Afgeleid tijdens een programma.

25-03-2015 14:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was via uitzendinggemist rtl late night aan het kijken maar wat me opviel was dat ik vooral naar het meisje achter De vries was aan het kijken. Volgens mij doen ze dat extra in zo'n programma dan zetten ze daar een knappe vrouw neer zodat je bent afgeleid.
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 15:35:

[...]

Jep, die hebben ... nodig , en iemand die ze hun plaats wijst.Dat gaat volgens mij de verkeerde kant op.
Een beetje afleiding tijdens het gewauwel van Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de Vries kan geen kwaad.
verba volant, scripta manent.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:42:

[...]

Dat gaat volgens mij de verkeerde kant op.Sorry, werd even bevangen door emoties. Goed dat je me daar op wijst.
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 15:43:

[...]

Sorry, werd even bevangen door emoties. Goed dat je me daar op wijst.Graag gedaan daar ben ik immers voor. zo blijft het viva forum ook een beetje in balans om het zo te zeggen.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:26:

[...]

Laatst was een vrouw terecht boos op me omdat ik de verkeerde prioriteit had gesteld, hoe verklaar je dat dan?je moeder?
quote:MarianneDavids schreef op 25 maart 2015 @ 15:42:

Een beetje afleiding tijdens het gewauwel van Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de Vries kan geen kwaad.In jou geval zou je denk ik willen dat daar een aantrekkelijke man zat toch daar waar die vrouw zat? Je zou eens kunnen overwegen om een mail te sturen.
quote:lilalinda schreef op 25 maart 2015 @ 15:47:

[...]

je moeder?Nee.
quote:Thordis007 schreef op 25 maart 2015 @ 14:48:

En alleen de mannen en lesbiennes hè, die moeten afgeleid. De heteroseksuele vrouwen mogen wel gewoon opletten. Ik zeg het je, het zijn de illuminatie.
Thordis op d'r best
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 15:48:

[...]

In jou geval zou je denk ik willen dat daar een aantrekkelijke man zat toch daar waar die vrouw zat? Je zou eens kunnen overwegen om een mail te sturen.Eerlijk gezegd kan ik daar geen antwoord op geven omdat ik nooit naar dat programma kijk, ik heb geen idee hoe aantrekkelijk (voor mannen) die vrouw was, ik weet alleen hoe die kop van Peterrrrrrrrrrrr eruit ziet, die kom je op iedere zender tegen.
verba volant, scripta manent.
quote:lilalinda schreef op 25 maart 2015 @ 15:47:

[...]

je moeder?Denken jullie dat ik een man ben die nog steeds onder de hoede van mijn moeder sta?
quote:MarianneDavids schreef op 25 maart 2015 @ 15:57:

[...]

Eerlijk gezegd kan ik daar geen antwoord op geven omdat ik nooit naar dat programma kijk, ik heb geen idee hoe aantrekkelijk (voor mannen) die vrouw was.Ik vond het in ieder geval een aantrekkelijke vrouw, ik kan niet voor andere mannen spreken.
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 maart 2015 @ 15:43:

[...]

Sorry, werd even bevangen door emoties. Goed dat je me daar op wijst.Ik ook het werd zelfs zo erg dat ik even niks kon typen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 16:15:

[...]

Ik vond het in ieder geval een aantrekkelijke vrouw, ik kan niet voor andere mannen spreken.Leek ze op Lieke?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:afleiding schreef op 25 maart 2015 @ 16:15:

[...]

Ik vond het in ieder geval een aantrekkelijke vrouw, ik kan niet voor andere mannen spreken.jawel joh, wij vrouwen zijn allemaal gelijk, geldt voor jullie mannen toch ook?
quote:lilalinda schreef op 25 maart 2015 @ 16:56:

[...]

jawel joh, wij vrouwen zijn allemaal gelijk, geldt voor jullie mannen toch ook?Als dat zo was dan waren jullie allemaal met dezelfde man getrouwd, lijkt me.
quote:charlottew88 schreef op 25 maart 2015 @ 16:32:

[...]

Ik ook het werd zelfs zo erg dat ik even niks kon typen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven