anders worden. En het gééft ook niks dat wij weer andere dingen kunnen en niet zo sterk zijn rationeel. Je blijft evenveel waard enzo.

Het komt ook gewoon door de oertijd denk ik.
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 15:25:

[...]

Klopt ook, maar die stel je zo lastig op basis van emotie, en dan nog die hormonen. Voor mannen is dat makkelijker, en ik weet dat het bijna niet voor te stellen is, maar wij vrouwen hebben daar moeite mee.Ik probeer me in ieder geval in te leven in de vrouw.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:26:

[...]

Laatst was een vrouw terecht boos op me omdat ik de verkeerde prioriteit had gesteld, hoe verklaar je dat dan?Och jee, daar vraag je me wat... Dat kan ik als vrouw toch onmogelijk duiden?
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:26:

[...]

Laatst was een vrouw terecht boos op me omdat ik de verkeerde prioriteit had gesteld, hoe verklaar je dat dan?Wat was dat dan verklaar je nader.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 15:27:

[...]

Begrijpen nog niet hoezeer ze een man nodig hebben om hen De Weg te wijzen. Die worden nog compleet geleid door emotie.En zo is het cirkeltje compleet.
quote:charlottew88 schreef op 25 maart 2015 @ 15:28:

[...]

Wat was dat dan verklaar je nader.Had met verkeerde uitgaven te maken maar ik heb geluisterd en nu is het weer in orde.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:27:

[...]

Ik probeer me in ieder geval in te leven in de vrouw.En je hebt ons aardig door merk ik al!
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:29:

[...]

Had met verkeerde uitgaven te maken maar ik heb geluisterd en nu is het weer in orde.Oh dus nu was het een vrouw die jou een halt toe moest roepen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 15:29:

[...]

En je hebt ons aardig door merk ik al!En hebben jullie de andere kant ook door?
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 15:17:

Uiteraard! Voor het denkwerk en de kliko's enzo. En het nemen van de beslissingen. Ik kan vooral goed winkelen en mijn emoties zijn meestal zo'n brei dat ik er zelf ook niet wijs uit word, dus dan ben ik blij dat er een man is om me te vertellen hoe ik dingen moet zien.

Dat krijg je ervan als je geëmotioneerd een stukje typt. Je gaat allerlei zaken door elkaar halen namelijk wat je doet (breien) en hoe je je voelt (een brij).

Maar doen en voelen zijn niet hetzelfde. Denk ik. Toch? Oh jee.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 15:29:

[...]

En je hebt ons aardig door merk ik al!Ja nou he, ik ben echt zo ontzettend blij dat TO zich heeft aangemeld om zijn wijsheden met ons te delen.
Waar is de poll?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Verder nog wijsheden voor ons, TO?
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 15:27:

[...]

Begrijpen nog niet hoezeer ze een man nodig hebben om hen De Weg te wijzen. Die worden nog compleet geleid door emotie.Ik denk ook dat ze boos blijven want waarom ze dat zijn "it does not make sense" en die boosheid gaat dus pas voorbij als ze een man hebben.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:35:

[...]

Ik denk ook dat ze boos blijven want waarom ze dat zijn "it does not make sense" en die boosheid gaat dus pas voorbij als ze een man hebben.Jep, die hebben gewoon een flinke beurt nodig, en iemand die ze hun plaats wijst.
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 15:33:

Verder nog wijsheden voor ons, TO?Misschien kan ik nog wat van jullie leren, ik sta ervoor open.
Ja hoor Matthie
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:35:

[...]

Ik denk ook dat ze boos blijven want waarom ze dat zijn "it does not make sense" en die boosheid gaat dus pas voorbij als ze een man hebben.Ik denk het ook ja.
quote:charlottew88 schreef op 25 maart 2015 @ 15:31:

[...]

Ja nou he, ik ben echt zo ontzettend blij dat TO zich heeft aangemeld om zijn wijsheden met ons te delen.Dankje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven