Zomertijd

25-03-2015 23:23 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik besef dat jullie wel iets anders aan jullie hoofd hebben als zoiets onbenulligs als de zomertijd wil ik jullie er aan herinneren dat het komend weekend weer zo ver is.

In de nacht van zaterdag 28 maart op zondag 29 maart wordt om 2 uur 's-nachts de klok een uur VOORUIT gezet. helaas een uurtje minder slaap dus ga er bijtijds in zaterdag.
Niet geschoten is altijd mis
Ik denk nooit aan een uurtje minder slaap maar aan een uurtje minder zondag.

Ga er ook zeker niet vroeger voor naar bed.
Oh, dan moet ik weer een week of 3 van mijn collega aanhoren dat ze last heeft van een jetlag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jah, eindelijk!! Een uur langer licht! Ik kijk altijd reikhalzend uit naar dat extra uurtje.
Oh dit was ik helemaal vergeten, dus thanks :-D
.
Bah ik moet zondagochtend werken.
Ik vrees maandagochtend waarin dochter niet uit haar bed te branden zal zijn
Ik heb er nooit zo'n last van, wel een paar dagen dat ik het gevoel heb dat het bv 18u is en het 19u blijkt te zijn maar verder ook niet. Kinderen zijn meestal na een dag of twee gewend en slapen dan zoals ze altijd slapen.
quote:himalaya schreef op 25 maart 2015 @ 23:32:

Oh, dan moet ik weer een week of 3 van mijn collega aanhoren dat ze last heeft van een jetlag.Drie weken maar? Ik heb er wel zes weken last van. Ik snap het ook niet want wat is nou één uurtje, maar ik ben echt weken van slag. Maar ik loop er geen weken over te huilen of zo, dat nou ook weer niet. Ik lijd liever in stilte .
En bedankt. Normaal laat ik me er altijd door overvallen, zodat ik alleen maar de zes weken chagrijn achteraf van heb. Maar nu loop ik dus bij voorbaat al te balen om de jetlag en bijbehorend chagrijn die gaan komen.

Geen collega's trouwens, ook geen stilte. Wel de beslotenheid van mijn gezin, maar ik probeer mezelf maar gewoon vrolijk om mijn chagrijn heen te plooien of er anders maar de draak mee te steken. Dan kan íemand er tenminste nog om lachen.

Van mij mogen ze het afschaffen, die hele zomertijd!
Ik heb het juist andersom, met de klok een uur vooruit, heel fit, voor de wekker wakker.

Als de klok achteruit gaat, ben ik ontzettend lui en moet ik erg wennen aan de nieuwe tijd.

Heel apart aangezien iedereen het juist in het voorjaar heeft.

Maar ik ga er niet over zeuren, het is nu eenmaal zo en er constant om klagen maakt het niet beter.

Wie zeurt mist de beurt.
Ik heb het ook in het najaar hoor, maak je geen zorgen.
Och ik moet zondag al diep nadenken: Hoe laat was het gisteren dan toen d zon op deze stand was. Maar met vakanties in Azie of Amerika doe ik ook gewon wat de klok zegt waar het zo ongeveer tijd voor is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Beeldig schreef op 26 maart 2015 @ 00:36:

Ik heb het ook in het najaar hoor, maak je geen zorgen. Eindelijk! Iemand met dezelfde klacht, ik ben niet raar
Nee hoor, of hooguit zijn we het samen!
quote:Beeldig schreef op 26 maart 2015 @ 00:41:

Nee hoor, of hooguit zijn we het samen! Dat zit er dik in
Dankjewel voor het doorgeven!
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 maart 2015 @ 23:55:

[...]

Drie weken maar? Ik heb er wel zes weken last van. Ik snap het ook niet want wat is nou één uurtje, maar ik ben echt weken van slag. Maar ik loop er geen weken over te huilen of zo, dat nou ook weer niet. Ik lijd liever in stilte .

Mijn dochter heeft er veel last van. Ook wel zes weken of zo.

Zij lijdt eveneens in stilte maar komende week zal ik het wel een paar keer gaan horen.

Zelf heb ik er totaal geen last van, het was dus even wennen dat zij het er moeilijk mee had
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 maart 2015 @ 23:55:

[...]

Drie weken maar? Ik heb er wel zes weken last van. Ik snap het ook niet want wat is nou één uurtje, maar ik ben echt weken van slag. Maar ik loop er geen weken over te huilen of zo, dat nou ook weer niet. Ik lijd liever in stilte .

Mijn dochter heeft er veel last van. Ook wel zes weken of zo.

Zij lijdt eveneens in stilte maar komende week zal ik het wel een paar keer gaan horen.

Zelf heb ik er totaal geen last van, het was dus even wennen dat zij het er moeilijk mee had.
Ik verheug me erop, misschien gaat mijn zoontje dan standaard een uur later wakker worden
quote:Beeldig schreef op 26 maart 2015 @ 00:01:

Van mij mogen ze het afschaffen, die hele zomertijd!
Niet vergeten hoor, voor je het weet is de dag om
Niet geschoten is altijd mis
Ik vind het vooral irritant omdat mijn bijna 4 jarige 's avonds al zo'n moeilijker slaper en tijdrekker is.

Gaat allemaal van mijn eigen tijd af, zeg maar.
Grief is just love with nowhere to go

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven